tupakan polton lopettaminen

:)

huh huijaa,5pv menossa ilman tupakkaa.. kertokaas ketkä olette lopettaneet oliko samoja oireita lopetuksen jälkeen.limaista yskää ihan törkeesti ja tuntuu että happi ei kule vaikka ei oo polttanutkaan.kuuluukohan asiaan vai joko keuhkoahtaumatauti on iskeny...???

4

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5kerta

Jatkuu ja tulee uudestaan kolmen kuukauden kuluttua,mutta tsemppiä kyllä se siitä.Siis kuuluu asiaan.

• :)

kiitos tiedosta!!! ja kurkussa semmonen limaplöntti mikä ei meinaa kirveelläkään irrota.Ihan ku olis tosi sitkeetä siirappia mikä linttaantunu kurkkuun... ostettava varmaan sitä limaa irrottavaa mitä telkkarissa mainostetaan :)

• nomuttamit

itellä tuo ilman kulkeminen parantunut heti lopettamisen jälkeen :) ja joo limaa irtoaa jonkun verran, tuntuu kyllä hyvältä kun tietää että keuhkot puhdistuu kaikesta siitä paskasta. niin ja tupakan himon olen korvannut liikunnalla, tulee liikuttua melkein joka päivä että pysys tupakan himo kurissa :D

• Henna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe