Jo kuukauden outo olo kurkussa!

KipeäLissu

Minulla on jo kuukauden ollut kurkku jotenkin hivenen outo. Yskää ei ole ollut, joskus aamuisin heräessä nenä saattaa olla hetken tukossa, mutta muuten ei ole nuhaakaan. Alussa kurkku oli kipeämpi, mutta nykyisin se vaan tuntuu jotenkin turvonneelta. Limaa ei ole tullut, vähän aika sitten kurkku oli todella kuiva, mutta nyt taas normaali. Hieman kuitenkin vaikuttaa äänen käheyteen.

Tosiaan tämä alkoi kipeällä kurkulla, mutta flunssa ei sen koommin edennyt eikä kuumettakaan ole missään vaiheessa ollut. Voisikohan minussa olla jokin juttu, mikä vaatisi antibioottikuuria? MItä on tällä hetkellä liikkeellä, mihin oireeni voisivat sopia? Tosiaan jo kuukauden tämä kestänyt ja menee hermot, kun ei voi olla normaali olo ja ääni hieman käheä.

3

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkärisetä

HYvin hankala määritellä "mitä nyt on liikkeellä" kun jokainen reagoi eri tavalla samaan flunssavirukseen.
      Jos sinulla olisi antibioottihoitoa vaativa bakteeritulehdus, olisi oireetkin sen mukaiset: korkea kuume ja kipuja.

• Onko tietoo........

Herkästi tarttuvaa tuntuu olevan 2pv, kuiva yskä keuhkoputkeen ahdistava kuumeilua välillä meinaa yskittä keuhkot pihalle.

Mikä avuksi? kuin lepo.

• fwgergh

Minulla oli kerran kurkussa turvotusta, joka tuntui ärsyttävältä, muttei ollut kovinkaan kipeä. Muutenkin vähän saman kuuloinen tapaus. Lääkäri sanoi että joku virustauti (eli ei voi mitään), sairaanhoitajaäitini epäili mononukleoosia. Meni siis kuitenkin ohi itsestään, en kyllä muista kuinka pian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1134
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe