...En uskalla enää antautua rakkaudelle,en uskalla rakastaa ja sanoa sitä ääneen toiselle.
Moneen kertaan kun sydän särjetään ei enää uskalla.Pelko että taas käy huonosti.Sydän murskataan.Olen niin väsynyt yrittämään mitään.En vaan kykene.Haluaisin mutta pelkään rakastua jos tunne on taas yksipuolista.
Pelkään rakkautta...
6
379
Vastaukset
- samoin:/
Samoin.. Aivan samoin!
Kumpa rohkeus riittäisi.. kumpa sydän kestäisi.. kumpa tunteet olisi.. - set them free
- juu:))
Ei ihan nyt osunut tuo.. vapaus.. siinähän tämä onkin.
- set them free
juu:)) kirjoitti:
Ei ihan nyt osunut tuo.. vapaus.. siinähän tämä onkin.
En tiedä mitä tuosta kappaleesta tuumin oikeasti. Hankala tietää. Kun tunteet eivät muutu vaikka "päästää irti"
- ....
athina, olen pahoillani että olen niin paljon vaivaa aiheuttanut. sä oot ihana
- kaksin rikki
Itse taas olen tilanteessa, missä rakastan miesystävääni kovasti. Yli vuosi sitten olin oman eroni jälkeen nin rikki, etten voinut edes kuvitella pystyväni oikeasti rakastamaan ketään. Ongelmana on se, että miesystäväni on rikkoontunut omassa erossaan ja oman elämänhistoriansa vuoksi niin pahoin, ettei hän pysty rakastamaan aidosti. Vuoden olen nyt odottanut sitä, "korjaantuuko" hän tämän asian suhteen. Taidan odottaa turhaan... Hän pitää/tykkää minusta, mutta siinä se taitaa sitten olla. Yhdessäolomme on luontevaa, ja nautimme toistemme seurasta. Tämä tunteiden yksipuolisuus vaan tuntuu niin pahalta. Tein viikonloppuna päätöksen, että en enää edes yritä. Antaa kaiken mennä omalla painollaan, ja yritän saada omia tunteitani jotenkin kahlittua. Hän ei rakkauttani ansaitse, mutta mitä minä omille tunteilleni teen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750