Olen jo tovin ihmetellyt, miksei Yyterissä ole kunnon palveluita? Hotelli ja leirintäalue tarvitsisi kunnon uudistamista ja rannalla ei palvelut on olemattomat. Joka paikassa kieltokylttejä ja paikkaa ei mainosteta missään. Mistä moinen haluttomuus mahtaa johtua? Potentiaalia toki olisi.
Yyteri ja palvelut
17
142
Vastaukset
- Tietoiskevä
Turha hassata rahaa turhaan, kukaan ei Poriin halua ja Porilaiset tuntevat Yyterin.
- Pekka Virtanen
Kyllä haluaisi jos olisi palveluita ja jotain harrasteita. Markkinointi en ole nähnyt, kuka muuten tuon paikan kehityksestä vastaa?
- tietäväinen
Itse asiassa mm. Kylpylähotellia on jo remontoitu kunnolla (käytävät, kylpylä ja saunatilat, osa huoneista jne.).
- Yytteri
Parkkipaikka on perunapeltoa, hotelli ulkovuorattu aaltopellillä, roskiksia ei missään ja vessan jos löytää voi sanoa lottovoitoksi. Miten voi olla mahdollista, pitäiskö hakea EU tukia että saadaan paikka edes johonkin kuntoon?
- nappisnaa
Yytteri kirjoitti:
Parkkipaikka on perunapeltoa, hotelli ulkovuorattu aaltopellillä, roskiksia ei missään ja vessan jos löytää voi sanoa lottovoitoksi. Miten voi olla mahdollista, pitäiskö hakea EU tukia että saadaan paikka edes johonkin kuntoon?
No, onkos tullut mieleen, että ainakin hotellin rempat taitaa kustantaa hotellin omistajapariskunta? Ja btw, se hotelli on rakennettu muistaakseni 70-luvulla 70-luvun tyyliin, eikä sen kokoista ihan hetkessä ulkopuolelta rempata. Että voi voi. Mene Helsinkiin Klaus K:n sviittiin, suosittelen. Roskiksiakin löytyy, mutta eräille plösöille ja laiskamadoille ne taitavat olla liian kaukana jotta jaksaisi raahautua.
Osta maasturi tai vastaava, sillä ajellessa ei kuopat tai pellot haittaa, nimimerkillä Volvo XC60.
Pissaakin pystyy pidättelemään wc:lle asti, jos on pidätyskyky tallella.
Aikamoista valitusta. Itse olen kyllä aina pärjännyt rannalla auringonottoreissuilla. Hotellissa en ole yöpynyt, pidän tasokkaammista huoneista, vaikka niitäkin nyt jonkun verran jo Yytskän hotellista löytyy. - Yytteröijä
nappisnaa kirjoitti:
No, onkos tullut mieleen, että ainakin hotellin rempat taitaa kustantaa hotellin omistajapariskunta? Ja btw, se hotelli on rakennettu muistaakseni 70-luvulla 70-luvun tyyliin, eikä sen kokoista ihan hetkessä ulkopuolelta rempata. Että voi voi. Mene Helsinkiin Klaus K:n sviittiin, suosittelen. Roskiksiakin löytyy, mutta eräille plösöille ja laiskamadoille ne taitavat olla liian kaukana jotta jaksaisi raahautua.
Osta maasturi tai vastaava, sillä ajellessa ei kuopat tai pellot haittaa, nimimerkillä Volvo XC60.
Pissaakin pystyy pidättelemään wc:lle asti, jos on pidätyskyky tallella.
Aikamoista valitusta. Itse olen kyllä aina pärjännyt rannalla auringonottoreissuilla. Hotellissa en ole yöpynyt, pidän tasokkaammista huoneista, vaikka niitäkin nyt jonkun verran jo Yytskän hotellista löytyy.Juu ei rempata, taitaa kestää toiset 40 vuotta ennen kun saadaan uudet aaltopellit Pohjois-Koreasta. Mistä muuten löysit roskakorin (lienee paikallinen geokätkö)?
Ihan oikeasti, onko tämä on parasta mitä Yyteri tarjoaa? - nupisija
Yytteröijä kirjoitti:
Juu ei rempata, taitaa kestää toiset 40 vuotta ennen kun saadaan uudet aaltopellit Pohjois-Koreasta. Mistä muuten löysit roskakorin (lienee paikallinen geokätkö)?
Ihan oikeasti, onko tämä on parasta mitä Yyteri tarjoaa?Taisi haudata santaan.
- reppureissaaaaja
Kylpylä on ainakin hiton hienossa kunnossa nykyään, ja varsinkin saunat ovat suomen tasolla aivan kärkikastissa. Ruoka mielestäni nykyään todella hyvää ja henkilökuntakin aivan ok. Eivät nämä vastaavat missäänpäin suomea ole kovin kummoisia ja eipä tiedä että itkeäkö vai nauraa kun esim,naantalissa mainostavat yön normaalihinnaksi 230-250 euroa :-), voi hyvänen aika ( hyvä antaa aina alennusta yli 50%)
- Kylppäri omastatakaa
...naantalinkylpylä 96 eur / yö siis standardi huone eli reppureissaaja elää markka-aikaa...
- toinen reissaaja
Kylppäri omastatakaa kirjoitti:
...naantalinkylpylä 96 eur / yö siis standardi huone eli reppureissaaja elää markka-aikaa...
Niin kyllä meille ainakin tulee jatkuvalla syötöllä nöita naantalin tarjouksia, jossa kaupataan tätä standardihuonetta 95-99 euroa yö, ja mainoksen mukaan kannattaa iskeä kiinni huippu tarjoukseen koska samainen mainos kertoo normaali hinnan olevan 219-229 euroa, että eipä tässä nyt markka-ajasta saa tollompikaan enää kovin vakuuttavaa esimerkkiä.
- kaislikossa suhisee
toinen reissaaja kirjoitti:
Niin kyllä meille ainakin tulee jatkuvalla syötöllä nöita naantalin tarjouksia, jossa kaupataan tätä standardihuonetta 95-99 euroa yö, ja mainoksen mukaan kannattaa iskeä kiinni huippu tarjoukseen koska samainen mainos kertoo normaali hinnan olevan 219-229 euroa, että eipä tässä nyt markka-ajasta saa tollompikaan enää kovin vakuuttavaa esimerkkiä.
60 luvulta siellä olen käynyt. Kenenkään ei ole tarvinnut järjestää minulle ajanvietettä. Aurinkoa on riitänyt ja Meriravintolaan pääsen kuselle. Sipissä käyn syömässä tai Räpsöössä. Jokuset vaan vaativat aina jonkun järjestämään heille ohjelmaa. Olen siellä uinut, sukeltanut, kalastanut, juossut, hiihtänyt. Me haluamma pitää Yyterin tälläisena, eikä tehdä siitä, samanlaista rahastusseikkaaailupelipaikkaa,niitä on Suomessa aivan tarpeeksi. Menkää sinne ja tulkaa Yyteriin rauhoittumaan luonnon keskelle, sitten kun opitte sitä arvostamaan.
- tervejärkinen
kaislikossa suhisee kirjoitti:
60 luvulta siellä olen käynyt. Kenenkään ei ole tarvinnut järjestää minulle ajanvietettä. Aurinkoa on riitänyt ja Meriravintolaan pääsen kuselle. Sipissä käyn syömässä tai Räpsöössä. Jokuset vaan vaativat aina jonkun järjestämään heille ohjelmaa. Olen siellä uinut, sukeltanut, kalastanut, juossut, hiihtänyt. Me haluamma pitää Yyterin tälläisena, eikä tehdä siitä, samanlaista rahastusseikkaaailupelipaikkaa,niitä on Suomessa aivan tarpeeksi. Menkää sinne ja tulkaa Yyteriin rauhoittumaan luonnon keskelle, sitten kun opitte sitä arvostamaan.
Juu ei Yyteristä tarvitse tehdä mitään turistirysärantaa. Ei tässä olla missään Kanarialla. Henkilökohtaisesti en viihdy muutenkaan ulkomailla rannoilla, jotka on suurin piirtein suunniteltu turisteja varten. On vessaa siellä ja täällä ja kojuja ihan rannalla. Kyllä aikuinen ihminen pystyy hätäänsä pidättelemään vessaan asti ja roskille voi ottaa oman pussin mukaan. Niin ne kaikki fiksut tekevät, toiset ääliöt jättävät roskansa rannalle "kun ei ole roskiksia". Sellaisia vartenko tässä pitäisi alkaa roskiksia hankkimaan? Ei mitään järjenkäyttöä tai mielikuvitusta.
- Ihmettelijä?
Haluamme pitää Yyterin tällaisena; taitaa taas pieni vähemmistö pölistä omiaan. Jos halutaan mennä Meri-ravintolaan kuselle niin siitä vaan. Ottakaa oppia Kalajoesta ja vähän vieraanvaraisuutta eikä aina toivoteta tervemenoa.
- zeniili?
tervejärkinen kirjoitti:
Juu ei Yyteristä tarvitse tehdä mitään turistirysärantaa. Ei tässä olla missään Kanarialla. Henkilökohtaisesti en viihdy muutenkaan ulkomailla rannoilla, jotka on suurin piirtein suunniteltu turisteja varten. On vessaa siellä ja täällä ja kojuja ihan rannalla. Kyllä aikuinen ihminen pystyy hätäänsä pidättelemään vessaan asti ja roskille voi ottaa oman pussin mukaan. Niin ne kaikki fiksut tekevät, toiset ääliöt jättävät roskansa rannalle "kun ei ole roskiksia". Sellaisia vartenko tässä pitäisi alkaa roskiksia hankkimaan? Ei mitään järjenkäyttöä tai mielikuvitusta.
Missähän sä oikein oot käynyt? Ettei vaan kirjoitella iltaruskokodista?
- tervejärkinen
zeniili? kirjoitti:
Missähän sä oikein oot käynyt? Ettei vaan kirjoitella iltaruskokodista?
Joo no sori, mutta iltaruskokotiin ajattelin mennä vasta n. 40-50 vuoden kuluttua.
- Kaanasta
Ketkä ihmeessä on 'me'? Minä ainakin haluan panostaa asuinalueeseeni. Ei nykytilassa paljon kehumista ole.
- Outoa Yyterissä
Kaanasta kirjoitti:
Ketkä ihmeessä on 'me'? Minä ainakin haluan panostaa asuinalueeseeni. Ei nykytilassa paljon kehumista ole.
Kannatetaan, viherpipertäjät liito-oravineen vois mennä vaikka Korkeasaareen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760