Meillä on 3.5X3.5 kokoinen pihapaviljonki. Sen kankainen katto hajosi syksyllä sitä pois otettaessa (oli jo monta vuotta vanha).
Nyt kauhea ongelma! En löydä mistään sen kokoista uutta kattoa.
Jos joku tietää mistä sellaisen saisi kertokoon pliis!
Paviljonkiin uusi katos
7
4746
Vastaukset
- Paviljonkkari
Prisma ja Plantagen myyvät irtokatoksia. (Kysy sieltä mistä ostitte koko viritelmän).
Omasta kokemuksesta opin, että katokset saa uusia joka toinen vuosi, joten jos runko ei ole ruostuvaa sorttia, niin osta muutama kerrallaan.
meillä runko ruostui kolmessa vuodessa karmeaksi, emmekä enää ikinä osta muuta kuin puurunkoisen.- Puutarhahullu
Puurunko meillä on ja on kestänyt monta vuotta.
Täytyy katsoa Plantagenistä, Liike josta ostimme koko pihakalusto kompleksin on lopettanut. Nukyään näyttää, että katosten koot ei ole koskaan 3,5X3,5
Kiitos vinkistä! - sattumalta tänne eksyin
Puutarhahullu kirjoitti:
Puurunko meillä on ja on kestänyt monta vuotta.
Täytyy katsoa Plantagenistä, Liike josta ostimme koko pihakalusto kompleksin on lopettanut. Nukyään näyttää, että katosten koot ei ole koskaan 3,5X3,5
Kiitos vinkistä!Jos vielä tarvitset niin kodin terra myy.
- x mddsdfowdl
etsin tädilleni uutta katosta,vanha rikkoontunut 4 v käytössä ollut- plantagen ei enää valmista tätä, malli muuttunut. katsompa terrasta,kiitti.
- Markooolio
http://www.gardenwinds.com/other-stores-c-155_165.html
Tsekkaa yllä oleva linkki, sieltä saa satoihin eri mallisiin uuden katon - Apuva,apuvaaa7
Markooolio kirjoitti:
http://www.gardenwinds.com/other-stores-c-155_165.html
Tsekkaa yllä oleva linkki, sieltä saa satoihin eri mallisiin uuden katonSaako tilattua miten Suomeen ?
- Anonyymi
Kyllä paviljongin kattokankaita pitäisi saada suomesta ilmanmuuta on aivan kaikenvastaista että asiakkaan tilattava hevonhornasta eikä osata toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735