Ratapihan alittava kevyen liikenteen tunneli valmistuu lähiaikoina.
Rongan alikäytävästä tulee 75 metriä pitkä ja kahdeksan metriä leveä. Tunnelissa on jalankululle ja pyöräilylle omat kaistansa. Urakka maksaa seitsemän miljoonaa euroa, josta kaupungin osuus on viisi miljoonaa.
Voi kauheeta, minä en ainakaan sellaiseen tunneliin mene! Siellä voi sattua pyöräkolari tai ratapihalta voi romahtaa veturi niskaan. Hengenvaarallista!
Tunneli, voi kauheeta
7
81
Vastaukset
- Tunneli on ihan OK
jos tarkoitus on suoristaa/lyhentää reittiä kaivamalla tunneli jo olevan esteen alitse tai lävitse niin, että kulku helpottuu merkittävästi. Näinhän muualla maailmalla pelataankin. Ei niin, että vaikeutetaan kulkua viemällä kulku syvälle maan alle ja rakennetaan vasta sitten se este.
- Parempi kuin Ok
Liikenne on mielestäni huomattava este. Esimerkiksi rantatiellä iltapäiväruuhkassa on yli 2 kilometrin jono joka hälytysajoneuvoille on hankala. Menepä vaikka itse koittamaan!
- tie insinööri..
Parempi kuin Ok kirjoitti:
Liikenne on mielestäni huomattava este. Esimerkiksi rantatiellä iltapäiväruuhkassa on yli 2 kilometrin jono joka hälytysajoneuvoille on hankala. Menepä vaikka itse koittamaan!
Hah! Meinaatko, että helpottaa, kun lakaistaan "roskat", siis autot maan alle? ja sielläkö hälytysajoneuvot paremmin voi ruuhkan ohittaa? Älä naurata!
Älä viitsi provoilla, kun et mistään mitään ymmärrä..
-Eikä siellä mitään todellisia ruuhkia ole, ne on vain tunnelin suunnittelijoiden nupissa. ;-))
-Ei muuten ole rantatien pyörätiellä minkäänlaisia ruuhkia. Joten alkaa möhömahat pyöräileemää kuntonne kohentamiseksi, tai kävelkää edes parin korttelin väli, ilman sitä pyhää lehmäänne. - Parempi kuin Ok
tie insinööri.. kirjoitti:
Hah! Meinaatko, että helpottaa, kun lakaistaan "roskat", siis autot maan alle? ja sielläkö hälytysajoneuvot paremmin voi ruuhkan ohittaa? Älä naurata!
-Eikä siellä mitään todellisia ruuhkia ole, ne on vain tunnelin suunnittelijoiden nupissa. ;-))
-Ei muuten ole rantatien pyörätiellä minkäänlaisia ruuhkia. Joten alkaa möhömahat pyöräileemää kuntonne kohentamiseksi, tai kävelkää edes parin korttelin väli, ilman sitä pyhää lehmäänne.Siinähän provoilet. Toivottavasti edes helpottaa pahaa mieltäsi. Kivaa pääsiäistä sinullekin, vaikka äksyilet :)
- Älä viitti iso ihmin
tie insinööri.. kirjoitti:
-Ei muuten ole rantatien pyörätiellä minkäänlaisia ruuhkia. Joten alkaa möhömahat pyöräileemää kuntonne kohentamiseksi, tai kävelkää edes parin korttelin väli, ilman sitä pyhää lehmäänne.Kuule pösilö!
Se ei ole mikään pyhä lehmä, se on välttämätön työssäkäymiseen tarvittava työkalu. - Parempi kuin Ok
Älä viitti iso ihmin kirjoitti:
Kuule pösilö!
Se ei ole mikään pyhä lehmä, se on välttämätön työssäkäymiseen tarvittava työkalu.Turha nimitellä!
Muuta maalle jos kaupunkiin sopivat järjestelyt eivät sinulle käy.
Ihme itkupilli.
- hienoa!!! ,))
siitä tulee pultsareiden kuseskelu paikka ja sateen suoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745