Kaikki kauniit ja ihanat tytöt VASTATKAA!!!!

Tarviin apuu!

Haluisin saada tyttökaverin mutta en ole siinä ennenkään onnistunu niin mikä mus on vikana?

asuinalue:maaseutu
ikä:13
pituus:174 cm
paino:70kg
peruskunto:normaali
Keskiarvo koulussa:9
Harrastukset:koripallo,amerikkalainen jalkapallo,salibandy ja kalastus

Olen sosiaalinen kutakuinkin ja autan mielelläni muita.

luonne:humoristinen ja lojaali

Olen joskus ollut parinkin tytön kaveri mutta on jäänyt mut niitten kanssa saattaa vielä joskus jutella.

Joten mikä mus on vikana?

29

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)

Ei sussa varmaa mitää vikaa oo, mut oot vast 13-v. Ei sillo viel tarvi seurustella. Oota rauhassa kyl susta pian joku kiinnostuu. Tai sit on jo. Kaikki kiinnostuneet tytöt ei ees näytä kiinnostustaa.

Mun mielestä vaikuttaisit aika kivalta, siis noitte tietojes perusteella.

Eli oota pari vuotta. Kuulostaa pitkältä ajalta, mut huomaat pian olevast aikuine ja ehkä jopa seurustelet. ;)

• :))

ei oo mitään vialla...mulla on ihan sama juttu oon kohta 14 vuotias ja niinku mietin kans et mikä mussa on vikana,oon ettiny poikaystävää aika kauan :)

• frendoma

Moi oon kaunis ja ihana!

kuule poika, kuntoile vähän enemmän vielä. se yleensä tepsii (=

• määhäähäkuyhbgvfd

itse tykkään vanhemmista jätkistä, useinmiten 13v näyttää vielä aika pennulta..? jos poika on lihava niin kiinnostus katoaa heti..

• :))

mulle kelpais :)

• HYvältähä sää kuulostat ;))

• Tsukkis

Mulle kans kelpaisit;) Onks sulla mesee? Jos on ni voitko laittaa tähän? Oon 12 mut täytän tänä vuonna 13 ;)

• Mun mielest oot kiva mutta mua jäi mieti tyttään sun pukeutuminen ja missä päin asut?

tietoo ittestäni.
      oon 11.w
      Asun länsi suomes
      oon musiikki luokalla soitan klarinettii
      Mä Rakastan musiikkii yli kaiken
      Ja tykkään koirist

jos haluut lisää tietöö
      Laita viestii!

• Tarviin apuu!

oon oulusta ja en oo mikään muodissa kulkija vaan yleensä pidän hupparia ja maastohousuja koska on kiva et erottuu joukosta

• Tarviin apuu!
        Tarviin apuu! kirjoitti:

oon oulusta ja en oo mikään muodissa kulkija vaan yleensä pidän hupparia ja maastohousuja koska on kiva et erottuu joukosta

aijoo oisko sulla skypee tai jotain sähköpostii käutätkö tai mesee
        ei varmaan mitään tulis kun oon oulusta mut ois kiva jutella kun näytät mukavalta
        :)

• kelpaisinko?

MORO oon 14v poika jyväskylästä pituus 164cm paino 60kg en harrasta mitään paisi pelaan lätkää talvisin jos kiinnostaa niin ilmota

• What the?...

:o oon kans 14 v poika jyväskylän kupeesta ja vielä 163 cm :o ja pelaan lätkää mitä hittoa... Pelottavaa... Mut myös parkouraan ja lumilautailen ja harrastan aikidoo. Ja oon 55 kg :o

• PS

unohdin mainita että softaan kesäisin

• laitoin äsken nimi merkillä kelpaisinko? viestin niin kelpaisinko oikeasti oon 14v poika jyväskylästä en harrasta mitään talvella pelaan lätkää jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä

• 11w

Joo,mua kiinostais mut oon etelä suomest ja oon kolme vuotta nuorempi....

• potari

Nyrkkiä vaan peliin. Alistat tarpeeks jotain lissua ja koulutat sen, niin hyvä tulee.

• LALALALAa

:D MAASEUTU POJAT!!!! Ne on suosittui eteläs siis meijän kouluun tuli yks maalta ja se vaan jotneki pääs suosittujen porukkaa!! :3 no mut eti se omas ja oo vaa valoisa oma ittes nii eikähän niit GIRLFRIENDEI löydy

• Maaseudulta

Olen eteläsuomesta ja maaseudulta, mikä minussa on vikana?

No okei, luulen et johtuu ylipainostani ja omalaatuisesta puketumisestani. Mustaa vaatetta kaikki, gootti/rock tyylinen vaatetus... Mutta eipä se taia normilkaa pukeutumistyylil ja painol riittää et on vaa maaseudult....

• ;)
        Maaseudulta kirjoitti:

Olen eteläsuomesta ja maaseudulta, mikä minussa on vikana?

No okei, luulen et johtuu ylipainostani ja omalaatuisesta puketumisestani. Mustaa vaatetta kaikki, gootti/rock tyylinen vaatetus... Mutta eipä se taia normilkaa pukeutumistyylil ja painol riittää et on vaa maaseudult....

Hyvä ystäväni pyysi minua auttamaan häntä laihduttamaan. Ikää molemmilla vasta 14-vuotta, eli ei todellakaan hyvä ikä TYTÖLLE laihduttaa. Jos ette tiedä miksi selvittäkää netistä. Mutta kuitenkin olen sanonut, etten aio ainakaan käskeä juoksemaan itseään kuolemaan, koska ei sitä ylipainoa hänellä ole paljoa. Jokatapauksessa, annoin hänelle alustavan neuvon, treenaa lihaskunnolla aluksi varoen, oman kehon kunnon mukaan lihakset hyviksi. Hän on sanonut, että pelkällä lihastreenillä (punnerrukset yms.) ovat auttaneet häntä juoksemaan paljon pidempiä matkoja kerrallaan :)

Ja minulla on isoveli jonka pituus on 180cm ja paino 70 tai 80kg O______O en ole aivan varma, mutta kuitenkin hänellä on selvät vatsalihakset. Ei yhtään pientäkään mahaa, ja näiden toetojen perusteella, epäilen pahasti ylipainoa sinulla ;)) Jos siis olet sama kuin tuo keskustelun aloittaja ?

• Maaseudulta
        ;) kirjoitti:

Hyvä ystäväni pyysi minua auttamaan häntä laihduttamaan. Ikää molemmilla vasta 14-vuotta, eli ei todellakaan hyvä ikä TYTÖLLE laihduttaa. Jos ette tiedä miksi selvittäkää netistä. Mutta kuitenkin olen sanonut, etten aio ainakaan käskeä juoksemaan itseään kuolemaan, koska ei sitä ylipainoa hänellä ole paljoa. Jokatapauksessa, annoin hänelle alustavan neuvon, treenaa lihaskunnolla aluksi varoen, oman kehon kunnon mukaan lihakset hyviksi. Hän on sanonut, että pelkällä lihastreenillä (punnerrukset yms.) ovat auttaneet häntä juoksemaan paljon pidempiä matkoja kerrallaan :)

Ja minulla on isoveli jonka pituus on 180cm ja paino 70 tai 80kg O______O en ole aivan varma, mutta kuitenkin hänellä on selvät vatsalihakset. Ei yhtään pientäkään mahaa, ja näiden toetojen perusteella, epäilen pahasti ylipainoa sinulla ;)) Jos siis olet sama kuin tuo keskustelun aloittaja ?

En ole keskustelun aloittaja.

• 11w

Moi!
      Oon 11w tyttö etelä-suomesta.
      haluisin poikkiksen.
      Oon 140 pitkä,tiiän oon lyhyt mut nii on mun äitiki.
      painan 29kg.
      tykkään urheilusta.
      Rakstan eläimiä ja mul on Leopardigekko.
      Joo moni poika kyl tykkää must mut mikää ei oo täält päin se oikee et jos asut esim.Järvenpäässä:)
      P.Laita viesti jos kiinostuit

• pasi

onko sul fb? tai jtn paskaa xD nii voitas jutella

• kevät tyttö

moi =) mäkin olen tällänen maaseudun tyttö. kauneudesta en nyt niin tiedä, koska kärsin alipainosta, mutta en ole kuitenkaan ihan anorektinen. täytin juuri 14v. koulussa saan yleensä kiitettäviä ja hyviä. luonteeltani olen kiltti ja hymyilen miltein aina =) vaikutat ihan mukavalta ja ihmeelliseltä(siis hyvässä mielessä). meidän koulun pojat ei oo noin syvällisiä. sä löydät upean tytön tolla luonteella.

• TehPerselaama

No tuota...voi olla et siel on sit jotain tosi komeita koviksii poikii teiäluokal tai muualla et tytöt nyhtää niitte perää.Kyl se sit parin vuode jälkee alkaa löytyy usko pois =]

• kyl mä tiiän!

1. Vaatetus! En nyt tarkota muotivaatteit mut nörtti verkkarit on niin out (toivottavasti et käytä sellasii)
      2. Hiukset! Ne kannattaa pitää puhtaana ja sillai sopivan pituisina. Heviletti ei iske!
      3. Asenne! Jos oot ylimielinen tai sit liian hiljanen kukaan ei haluu lähestyy. Meidämki luokan ylimielisin poika jäi lopulta yksin ja samoin liian ujot. Ja tytöt ei tykkää yleensä siit et ärsytät niit tahallaan eli jos yrität saada huomioo kysy vaik et tuliks siit ja siit mitä läksyks ja voit vaik pyytää et voiks näyttää vastaukset kun en oo ite tehny yms.
      4. Puhdas ulkonäkö! Pese hampaat ja käy suihkus mielellään joka päivä. Nii ja hien haju ällöttää!

Ite oon 15v tyttö ja muhun iskee lätkän pelaajat mut ei mitkää hokiterot. Mut liian leijat ei oo kivoi. Ja ite asun maaseudul ja se ei oo mikää ongelma ollu mulle eikä meidän kunnan nuoret ei oo junttei.

• hehehe :P

Viddu Anteroo!! :DD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      179
      3655
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      68
      2096
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1288
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1094
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1000
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe