ja lähetä se viesti!
Ole nyt rohkea
19
274
Vastaukset
- tsemiii
Itseäsi kannustat?
- kyl mää tiiän
Hihhii tää ei ollu mulle, mut sen sanon et hää ei laittaisi :)
- pas......n
Ei uskalla enää..tuskin mua kaipailee, tekemieni p....tekojeni vuoksi. Kumma juttu, viime yönä näin unen, istuimme jossain pirttipöydän penkeillä, halasimme toisiamme..aamulla kyyneleet oli herätessäni silmissä..sinne jäi menneisyyteen nuotioretket, marjastukset..kaikki.
- siitä vaan
haista piip ite
- piip piip
minäkö uskaltaisin, heheh....n>m
- piip piip
haluisin kyllä, mutten mää mitään uskalla....paa sää.....tää oli sellai ujo pyyntö naiselta miehelle.
- harhojako
Minen musta tuntuu että tää oli mieheltä? :D
- Tulee uusi
kesä ....
- puskissa----
ja pusikoissa sirisee, eikä ole heinäsirkkojen siritystä
- odotan....
puskissa---- kirjoitti:
ja pusikoissa sirisee, eikä ole heinäsirkkojen siritystä
kesä on kiiman ja rakkauden parasta aikaa
- ja mistäköhän
sen tiijät????entä jos alkaakin uusi jääkausi....ja tämän vuoden kesä onkin peruttu????
- ed
alkakoon, mutta kiimaa ja rakkautta ei voi enää perua
- mä niin haluisin
Mä niin haluisin lähettää sen. Tosi kovasti. Ihan siinä ja siinä on. Sitten järki voittaa niinkuin sullakin. Vai mitä? Miehelle menee.
- jager-
et menetä mitään vaikka lähettäisit. turha haikailla täällä
- oletkos;)
Hei.. jos lasketaan, taidat sinä olla häviöllä lähetyksissä;)
- ?
Mihin senkin laittaa? 112 !
- Hallloo
Mitäpähän tuumaisivat jos soittaisi 112 ja kertoisi, että nyt tarvittaisiin äkkiä apua ikävän poistoon:)
- hallooo, apuvaaa
eiköhän sinne joku kaheli lie joskus soittanutkin, näiltä muutamilta vois onnistuu sekin:DD
- juups hei
tää on kyl niin perseestä tää palsta, kunhan nyt sen ensimmäisen joskus uskallan,ni häivyn huissiin täältä..n>m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057