Minulla on jo kuukauden ollut kurkku jotenkin hivenen outo. Yskää ei ole ollut, joskus aamuisin heräessä nenä saattaa olla hetken tukossa, mutta muuten ei ole nuhaakaan. Alussa kurkku oli kipeämpi, mutta nykyisin se vaan tuntuu jotenkin turvonneelta. Limaa ei ole tullut, vähän aika sitten kurkku oli todella kuiva, mutta nyt taas normaali. Hieman kuitenkin vaikuttaa äänen käheyteen.
Tosiaan tämä alkoi kipeällä kurkulla, mutta flunssa ei sen koommin edennyt eikä kuumettakaan ole missään vaiheessa ollut. Voisikohan minussa olla jokin juttu, mikä vaatisi antibioottikuuria? MItä on tällä hetkellä liikkeellä, mihin oireeni voisivat sopia? Tosiaan jo kuukauden tämä kestänyt ja menee hermot, kun ei voi olla normaali olo ja ääni hieman käheä.
Jo kuukauden outo olo kurkussa!
3
238
Vastaukset
- lääkärisetä
HYvin hankala määritellä "mitä nyt on liikkeellä" kun jokainen reagoi eri tavalla samaan flunssavirukseen.
Jos sinulla olisi antibioottihoitoa vaativa bakteeritulehdus, olisi oireetkin sen mukaiset: korkea kuume ja kipuja.- Onko tietoo........
Herkästi tarttuvaa tuntuu olevan 2pv, kuiva yskä keuhkoputkeen ahdistava kuumeilua välillä meinaa yskittä keuhkot pihalle.
Mikä avuksi? kuin lepo.
- fwgergh
Minulla oli kerran kurkussa turvotusta, joka tuntui ärsyttävältä, muttei ollut kovinkaan kipeä. Muutenkin vähän saman kuuloinen tapaus. Lääkäri sanoi että joku virustauti (eli ei voi mitään), sairaanhoitajaäitini epäili mononukleoosia. Meni siis kuitenkin ohi itsestään, en kyllä muista kuinka pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1226018Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745402106Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk281378Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.26924Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915