Eihän vaan paikan keittiö ole yhtä siivoton kun vessat, eihän???? Ei ihme että hesessä on ruuhkaa ja tuolla ei.
Tiilimäen kesoil
12
1075
Vastaukset
- kespaa ei ole.dorka.
Tiedote tyhmälle:
Tiilimäellä ei ole kesoilia.- Dorka & comments
Kaikki kuitenkin tuntuvat tietävän mitä sillä tarkoitetaan, sinäkin ilmeisesti?
On vain joitakin asioita jotka eivät ihmisten mielessä muutu vaikka nimi vaihtuisi.
Itse avaukseen voisi kommentoida:
yleensä nuo naisten vessat ovat ne siivottomimmat yleisillä paikoilla .... - nestettä polvessa
Oli mitä oli, mutta siivoojaa siellä ei ainakaan ole. Läävä sanon ma.
- Kepsa
tiedote sulle:
Tiilimäellä on kespa mutta ei kesoilia, Porin Kespa Oy Neste Tiilimäki
- Kuulemma
Sen kiinteistön omistaa juutalainen.
- entinen vakkari
Vielä muutama vuosi sitten hampurilaiset olivat porin parhaita, lieneekö sitten niin että katetta on saatu hivenen lisää liittymällä tähän scan-burger moskaketjuun vai mikä sen nimi nyt on. Mielestäni syömäkelvotonta sotkua nykyään, pihvit eivät mausta ja koostumuksesta päätellen edes ole kokolihaa (voin olla väärässä) tai sitten jotain sekundalihaa jostain pitkältä, tämä on tosin sama pointti kaikissa ketjuun kuuluvissa lafkoissa, tietää kiertää kaukaa.Ja kyllä, asiasta on mainittu suoraan yhtiöönkin mutta oletettavasti kauppa käy tarpeeksi hyvin ja jatketaan samaan malliin. Jokunen vuosi sitten ei ollut epäselvää meneekö heseen vai "kespalle". Nykyään ihan minne vaan muualle, grillille yms. Muista ruoista ei ole itsellä kokemusta joten niihin en ota kantaa, varmaankin voivat olla aivan yes. Lounas oli kanssa aikanaan hyvä, miten nykyään?
- 23198
Eipä ole scan-burger ketjussa, edulliset hinnat ovat tosin sulaneet minimaalisiksi...
- ei sitten ei
23198 kirjoitti:
Eipä ole scan-burger ketjussa, edulliset hinnat ovat tosin sulaneet minimaalisiksi...
öö..? ja no ei sitten.Tuotteet ovat kyllä ainakin aivan samoja ja ainakin päällisissä luki scan-burger.
- joulukinkkuu
luulen et scanin pihveissä käytetään possunlihaa siltä se ainakin maistuu
- tosi kateellinen
Ei oo, mut vessat o yht siistei ku keittiö - kuulemma
- stanan kallis paikka
Oksettava vessa, ei edes saippuaa käsienpesua varten. Vähän ottaa päähän, kun kädet on dieselis tai polttoöljys tankkauksen jälkeen, kun tankkauspistoolit on ihan likaisia öljystä. Hiplaa siinä sitten rattia öljykäsin... kele.
- kaiken nähnyt
Hienostuneemmat ihmiset ottaa hansikkaat jalkatilasta ennen tankkausta. Ja laittavat ne sinne takaisin tankkauksen jälkeen ja pikkurilli asiaankuuluvasti pystyssä. Näitä ihmisiä ei kyllä ole Porissa näkynyt, muualla toisinaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433374Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162505Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3642454Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811700- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 73906
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25742Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4694