Tänään 9.4.2012 on Suomen kielen päivä!
Suomen Senioripuolue
2
61
Vastaukset
- Eläkeläinen Keke
Me suomalaiset ollaan ihan liian kilttiä kansaa. Tälle kiltteydelle on pantava piste
nyt, emme me voi määrättömiin asti olla kynnysmattona suomenruotsalaisille kielikiihkoilijoille. Jos me emme itse nouse ylös, niin ei meitä kukaan muukaan nosta tästä alistettavana olevasta olostamme. Joskus joku voisi alkaa tutkimaan onko suomenkielisiin kohdistuva painostus perustuslain vastaista syrjintää.
Esimerkkinä meillä on Suomessa Ahvenanmaa joka on suomeenkuuluva
maakunta, mutta sen suomenkielisiin kohdistuva syrjintä on jotain erityistä
ja paheksuttavaa eriarvoistamista. - anja koivistoinen
Kake!
Kyllä, me olemme liian kilttejä. Nöyrinä kumarramme ja niiamme muka itseämme paremmille ihmisille. Herrapelko on niin vahvasti istutettu meihin. Eliitti rikkoo mennen tullen myös perustuslakiamme. On ryhdistymisen paikka.
Nyt 1.3.2012 astui voimaan kansalaisaloite. Jos löytyy 50 000 ihmistä, jotka kirjoittavat nimensä lakimuutos vaatimukseen, jossa vaaditaan pakkoruotsin poistoa.
On se otettava eduskunnassa käsittelyyn. Noo,,, tapahtuuko mitään on arvoitus.
Tällä palstalla tuntuu olevan kyllä allekirjoittajia, mutta että 50 000 on aika paljon ja kuka organisoi keräyksen?
Niin mietimpä tässä, että olisiko se sittekin helpompaa kuin kerätä 5000 kannattaja nimeä eläkeläisten puolueen perustamiseksi. Mene ja tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662211Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216987En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21935- 19766
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729