Hei Keskiyö!

märkä sammakko

Ehkä hieman kummallinen kysymys, mutta kysynpä kuitenkin. Olen etsinyt rakkautta elämääni monia vuosia. Ei ole löytynyt. Jos minä olen tykännyt miehestä, hän ei minusta ja toisin päin. Yksin eläminen ei ole mukavaa. Esim. ei ole lähellä ihmistä, jonka kanssa jakaisia arkea ja ajatuksia. Olen väsynyt tällaiseen. Mitähän tekisin? Joko on syytä lopettaa rakkauden etsintä ja koettaa muodostaa suhde enemmän järkipohjalta? Mitä näkisit tähän? Neula katosi heinäsuovaan ja nyt olen istahtamassa siihen. Löytyykö neula vihdoin takamuksesta vai valitsenko yhden neularasiasta? Nöyränä kuitenkin: minkäänlaista suhdetta ei tule tuosta vain.

Kiitosrutistus sinulle!

4

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla on korkea sivistyksen taso ja tiedät kuka olet.
      noh, ei kai järkiavioliittoja enää tänä päivänä solmita kuin kuninkaallisten kesken?
      eli leikki leikkinä.

jokin tässä sanoo minulle, että et kirjoita omana itsenäsi. sinulla on paljonkin tekemistä, eikä sitä kaikkea voi liittää rakkauteen. rakkaus kulkee ihan omia teitään.
      en saa sinusta kiinni valitettavasti.

t. Keskiyö

• ap

Kiitos vastauksestasi Keskiyö. Olen vakavissani sen suhteen, että haluan kumppanuuden. Kaikille ei vain ole tarjolla rakkautta. En teeskentele nyt yhtään. En kuitenkaan ihmettele, jos et näe mitään miehiä ympärilläni. Olen hukannut mahdollisuuteni. Jos luet tämän ja saat vielä jonkin ajatuksen, olisin iloinen, jos kirjoittaisit sen vielä tänne. MInulla on kyllä tekemistä, mutta rakkauden puute synkistää päiväni. Onko lähitulevaisuus aivan autio miesten suhteen? Kuulostaa kauhealta.

• Hei

sinä olet kirjava lintu. mutta olet väärässä rakkauden suhteen, sillä sitä on tarjolla ihmisten sydämiin niin paljon, että emme jaksaisi edes ymmärtää sen suuruutta!

rakkaus ei astu sisääsi etsimällä, eikä kutsumalla. se tulee lahjaksi, kun olet valmis siihen. etkä ole hukannut mitään, vaan olet hoitanut montaa muuta tärkeää asiaa luottamuksella. olet hyvä päivittäisessä työssäsi.
      sinä et edes anna ulkomaailmalle merkkiä siitä, että olisit tavoitettavissa. ihan tosissaan. ensimmäinen merkki olisi hymy ja silmiin katsominen.
      mikset sinä hymyile ihmisille?

noh, ajoista en osaa kertoa. mutta näen vierelläsi kumppanin, joka on kiinnostunut eläimistä. saattaa olla, että elämäsi tällä hetkellä on kaukana eläimistä ja luonnosta. näen pupuja tai jäniksiä, mitä lienee ovat. mies saattaa metsästää tai olla muuten niiden kanssa säännöllisesti tekemisissä. ehkä hän suojelee niitä, mutta niitä pupuja tässä hyppelehtii.

sinä tyttö hyvä et löydä sitä hyvää miestä baarista, etkä ravintolasta. oletko valmis laittamaan kumisaappaat jalkaan? tämä mies minkä näen on niin kiinnostunut luonnosta, että siihen menee lomatkin.
      mutta jos hänet valitset, saat sydämen kyllyydeltä kiitosta ja rakkautta.

minusta tuntuu, että koulutuksesi puolesta olet katsellut ihan vääränlaisia miehiä.

t. Keskiyö

• ap

Hei Keskiyö! Kiitos vastauksestasi. Se on täynnä lämpöä ja toivoa. Jotenkin varmaan tiedostamattani olen jotenkin tavoittamattomissa, vaikka en sitä tarkoita. Olen ajatellut jo jonkin aikaa, että minun pitäisi löytää uusia tapoja kohdata ihmisiä. Ravintoloissa en viihdy. Se maailma tuli tutuksi aikaa sitten. Kuulostaa mukavalta nuo puput. Jospa se voisi kertoa miehen luonteesta, lämmöstä.

Jospa tuleva kesä tuo uusia mahdollisuuksia. Sinun kirjoituksesi toimikoon onnenenkelinäni!

Hienoa ja onnellista kevättä sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2218
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      192
      1832
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      56
      1432
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      168
      1232
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1198
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1016
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      912
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      897
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      874
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      831
    Aihe