Minulla on jo kuukauden ollut kurkku jotenkin hivenen outo. Yskää ei ole ollut, joskus aamuisin heräessä nenä saattaa olla hetken tukossa, mutta muuten ei ole nuhaakaan. Alussa kurkku oli kipeämpi, mutta nykyisin se vaan tuntuu jotenkin turvonneelta. Limaa ei ole tullut, vähän aika sitten kurkku oli todella kuiva, mutta nyt taas normaali. Hieman kuitenkin vaikuttaa äänen käheyteen.
Tosiaan tämä alkoi kipeällä kurkulla, mutta flunssa ei sen koommin edennyt eikä kuumettakaan ole missään vaiheessa ollut. Voisikohan minussa olla jokin juttu, mikä vaatisi antibioottikuuria? MItä on tällä hetkellä liikkeellä, mihin oireeni voisivat sopia? Tosiaan jo kuukauden tämä kestänyt ja menee hermot, kun ei voi olla normaali olo ja ääni hieman käheä.
Jo kuukauden outo olo kurkussa!
3
243
Vastaukset
- lääkärisetä
HYvin hankala määritellä "mitä nyt on liikkeellä" kun jokainen reagoi eri tavalla samaan flunssavirukseen.
Jos sinulla olisi antibioottihoitoa vaativa bakteeritulehdus, olisi oireetkin sen mukaiset: korkea kuume ja kipuja.- Onko tietoo........
Herkästi tarttuvaa tuntuu olevan 2pv, kuiva yskä keuhkoputkeen ahdistava kuumeilua välillä meinaa yskittä keuhkot pihalle.
Mikä avuksi? kuin lepo.
- fwgergh
Minulla oli kerran kurkussa turvotusta, joka tuntui ärsyttävältä, muttei ollut kovinkaan kipeä. Muutenkin vähän saman kuuloinen tapaus. Lääkäri sanoi että joku virustauti (eli ei voi mitään), sairaanhoitajaäitini epäili mononukleoosia. Meni siis kuitenkin ohi itsestään, en kyllä muista kuinka pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838