Ajattelen sinua. Sinä olet suloinen. Sinä viimeistelit maailmani taideteoksen. Kaikki sinussa on kaunista. Sinun silmissäsi kauneimman aamun värit. Sinun äänessäsi myrskyt tyyntävä ihanuus. Sydämesi niin herkkä ja tutkimaton. Sinä sait metsämiehen runoilemaan, merimiehen rantautumaan. Sinä peltojen keskellä, tai kaupungin kaduilla. Sinä lähellä tai kaukana. Suloinen.
Sinä olet suloinen
21
715
Vastaukset
- reeta.
ajatus sinusta on kuva voimasi teoista ja uusista saavutuksista. Sinun uusi hattusikin on komistus mieheydellesi.
Sinä olet lumonnut minut valtaasi, jonla lämmössä minun on hyvä olla..
Haluan paistatella silmiesi palvovassa valossa.. Tuntea kättesi turvan...
Sinä olet komea...- S.Vilen; )
Uusi hattusi? TÄ? Sehän on se vanha virttynyt "Sulo Vilen"pipo jota mä käytän kesät talvet.Mitäs sää nyt? : )
- reeta.
S.Vilen; ) kirjoitti:
Uusi hattusi? TÄ? Sehän on se vanha virttynyt "Sulo Vilen"pipo jota mä käytän kesät talvet.Mitäs sää nyt? : )
Mahtoikohan aurinko paistaa silmään. Se hattu vaikutti korkealta ja mustalta.
Mutta olethan sinä komea tossa räyskä-pipossakin, siellä bensa-asemalla.
Ootkos ajatellut edes vaihtaa? Vaihtelua ?
Mutta jos se et ollutkaan sää? - S.Vilen ; )
reeta. kirjoitti:
Mahtoikohan aurinko paistaa silmään. Se hattu vaikutti korkealta ja mustalta.
Mutta olethan sinä komea tossa räyskä-pipossakin, siellä bensa-asemalla.
Ootkos ajatellut edes vaihtaa? Vaihtelua ?
Mutta jos se et ollutkaan sää?No jos halvalla saa niin, mikäs siinä. Mun täytyy kumminkin kysyy tolta Juhannalta ja mitäköhän Emmi-vainaa siihen olis sanonu? Se oli niin hiano ihminen..mutta jos mä näytän tarpeeks "arvokkaalta" siin lakin reuhkassa, niin mikäs siin. Vaihtely virkistää! Sano nääs..hih! : )
- Entinen Emmi...
S.Vilen ; ) kirjoitti:
No jos halvalla saa niin, mikäs siinä. Mun täytyy kumminkin kysyy tolta Juhannalta ja mitäköhän Emmi-vainaa siihen olis sanonu? Se oli niin hiano ihminen..mutta jos mä näytän tarpeeks "arvokkaalta" siin lakin reuhkassa, niin mikäs siin. Vaihtely virkistää! Sano nääs..hih! : )
Siis kun halvalla...No se on saatu ilmatteeks..Asia on vakava..Onkos kuvaa..?
Netistä löytyy pipon kutomisohjeet.. - S.Vilen ; )
Entinen Emmi... kirjoitti:
Siis kun halvalla...No se on saatu ilmatteeks..Asia on vakava..Onkos kuvaa..?
Netistä löytyy pipon kutomisohjeet..Emmi! Perskeles! Kuin sää sieltä "henkimailmasta" pystyt kommunikoimaan..on tää nytte ihme.Kerroin Juhannallekin..se järkytty vallan mahrottomasti ja juoksi vallan hysteerisesti itkien poies..että tällästä meillä täällä..jaa että netissä olis piponteko ohjeet. Oliskohan siitä pisnekses, jos mää ton Juhannan kanssa rupeisin värkkää vallan niitä pipoi iltani ratoks.Heh! : )
- Entinen Emmi..
S.Vilen ; ) kirjoitti:
Emmi! Perskeles! Kuin sää sieltä "henkimailmasta" pystyt kommunikoimaan..on tää nytte ihme.Kerroin Juhannallekin..se järkytty vallan mahrottomasti ja juoksi vallan hysteerisesti itkien poies..että tällästä meillä täällä..jaa että netissä olis piponteko ohjeet. Oliskohan siitä pisnekses, jos mää ton Juhannan kanssa rupeisin värkkää vallan niitä pipoi iltani ratoks.Heh! : )
Eiks pensiksellä ole sitä korjaamoakaan enää?
Kun sä sen rämän raktorinkin menit ostamaan.. Ja käske sen Juhanan jo miehistyä ja onks sill' edes vieläkään naista? - S.Vilen ; )
Entinen Emmi.. kirjoitti:
Eiks pensiksellä ole sitä korjaamoakaan enää?
Kun sä sen rämän raktorinkin menit ostamaan.. Ja käske sen Juhanan jo miehistyä ja onks sill' edes vieläkään naista?Ei oo enää koko pensistä, pisnekset ei oikeen "laulanut", mutta täällä "maallahan" mä nyt oon, kyllä sun ny pitäs muistaa..sul oli täs meiän "maalaiskartanossa" sunkin "Pariisilaistyylinen muati ateljee", Juhannalla oli ne pässit ja lampaat, mulla näitä "Saa halvalla"pisneksiä ja näitä argraari-talous systeemeitä..ja on mulla se vanha Zetorikin, jolla mä käyn aina välillä tossa kylillä "Tyhjää" toimittamassa..ei oo Juhannalla tai mulla emäntää..mull on sua emmi hirvee ikävä..tu ees "kummittelee" mulle.Heh! : )
- Entinen Emmi..
S.Vilen ; ) kirjoitti:
Ei oo enää koko pensistä, pisnekset ei oikeen "laulanut", mutta täällä "maallahan" mä nyt oon, kyllä sun ny pitäs muistaa..sul oli täs meiän "maalaiskartanossa" sunkin "Pariisilaistyylinen muati ateljee", Juhannalla oli ne pässit ja lampaat, mulla näitä "Saa halvalla"pisneksiä ja näitä argraari-talous systeemeitä..ja on mulla se vanha Zetorikin, jolla mä käyn aina välillä tossa kylillä "Tyhjää" toimittamassa..ei oo Juhannalla tai mulla emäntää..mull on sua emmi hirvee ikävä..tu ees "kummittelee" mulle.Heh! : )
No hyvä! Et ootte eläneet siivosti. Ei tartte täällä ylhäällä hävetä teitin tolilauksia.
Joo mun tää valkeapuku on kuin unelma suoraan Pariisista. Paljon on noita sulkia tuolla lapaluiden pääll.
Voinenpa jokunen ilta vaikka pistäytyäkkin lennolla ja poiketa huhuilemassa...
Vieäks sä poltat sitä kauhiata tupakkia?
Reinikainenkin sanoo, ettei kannata tupsutella nääs..
- Onnea kulkijalle
ympyrä on sulkeutunut. Jäimme eripuolille ympyrää. Ehkä joskus merkitsin sulle jotain.
http://www.youtube.com/watch?v=cwIJeNb-cb4- reeta.
hetket ympyrän kehässä olivat häkellyttäviä hetkiä, ikävä ettei siihen lämåöön saanut otetta. Pienikin hetki on arvaamattoman arvokas ja säilyy
muistoissa...
- tutkimaton sydän
Rivosta seksistä sekin horatsu tykkää
- läpälässyn
lää läpälässynlää
- iisac1234
Se on kyllä hauskaa, miten paljon voi tuhahdella monien mielestä kliseisille rakkauslauluille ja -runoille yms. Mutta kuitenkin kun itse rakastuu niin juuri ne kliseet tuntuvat kaikkein aidoimmille sanoille. Ei oikeen muutenkaan osaa kuvata sydämen tuntoja..
- reeta.
Siinä lieneekin se yhteys, mitä tunteella sanoja oikeaan osoitteeseen heittelee hellästi, niin tunteen vallassa oleva ei niitä halveksi...
Sydänhuolen huokeamman
helpomman elämän hetken..
Kuulen huultesi huminan..
teemme riemun toisistamme... - Suloinen kirjoitus
. Onnea rakastuneelle.
- reeta.
Etkö sa lepy ikinä?
- oih ja aih
kuka voisi omia tuon itselleen, se on liian ihana
en minä ainakaan ; ) mutta kaunis on ajatuksesi.- öljyvärimaalaus
...ehkä kyl voisin, mut siin varmaan silloin joku taidekriitikko (siis tuo iisakki) arvioisi omaa maalaustani eikä minuu itseeni, koska enhän kyl ihan oikeesti ole noin kaunis ja suloinen ihminen niinkuin tuossa todella kauniisti tuo iisakki kirjoitta, eikä itselläni ole ainakaan ihan noin suurta "valtaa" kenenkään saati sitten johonkin mieheen.
...eka kerran nimittäin kun luin tuon aloittajan viestin niin näin silmissäni heti sen yhden maalaukseni, mut eihän aloittaja ole sitä voinut nähdä.
- iisac1234
En tiedä onko kyse niinkään siitä että kyseessä olisi joku ihmeellinen kaikkien mielestä täydellinen henkilö. Oon tuntenut tämän nuoren naisen jo suhteellisen pitkään, mutta yhtäkkiä aloin näkemään hänet aivan uusin silmin ja ymmärsin miten ihana hän onkaan. Se millainen hän on, miten hän puhuu, katsoo tai vain hengittää. Ei sillä, hänen katseensa on ehkä kaunein asia mitä olen ikinä nähnyt, ja kyllä hän kaunis on.
- aada9876
Se on yksi maailman kauneimmista tunteista kun näkee toisen ihmisen kuvailemallasi tavalla...se tekee koko maailmasta aivan eri värisen:)
Ja kun sille tunteelle joka täyttää sydämen, sielun ja kaikki sopukat koettaa löytää sanoja ja muotoja, niin silloin kaikki kliseisimmätkin rakkauslaulut ovat täynnä suurta viisautta. Joku laulaa ne sanat joita ei itse löydä.... Näin se vaan menee.
Onnea rakkaudellesi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242441Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472057Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121052Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2838