Tietääkö kukaan minne on kadonnut vielä pari vuotta sitten kespaillut tum,sinisen farmari ooppelin omistaja? Musiikkia tuntui luukuttavan aina täysillä ja tuntui autossa kunnon vehkeet olevankin.suloinen varmaan 86-88 syntynyt mies siis hakusessa
Toiv asuisi porin seudulla ;)
tietääkö kukaan missä on sin.ooppeli?
10
395
Vastaukset
- aivoskeidaa
näyt olevan aivan helvetin tyhmä henkilö.pikkuritsoilla ei yleensä tule mieleen että on olemassa esim. ajoneuvorekisteri josta voi etsiä auton omistajaa nimen, tai rekisterinumeron perusteella.
kunpa joku luukuttaisi sinun aivojasi hieman, tuntuvat olevan paskan peitossa. - Heosmiäs
Ei kai siinä mitään tyhmyyttä ole jos kyselee.
Vastaus: Se sininen ooppeli meni Stena sedän erottelupisteeseen. Siitä eroteltiin muovi ja ruoste. Ei jäänyt kuin puolenkilon paketti tunnistamatonta biomassaa jäljelle. Se oli vissiin kuivunutta spermaa jota oli kädestä pyyhitty penkkeihin. - KespaKonsuli
Ette oo ny sekottanut satakunna poliisilaitokse autoo?
- tietoa löytyy
Tarkoitatko kaveria joka asui sanottaisko Porin lähialueella, auto on kunnossa ei romiksella, mikäli olemme samassa ihmisessä vapautui intistä tammikuussa nyt hän on...........
- tytsy87x
Armeijan käynyt aikoi sitten et ei varmaan ol sama tyyppi.
- messa84
mä ehkä tiedän sil o farmari oopeli tumman sininen.. vaaleet hiukset hiukan mörssärin olonen eikö niin?
- masse95
Se oli Batman. Tummansininen lepakkoauto ja vieressä Robin hoilaamassa Frontside Ollieta.
- gerbeeros
mulla olis punanen farmiooppeli, jos kiinnostaa. pystyy sielläkin luukuttamaan, vaikka eri väriä onkin ;)
- M.Ake77
Mulla on keltanen Jopo. Kyllä sen takahällärilläkin pystyy luukuttamaan.
- kauppaliini
sin.ooperi on teljäntorilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756