Minulla on jo kuukauden ollut kurkku jotenkin hivenen outo. Yskää ei ole ollut, joskus aamuisin heräessä nenä saattaa olla hetken tukossa, mutta muuten ei ole nuhaakaan. Alussa kurkku oli kipeämpi, mutta nykyisin se vaan tuntuu jotenkin turvonneelta. Limaa ei ole tullut, vähän aika sitten kurkku oli todella kuiva, mutta nyt taas normaali. Hieman kuitenkin vaikuttaa äänen käheyteen.
Tosiaan tämä alkoi kipeällä kurkulla, mutta flunssa ei sen koommin edennyt eikä kuumettakaan ole missään vaiheessa ollut. Voisikohan minussa olla jokin juttu, mikä vaatisi antibioottikuuria? MItä on tällä hetkellä liikkeellä, mihin oireeni voisivat sopia? Tosiaan jo kuukauden tämä kestänyt ja menee hermot, kun ei voi olla normaali olo ja ääni hieman käheä.
Jo kuukauden outo olo kurkussa!
3
254
Vastaukset
- lääkärisetäHYvin hankala määritellä "mitä nyt on liikkeellä" kun jokainen reagoi eri tavalla samaan flunssavirukseen. 
 Jos sinulla olisi antibioottihoitoa vaativa bakteeritulehdus, olisi oireetkin sen mukaiset: korkea kuume ja kipuja.- Onko tietoo........Herkästi tarttuvaa tuntuu olevan 2pv, kuiva yskä keuhkoputkeen ahdistava kuumeilua välillä meinaa yskittä keuhkot pihalle. 
 Mikä avuksi? kuin lepo.

- fwgerghMinulla oli kerran kurkussa turvotusta, joka tuntui ärsyttävältä, muttei ollut kovinkaan kipeä. Muutenkin vähän saman kuuloinen tapaus. Lääkäri sanoi että joku virustauti (eli ei voi mitään), sairaanhoitajaäitini epäili mononukleoosia. Meni siis kuitenkin ohi itsestään, en kyllä muista kuinka pian. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset615171
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut343779
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302710
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131961
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2211583
- 1561384