Minun kissoillani on parhaat oltavat, olenhan paras ja huolehtivainen omistaja:
- kissoilla ei ole ruoka-aikoja, vaihdan ruuat usein, jotta kissoillani olisi aina tuoretta ruokaa ja raikasta vettä.
- halaan ja pussailen kissojani, joskus jopa pesen (nuolen) myös peräaukon.
- jos kissa tulee yöllä sänkyyn ja vie paljon tilaa, menen itse vaikka sohvalle nukkumaan, kunhan kissalla on hyvä olla
- vien kissaa ulos ja olen siellä niin kauan kun kissa jaksaa.
- Otan aina kakkat ja pissat laatikosta pois, jotta kissan ei tarvitsisi seuraavalla kerralla mennä likaiseen kakkalaatikkoon
- annan kissan tehdä kotona mitä vain
Ei varmasti ole parempaa omistajaa kuin Minä!!
Oletko näin hyvä kissan omistaja?
9
231
Vastaukset
- aikuisten oikeesti
Teoriassa olet parasta A-luokkaa mutta kirjoituksestasi tuli jotenkin sellainen olo että kissasi on hankittu lelukaupasta. Hyvä provo. Mukavaa pääsiäistä sullekin.
- 82+1
Kyllä aloittaja todellakin on maailman paras kissan omistaja kun kerran nuolee kattinsa peräaukonkin. Siihen ei moni pysty!
- juuuuhh
olet vissiin palkkatöissä kotonasi virallisena kissan hoitajana cat sitterina =)
- fiksu ja filmaattine
Minun kissoillani on ruoka-ajat ja minun kotonani kissani eivät saa tehdä mitä lystäävät, sillä uskon rajojen olevan osa rakkautta. Olenko nyt huono omistaja?
- Paras kissan omistaj
No et. paisti kyllä mun mielestä kissoilla pitää aina olla ruokaa tarjolla. Syöthän sinäki(?) silloin kun huvittaa. Mun kissat ei ahmi ikinä ruokaa vaikka niillä on aina ruokaa tarjolla. Ne syö vaan silloin kun nälkä yllättää. Ihme juttu jos laittaa ruoka ajat eläimelle kun ei ihmisilläkään sellaisia ole....
- petrattavaa on!
Paras kissan omistaj kirjoitti:
No et. paisti kyllä mun mielestä kissoilla pitää aina olla ruokaa tarjolla. Syöthän sinäki(?) silloin kun huvittaa. Mun kissat ei ahmi ikinä ruokaa vaikka niillä on aina ruokaa tarjolla. Ne syö vaan silloin kun nälkä yllättää. Ihme juttu jos laittaa ruoka ajat eläimelle kun ei ihmisilläkään sellaisia ole....
Jos pitää kissoilla koko ajan ruokaa tarjolla, tarkoittaa se että ne joko joutuvat syömään kuivamuonaa (ei se terveellisin ja paras vaihtoehto) tai lämpimässä huoneilmassa helposti pilaantuvaa lihaa tai märkäruokaa jossa mikrobit ovat jo kasvunsa aloittaneet.
Paras kissan omistaja tarjoilee kissoilleen ruokaa säännöllisin ruoka-ajoin ja tällöinkin ainoastaan hyvää ja laadukasta muonaa esim. raakaa lihaa eikä mitään hiilarimättöjä tai raksuja. - paras kissan omistaj
petrattavaa on! kirjoitti:
Jos pitää kissoilla koko ajan ruokaa tarjolla, tarkoittaa se että ne joko joutuvat syömään kuivamuonaa (ei se terveellisin ja paras vaihtoehto) tai lämpimässä huoneilmassa helposti pilaantuvaa lihaa tai märkäruokaa jossa mikrobit ovat jo kasvunsa aloittaneet.
Paras kissan omistaja tarjoilee kissoilleen ruokaa säännöllisin ruoka-ajoin ja tällöinkin ainoastaan hyvää ja laadukasta muonaa esim. raakaa lihaa eikä mitään hiilarimättöjä tai raksuja.Tarjoan niille parin päivän välein lihaa ja mies käy kalassa muutaman kerran viikossa eli tuoretta fisuakin ne saa! Ja niillä on aina kuiva sekä märkäruokaa jonka vaihdan kyllä.
- ibba-
Onks tää nyt joku läppä? :D "hei, olen paras kissan omistaja koska nuolen kissani peräaukon" kylläpäs tuli päivä naurut, oon ihan vedet silmissä ! toivottavasti kissa ei tee samoin sinulle "paras kissan omistaja"
- ibba-
- kissoilla ei ole ruoka-aikoja, vaihdan ruuat usein, jotta kissoillani olisi aina tuoretta ruokaa ja raikasta vettä.
-->> eihän kukaan nyt samaa märkäruokaa koko päivää tarjolla pidä, ja tottakai kissoilla on aina tarjolla raikasta vettä ! eipä ole kovin poikkeavaa... ja jos kissasi syö pelkästään kuiva nappuloita toivotan onnea virtsakivien hoidossa!
Eikö sinulla ollut lapsuudessa kotona ruokaaikoja? sait syödä mitä vain ja millon vain? kohtelet siis kissojasi kuten vanhempasi sinua
- halaan ja pussailen kissojani, joskus jopa pesen (nuolen) myös peräaukon.
-->> Tottakai omia kullannuppuja halitaan ja pusutellaan mutta toi peräaukon nuoleminen? Kai miehesikin siis nuolee sinun peräaukkosi koska tykkää sinusta yhtäpaljon kuin sinä kissoistasi
- jos kissa tulee yöllä sänkyyn ja vie paljon tilaa, menen itse vaikka sohvalle nukkumaan, kunhan kissalla on hyvä olla
-->> No sehän on kiva. Mun kissa kyllä tulee vieree sen takii et siit on kiva nukkua mun kas YHDESSÄ, pakenetko siis kissasi hellyyttä sohvalle, ei näin.
- vien kissaa ulos ja olen siellä niin kauan kun kissa jaksaa.
-->> "Vien kissan ulos" etkös menekkään ulos silloin kun kissa haluaa?
- Otan aina kakkat ja pissat laatikosta pois, jotta kissan ei tarvitsisi seuraavalla kerralla mennä likaiseen kakkalaatikkoon
-->> niin tekee hyvin suuri osa muistakin sisäkissojen omistajista, jos tuli yllätyksenä
- annan kissan tehdä kotona mitä vain
-->> Kuulostaa pahalta. et siis ole opettanut kissallesi mitään? onko kyse laiskuudesta vai välinpitämättömyydestä? meilläpäin ollaan hyvin tietoisia ettei pöydille mennä tai raavita mitä sattuu...
Oma arvioni sinusta tämän perusteella kissan omistajana ei ole järin hääppöinen...
Ei varmasti ole parempaa omistajaa kuin Minä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155