Mistä kaupasta?

Uusi asukki

Mikä firma myy ja asentaa Lieksassa kylmäilmapumppuja? Siis sellaisia kun ilmapämpöpumput mutta vain viilentäviä, kun on kaukolämpötalo. Yritin etsiä,olen muuttanut vasta Lieksaan,enkä löydä. Jos joku voisi vinkata.

37

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko Apua?

Itse ostin muutama vuosi sitten ilmastointi laitteen Nurmeksen Mustasta Pörssistä.Siis siinä on vain viilennystoiminta.Hinta oli n.250-300 euroa.Kysy esim. Lieksan Sähköstä tai Teknisiltä,jos ei ole niin varmaan tilaavat.Se ei ole asennettava vaan siinä on pyörät alla eli sen voi itse asentaa helposti.Kiinteästi asennettavista en tiedä.

• Kiinteä laite esim rautatieaseman lähellä oleva liike toinen oikealla

• uusi asuki

Joo kiitos, oli apua, tutkin molemmat mallit,saaneekohan kiinteän asentaa oman asunnon parvekkeelle Lieksassa, enpä tiedä sitäkään.

• hei halloo

Tässäpä malli esimerkki uusavuttomuudesta. Ei kehata per settä penkistä nostaa, vaan kaikki on tultava valmiiksi nenän eteen.
      Sissus. Saako kiinteän asentaa parvekkeelle. Lue talon säännöistä tai kysy isännöitsijältä. Hitto mitä narisijoita maan päällä pitää olla

• Manuli

Edellä taas malliesimerkki paikallisesta ystävällisyydestä etenkin uusia kohtaan.
      Tervetuloa Lieksaan!

• Manuli juuri niin.
        Olen myös aikanaan joutunut työn perässä muuttamaan eri paikkakunnille ja kun tulin Lieksaan 30 vuotta sitten en tuntenut ketään ja en myöskään paikkoja joten kaikki oli etsittävä.Mutta välittömästi olin mukana kuorossa ja myöskin hetkenpäästä yhtenä päätöksentekijänä vaikuttamassa yhteisiin asioihin.
        On hyvä,että asioita voi näin kysellä ja on myöskin kaupungin sivustot ja kuitenkin vielä myös ystävällisiä ihmisiä.
        On myös niinkin,että parveke voi olla omakotitalossa?
        Mutta onnea matkaan terveisin markku

• ala tulla pyyhkimään

Ystävällisyydellä ja idiotismilla on iso ero. Se että muuttaa toiselle paikkakunnalle, ei edellytä järjen jättöä lähtöpisteeseen. Mikäli näin käy, on parempi jäädä sinne paapottavaksi mistä tuli.

• Olet ihan oikeassa siinä suhteessa, että juuri henkilö toimi ihan järkevästi ja toi myöskin tänne tullessaan tuota järkeä, jota täällä myös tarvitaan ja mielestäni kyselijä ei ole loukannut siten ketään ja perustuslakimme mukaan voimme valita asuinpaikkamme, joten joskus sinäkin sortaja voisit pitää mölyt mahassa.MK

• parassii neuvoja

Mitäs nokkasi tähänkin tungit. Assii ei kuulu sulle pätkääkään. Jote pie ite mölysi pötsissäsi. Parassi S24 mallikirjoittaja, Huh huh ja kaikkee kansa,

• Edelleen totean asian,että kuten voinet huomata kyselijä jopa kiitti saamastaan ASIALLISESTA tiedosta Markku

• nm. vasta muuttanut

Olen juuri muuttanut Lieksaan ja toin muuttolaatikossa eli merikontissa intialaisen norsun. Muuten on mennyt ihan ok, mutta voiskohan joku neuvoa mistä sille saisi tamppooneja. Kyseessä on, tarkennetaan kuitenkin naaraspuolinen norsu, ja kerran kuussa olisi tarvetta sellaisille. Niinku tamppooneille.

• Pentu keles

ensi hätään pistä pääsi

• koko xxxxxxxxl

voi juku. Pitipä sattua. Tuossa piironginlaatikossa on kahdeksan pakettia nimenomaan intialaisen norsun tampooneja. Sain ne perintönä ukilta, joka toimi sirkuksen norsukuiskaajana sirkuksessa Saksassa. Minne voipi ne toimittaa.
      Tämäpä piti sattua.
      Tuossa väliin joku paukapää laittoi asiatonta tekstiä, mutta älä välitä. Näitä on Lieksassa muutama, mutta ne vetelee jo viimesiä.

• tam paks

Piironginlaatikossa. Ai jukra. Lahjakasta potkukelkkailua. Heh hee

• nm. vasta muuttanut

Voi kun kiva. Jos mahdollista, niin tuonetko ne meille. Osoite löytyy puhelinluettolasta ja samoin numero.
      Kiitoksia paljon, nuo on tosi tarpeeseen. Tälläistä ei voi sattua kuin Lieksassa.

• koko xxxxxxxxxxxxl

Noo niimpä onkin. Osoite löyty ja pakkaampa tarvikkeet kapssäkkiin ja ajelen potkukelkalla ne tuomaan. MINÄ sainkin tuon potkukelkan eräältä presidentiltä, joka kävi hyvin usein kotonamme. Ja lauloimme kuorossa maammelaulua ja soitimme yhdessä huuliharppuja.
      Minä olen myös potkukelkka-ajon maailman mestari ja minä olen melko varmaan Suomen paras kuorolaulaja.
      Mutta, nyt MINÄ menen viemään nämä Minun tarvikkeet sille norsulle.

• turha mollata

Palstan aloittajahan toteaa ettei vielä tiedä saako asentaa,ei kysy.Ja vaikka kysyisikin niin mitä tuo ketään haittaa.Ja on käytöstapoja kun kiittteli neuvojia.

• "turha mollata" Kiitos juuri niin Markku

• turha mollata

Ålä sinä uusi asukki mieltäsi pahoita noista ilkeistä kommenteista.Meitä on moneen junaan.Olen toinen niistä neuvojista jaM.K neuvo myös.Tuli ihan hyvä mieli kun kiittelit neuvoista!

• HYVÄ ihan piristää harmaata päivää,on mukava lähteä taas matkaan iloisena.MK

• mister tampax

Miten vaan mutta tekstimäärien tulee sitten tippua tuohon kymmenen korville jopa paljon allekkin. Mielenkiinnolla seurataan.

• Hienosti meni kisat

• nm. vasta muuttanut

Unohtu kiittää niistä iamponeista. Kiito paljon.
      Ja niille jotka eppäilee tampoonikirjoitusten tulleen samasta osoitteesta eri nikellä, niin semmostahan ei täällä tapahdu.
      Kukaanhan ei ole niin idiootti, että omiinsa vastailisi. Vai mitä.

• koko xxxxxxxxxl

Mukava että kelpasi ja markkinat kohtasi. Kyllä se on maailma pieni ja sattuma suuri, kun tuollainen yhteensattuma käy.
      Ja tuohon esiintulleeseen kysymykseen, toteamukseen tuosta omiin kirjoituksiin vastailusta, niin sitähän ei Lieksa palstalla ole esiintynyt.
      Tälläkin palstalla on tuhansia ammattikirjailijoita, jotka oivallisesti vääntävät ja kääntävät osaavia repliikkejejä, tunnollisesti päivästä toiseen.
      Ja se mikä on merkille pantava, verrattuna toisiin vastaaviin palstoihin, täällä ei kirjoitella politiikka, ei retostella itsestään, eikä kehuta omaa hyvyyttään ja saavutuksiaan joissakin kissanristiäisissä. .

• kissa lemmikkinä

On se kiva lukea tätä värikästä kirjoittelua.

Muuten voiskohan joku lakiatunteva kertoa, saako Lieksassa pitää intilaista norsua asuinrakennuksen yhteydessä.

• pie vuan

Kukapa sen kieltää.

• Jos saatat itse olla jo noesun kokoinen ja pieni kärsä näkyy jos julupit jää auki heh
        Mutta kuitenkin kyllä tuo lainsäädäntömme aikanaan kielsi eläinten pidon sirkuksissa jos TV ohjelmaan on luottamista ja myöskin muistiini..
        Mutta on asia niinkin miksi munia ei tahtonut riittää kaikille halukkaille pääsiäisenä niin siinäkin oli kyseessä juuri että pienen häkkiin ei suuret munat mahdu. eli eu säätelee. eikun kanat tietysti.
        Kuitenkin hieman huumoria kun Vaasan torilla joku hienosto rouva oli munia ostamassa ja sanoi muujälle, että ne on pieniä munia, niin myyjä muija totesi, keles sun tähäre ei mun kanat puotansa revi. Markku

• jou mään

Miksi haluat pitää sitä norsua eikö se pysyisi pitämättäkin

• Uusi asukki

Ootte te hauskoja te lieksalaiset ! Ihana että tänne muutin ja tänne jään , te ootte todella humoristista porukkaa, kun mulla on joskus paha olla nii minä aukasen tämän sivuston ja saan nauraa ja tulee ihan hyvä olo. Oikeesti ootte kivoja ja mukavia ja auttavaisia !
      Eikä se niin yksoikosta oo löytää mistä kaupasta mitäkin saa, sittenpähän tietäsitte kun muuttasitte johonkin vieraaseen paikkaan. Mutta jos se jotakuta ärsytti se minun kysely, niin pyydän anteeksi. En vain löytänyt netistä yhtään tulosta mistä sellaisen kylmettimen täältä voisi ostaa.

• oho.

Tässä kylässä ei anteeksi pyyntö ole muotia .

• Uusi asukki

Ai niinkö, no anteeksi !

• Onhan se niinkin, että paljaista terveisistä ei kostu, joten pappa joskus tuumasi mitä paljaista terveisistä olis lähettänyt juuston.
      Ennen sitä juustoa saatto saada jos talossa lehmä poiki ja siitäkin on vitsi mutta hieman ruokoton.

• älkääs ittuilko aina

Hobby Hall myy viilentävää ilmastointilaitetta ja se jopa toimii!

• pöljön kustu

Myykö H H norsun tampooneja.

• se toinen neuvoja

Uusi asukki.Täällä on sellasia jotka haluaa toista mollata vaikka ei ole aihetta.Älä välitä.

• Niin myöskin Lieksassa on muitakin asiantuntijaliikkeitä ja tämän päivän Lapussa oli mainos teollisuuskylästä MK

• Leikataampa puolet lämmityskuluista otsikko oli jossa vertailtiin 12 sarjan ilmalämpöpumput TM rakennusmaailma 11/11 14.12.2012
        Löytyykö kirjastosta mutta minulla on MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe