Paljonko lestadiolaisia on ?

kysyvä ei eksy

Helluntalaisia myös jonkin verran ja jehovia. En ythään tiedä näitä lukuja. Ja ortodoksejakin on suomessa.

17

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvio esitetty usein

Olisiko yli v-18 v noin 50- tuhatta, alle tuon ikärajan samanverran,

• Suviseuratiedotus

Rauhanyhdistykssiää on (yli 15-vuotiaita) jäseniä noin 35 000. Tämä on SRK.n oma ilmoitus jäsenmäärästä. Jäseneksi ei oteta alaikäisiä.

Uskovaisena eläminen ei vaadi jäseneksi liittymistä.

• taisi olla Hesarissa

On esitetty arvio että liikekessä on alle 18-vuotiaita yli 50 000 ihmistä.

• Pyöreä luku
        taisi olla Hesarissa kirjoitti:

On esitetty arvio että liikekessä on alle 18-vuotiaita yli 50 000 ihmistä.

Tuosta kun laskee yhteen että aikuisia jäseniä on 35 000, ja alaikäisiä 50 000, ja muutama tuhat jotka eivät ole ry:n jäseniä, niin tulokseksi saadaan pyöreät 100 000 vl uskovaista Suomessa.

• Onhan noita.
        Suviseuratiedotus kirjoitti:

Rauhanyhdistykssiää on (yli 15-vuotiaita) jäseniä noin 35 000. Tämä on SRK.n oma ilmoitus jäsenmäärästä. Jäseneksi ei oteta alaikäisiä.

Uskovaisena eläminen ei vaadi jäseneksi liittymistä.

VL-uskovaisia on Suomessa noin 65-70.000 yhteensä, lapset mukaanlukien.

• 100potenssiin34

Yksinkin on liikaa:)

• uusi ennätys

Kyllähän täällä on opetettu, että kaikki maailmaan syntyvät vauvat ovat lestadiolaisia, joten eiköhän 500 miljoonaa ole lähellä oikeata lukua?
        "Kaikki syntyvät Siionissa"!

• teuta
        uusi ennätys kirjoitti:

Kyllähän täällä on opetettu, että kaikki maailmaan syntyvät vauvat ovat lestadiolaisia, joten eiköhän 500 miljoonaa ole lähellä oikeata lukua?
        "Kaikki syntyvät Siionissa"!

Ei , swe ikan noin mene , mutta kaikki alle koululaiset kyllä
        ovat Jeesuksen kristuksen kirkon jäsenet , jotka ei ole suomssa
        ja suomessa nimitys voi ollaerilainenkin mutta kuitenkin kaikki
        lapset pelastuu ,,Ei mikään liike ketään pelasta vaan USKO
        se on ainoa joka pelastaa .. toiseksi minusta niitä voi olla .
        n, 700.000,000 H. kun tiedämme että maailmassa on
        7.000.000.000.H.mihin karkeesti 6.300.000.000h joutuu
        onko se tulijärveen .

• Suurinpiirtein.

Suomessa on noin 30.000 saatanan ja SRK:n pettämää vanhoillislestadiolaista.

• yksi kulkija vaan

Kyllä ootte kirjoittajia. Olen itsekkin Vanhoillislestadiolainen enkä ole ketään tappanut, enkä raiskannut, en ole pedoviili enkä muutakaan rikosta tehnyt.Olen tähän maahan veroni joka sentin maksanut, olen töissä ollut yhtä jaksoisesti noin parikymmentä vuotta onko tämä väärin? Tiedän että meijän joukossa on muitakin jotka elää samalla tavalla kuin minä ja niitä ei ole vähän. Täällä palstalla ei hyväksytä ahkeruutta ei rehellisyyttä tai muutakaan kunnollista elämää vain ainoastaan halutaan kaikki rehellisetkin ihmiset tuomita rikollisiksi pedoviiliksi tai muuten idiooteiksi. Minulta ei löydy rikosrekisteriä ei sakkoja tai muitakaan tuomioita mutta tälle kes.kanavalle se on kauhuksi kun ei löydy.

• rohkenetko?
        yksi kulkija vaan kirjoitti:

Kyllä ootte kirjoittajia. Olen itsekkin Vanhoillislestadiolainen enkä ole ketään tappanut, enkä raiskannut, en ole pedoviili enkä muutakaan rikosta tehnyt.Olen tähän maahan veroni joka sentin maksanut, olen töissä ollut yhtä jaksoisesti noin parikymmentä vuotta onko tämä väärin? Tiedän että meijän joukossa on muitakin jotka elää samalla tavalla kuin minä ja niitä ei ole vähän. Täällä palstalla ei hyväksytä ahkeruutta ei rehellisyyttä tai muutakaan kunnollista elämää vain ainoastaan halutaan kaikki rehellisetkin ihmiset tuomita rikollisiksi pedoviiliksi tai muuten idiooteiksi. Minulta ei löydy rikosrekisteriä ei sakkoja tai muitakaan tuomioita mutta tälle kes.kanavalle se on kauhuksi kun ei löydy.

Hyvä, mutta olet varmaan samaa mieltä SRK:n kanssa, että kaikki muut
        uskovat ovat harha-oppisia ja joutuvat kadotukseen?

Vai rohkenetko olla eri mieltä oppi-isiesi kanssa ja näin joutuisit
        itsekin "laiteille" ja mahdolliseen hoitokokoukseen?

• yksi kulkija vaan kirjoitti:

>> Täällä palstalla ei hyväksytä ahkeruutta ei rehellisyyttä tai muutakaan kunnollista elämää vain ainoastaan halutaan kaikki rehellisetkin ihmiset tuomita rikollisiksi pedoviiliksi tai muuten idiooteiksi. Minulta ei löydy rikosrekisteriä ei sakkoja tai muitakaan tuomioita mutta tälle kes.kanavalle se on kauhuksi kun ei löydy.

• yksi kulkija vaan
        rohkenetko? kirjoitti:

Hyvä, mutta olet varmaan samaa mieltä SRK:n kanssa, että kaikki muut
        uskovat ovat harha-oppisia ja joutuvat kadotukseen?

Vai rohkenetko olla eri mieltä oppi-isiesi kanssa ja näin joutuisit
        itsekin "laiteille" ja mahdolliseen hoitokokoukseen?

Vastaus rohkenetko. Uskon samalla tavalla kuin SRK. opettaa ja uskoo näin myös antaa uskonnon vapauslaki luvan uskoa. Kysymys miksi minun pitää ajatella eritavalla kuin SRK. opettaa miksi? Kaikki sen tietää jos täällä kertoo miten ihanaa on olla uskomassa niin sinua pidetään aivopestynä tai hulluna. Mutta jos taas valitan kuinka vaikeaa on olla uskovaisena niin toivotaan voimia kestämään ja otetaan osaa niinkuin surutalossa konsanaan. Minä en loukkaannu jos minulle tultaisiin naamatustin haukkumaan väärä tai harhaoppiseksi miksi loukkaantuisi ? Tulen ihmisenä kaikkien kanssa toimeen uskovaisena olen siinä mukana missä mun omatunto sen sallii. Suvaitsevuutta aina meiltä pyydetään ja vaaditaan mutta toiselta puolelta sitä vähän on eikö niin. Tässä joukossa ei ole pakko olla mutta toivotaan että mahdollisen moni tämän valtakunnan löytää ja pääsee uskomaan.

• Puolueetonta tietoa tarjoaa mm. EvLut kirkon rahoittama uskonnollisten liikkeiden tutkijaverkoston digitaalinen tietokantapalvelu Uskonnot Suomessa.

Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistys:
      "Liikkeeseen kuuluu noin 2 % eli noin 100 000 suomalaista (Kirkkomonitor 2004)."
      http://www.uskonnot.fi/yhteisot/view.php?orgId=654

"Vuonna 2003 helluntailaisuuden piirissä Suomessa oli kastetut jäsenet ja perhepiirit mukaan lukien yli 100 000 ihmistä."
      http://www.uskonnot.fi/uskonnot/view.php?religionId=28

Jehovan Todistajien osalta mukana on vuosittainen listaus jäsenmäärästä, joka vuonna 2011 oli 19 001 jäsentä.
      http://www.uskonnot.fi/yhteisot/view.php?orgId=87

Sekä vl:ien, että helluntailaisten osalta on laskuissa mukana myös lapset, Jehovan Todistajien osalta ainoastaan jäsenet.

• eipä niitä huomaa

Onko helluntalaisia todellakin noin paljon Suomessa?

• teuta
        eipä niitä huomaa kirjoitti:

Onko helluntalaisia todellakin noin paljon Suomessa?

No jos nyt laskee kaikki yhteen , tai ensin on saatettava jehovalaiset samalle tasolle 19000x2,5 = n. 47'000 h.
        Helluntai l. 100-000 h
        VL. .............100. 000h.
        EL. ...............14'000h
        Rs ..................7, 500
        ja muut pienet 3.000h
        Jehovat .........47'000h. yht: 271.500 henkilöö .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5505
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2436
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1900
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1635
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1622
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1418
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe