Kuka on Kankaanpään komein uros?
komein uros
17
1326
Vastaukset
- voihannenä123
voi ku sulosta, joku itsetunto-ongelmainen mies(poika) täällä toivoo saavansa kehuja...nää o loistavia! :D
- Sheyenne
Tää on helppo. Ravintoloitsija ehdottomasti. Etsivä löytää!
- Kyllä vaan.
Pierre Persse on komein.
- asdasdadsasdsdasd
A) Täällä ei ole sallittua puhua yksityisistä henkilöistä, joten mahdolliset nimenmaininnat poistetaan välittömästi. Ainakin jos näitä forumeita kukaan jaksaa modata.
B) Tuskin se sinä ainakaan olet.- Jasteri
Ei se tuo voi komein ollakkaan, minä kuitenkin olen se komein ja ihanin ja ennen kaikkea niin kovin muvaka..
- spacemicra
kyllä se on ehdottomasti cukka eli mulin jukka
- valakoonen
Lempun leevi, .. munaton manne..
- Kylän antelian huora
Kyllä se on herra numero 9
- Kysyvä ei venettä kaada
Nimi?
- ɐɹonɥ uɐılǝʇuɐ uɐlʎʞ
Kysyvä ei venettä kaada kirjoitti:
Nimi?
nʇɐɐʞ ǝuǝʌ 'ʇǝlǝsʎʞ ɐuııs ɐʇıW
- miss sixty
Kopalainen: Kankaanpään Travolta
- Travolta on homo
Kouriiko sekin miehiä?
- heko
oliko vastaaja itse herra numero 9
- Su Ko
Kuka on herra numero 9?
- ei kataja
liha-rauno
- piippiippiippiiiiii
Panisin hra nro 9 hyvin mielelläni mutta taitaa olla varattu
- jkkuuyyyyyuui
Herra numero 9:lle moinen asia ei ole este
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464