Sinä ihana, kaunis sinisilmäinen S...i. Missä olet ?
Ihastuin, rakastuin ja nyt ikävöin, ihan suunnattomasti.
Olet löytämäni timantti, kultkimpaleeni, priljanttien arvoinen nainen.
Saat kaiken, voin syödä kädestäsi, joisin kengistäsi.
Missä sä olet??????????????????????????????
- I love you S...i-
NAINEN MISSÄ OLET?
10
809
Vastaukset
- kuinkas monta
kirjainta tuossa väliin jää? ;)
- Haluan sinut kokonaa
Huudan tuuleen....NAINEN MISSÄ OLET?????????????
- ÄssäS
Ja missäs sä sitten oot? Ja missä törmännyt tähän ässään?
Mä en kyllä ole niin kova kuin timantti :)- Ihan onneton mies
Tämä kaipaamani nainenko? Sain tilaisuuden tutustua häneen lentokoneessa. Oli elämäni ihanin lentomatka...V-K välillä. Ihastuttavan herskyvä nauru ja älykäshuumori, sitten vielä kauneus...ah`mikä nainen. Nainen siis, isolla N:llä.
Jos joku tietää tai tuntee hänet, voin maksaa palkkion siitä vinkistä, missä hän on tällä hetkellä ja mistä hänet löytää!
- ässässässässässässäs
Vantaa - Kajaani?
Öh...tuota...tuota... - olet-
ihastunut.
- Sanni lehmä
Nuoletko kans minun varpaani,tykkään,että niitä nuollaan :)
- Etsintä jatkuu
Ei Sanni, et ole etsimäni nainen ja lehmiin en sekaannu. HÄN, jota etsin ei vastaisi ikinä varmaan tuolla tavalla. Hän on erirotua varmaan, siis sinuun nähden.
Olen pahoillani. - Osuko?
Etsintä jatkuu kirjoitti:
Ei Sanni, et ole etsimäni nainen ja lehmiin en sekaannu. HÄN, jota etsin ei vastaisi ikinä varmaan tuolla tavalla. Hän on erirotua varmaan, siis sinuun nähden.
Olen pahoillani.Saini=?
- no en tiä
3x ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872