Kuules kultaseni

Jokukohan

Minusta on alkanut vähän nyt tuntumaan siltä, että me taidetaan olla oikeasti jotenkin erikoisia. Se kyllä on jo tullut selväksi, että meitä oudompaa parivaljakkoa saa irl etsiä koirien ja kissojen kanssa, mutta kun näyttää siltä, että täälläkin me ollaan jotain "outolintuja".

66

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku hanko

:)

Nytkö sen vasta hoksasit ;)

• Jokukohan

No, onhan se ollut tiedossa, nyt on vaan alkanut sekin käsitys vahvistumaan. Omituisia ollaan, niin täällä, kuin myös tuolla.

• joku hanko
        Jokukohan kirjoitti:

No, onhan se ollut tiedossa, nyt on vaan alkanut sekin käsitys vahvistumaan. Omituisia ollaan, niin täällä, kuin myös tuolla.

Jotkut osaa olla omituisiakin... Taito se on sekin!

• Jokukohan
        joku hanko kirjoitti:

Jotkut osaa olla omituisiakin... Taito se on sekin!

Ja varsinkin, kun se tulee luonnostaan. Hymistelijät, ja sormenheristelijät eläkööt omassa, suppeassa maailmassaan.

• joku hanko
        Jokukohan kirjoitti:

Ja varsinkin, kun se tulee luonnostaan. Hymistelijät, ja sormenheristelijät eläkööt omassa, suppeassa maailmassaan.

Jep. Nyt pottumuusin tekoon, näkyillään :).

• Ap
        joku hanko kirjoitti:

Jep. Nyt pottumuusin tekoon, näkyillään :).

:)

• etsin erikoista

lässyilystäsi päätellen, "kultaseni" vaikutat tositosi tavikselta

• well babe

you"re one in a million....

• tyhjät pallit

kullittele keskenäs

• Etkai...

vaan minua tarkoita.Ethän?

• Niin sen täytyy olla

Niimpä

• Kukakohan?

siellä kaipailee ketä? miestä vai naista?
      itsellä ainakin ikävä erästä miestä jonka haluaisin myös nähdä irl, siitä en kyllä mene takuuseen mitä tapahtuu jos pitkästä aikaan hänet tapaisin

• nämä outolinnut

Ei kukaan kaipaile ketään. Itse tulkitisin viestin niin että tämä pariskunta tapailee sekä irl että keskustelee täällä.

• Jokukohan
        nämä outolinnut kirjoitti:

Ei kukaan kaipaile ketään. Itse tulkitisin viestin niin että tämä pariskunta tapailee sekä irl että keskustelee täällä.

Oisko, voisko? Ei kait. Eiks se oo jotenkii luonnotonta? Jos ois oikeesti, ois ne kyllä aika omituisia.

Mut joo, kaivata saa kai siltikin.

• ed
        Jokukohan kirjoitti:

Oisko, voisko? Ei kait. Eiks se oo jotenkii luonnotonta? Jos ois oikeesti, ois ne kyllä aika omituisia.

Mut joo, kaivata saa kai siltikin.

No empä sitä kieltänytkään, kunhan totesin havaintoni ylläolevalle. Onnea teille.

• Perin jurin outoa juu

;-D, hau kam?? Ihan normimenoa ja kyllä tässä on muutakin tehty tänään, mm. mmmm

• tavistavistavis-oon

Miten määrittelet outouden/erikoisuuden?

• ?

Onko outoa sanoa -Päivää jollekkin ?

• outoja ollaan

Jep. Outoja ollaan. Ei se haittaa. Täysin totta.
      Karsee ikävä sinua kulta.

• jokunen vain

Mutta niinhän me ollaan, aina oltu.. Synnytty tällaisiksi.. Mutta ei se haittaa ;)
      Kukaan ei tule koskaan ymmärtämään, mutta pääasia on että me ymmärrämme toisiamme.. Telepaattista toimintaa jatkuvasti, vaikkei nähtäiskään. Minä tunnen sinut, vaikket vierellä olisikaan..

• vaistonvarassa

Minäkin vaistoan sinut kulta, vaikka kilometrejä on välissämme.
        Juu, ei itseä enää tässä iässä voi tai halua edes muuttaa.
        Ymmärrämme toisia sanattomastikin... ajattele, sitä ei kaikille koskaan tapahdu. :)

• jääräpää
        vaistonvarassa kirjoitti:

Minäkin vaistoan sinut kulta, vaikka kilometrejä on välissämme.
        Juu, ei itseä enää tässä iässä voi tai halua edes muuttaa.
        Ymmärrämme toisia sanattomastikin... ajattele, sitä ei kaikille koskaan tapahdu. :)

Niin osuva tuo vaiston varassa, sepä onki myös se, mikä saa välillä pakittamaan.. Mulla on tuo "vaihdelaatikko" hieman levällään aika kun sinä oot kuvioissa ;D Me kun ollaan tällasia tuuliviirejä, vaikeasti kesytettäviä, oman tilan tarvitsevia.. Mutta miten tiikeri kesyttää tiikerin, ehkäpä siinä se Meidän suurin haaste, siksipä tämä onkin kestänyt ;D Mutta uskon vahvasti, että olemme toisillemme luodut, minä vaan olen tällainen jäärääpää kaiken lisäksi, ja sinä riitatilanteisiin haluton :D

• toinensamanlainen
        jääräpää kirjoitti:

Niin osuva tuo vaiston varassa, sepä onki myös se, mikä saa välillä pakittamaan.. Mulla on tuo "vaihdelaatikko" hieman levällään aika kun sinä oot kuvioissa ;D Me kun ollaan tällasia tuuliviirejä, vaikeasti kesytettäviä, oman tilan tarvitsevia.. Mutta miten tiikeri kesyttää tiikerin, ehkäpä siinä se Meidän suurin haaste, siksipä tämä onkin kestänyt ;D Mutta uskon vahvasti, että olemme toisillemme luodut, minä vaan olen tällainen jäärääpää kaiken lisäksi, ja sinä riitatilanteisiin haluton :D

Tismalleen oikein. Joskus lähikontaksissa "unohdetaan" roolimme ja sitten se onkin menoa. :)

• aina ollut
        toinensamanlainen kirjoitti:

Tismalleen oikein. Joskus lähikontaksissa "unohdetaan" roolimme ja sitten se onkin menoa. :)

• .........

Tulisitko jälleen "lähikontaktiin" ?? ;)

• Tiikeri.....

No sepä se, kun välillä menee itekki vähän sekasin, että kuka ja mitä, ja mitäs sitte.. ja kun tuulet yltyy ni nähtäväksi jää lopputulos, Kaikesta Huolimatta Rakastan Sinua

• notiettytulisin
        ......... kirjoitti:

Tulisitko jälleen "lähikontaktiin" ?? ;)

Lähikontaktiin.... tietenkin :)

• Jokunen vain
        notiettytulisin kirjoitti:

Lähikontaktiin.... tietenkin :)

Koska sä tulisit (ei siihen numeroita tarvita) ? Jos pyydän jäämään, jäisitkö. Oletko vihainen minulle?

• hgf
        Jokunen vain kirjoitti:

Koska sä tulisit (ei siihen numeroita tarvita) ? Jos pyydän jäämään, jäisitkö. Oletko vihainen minulle?

tulisin ja jäisin

• .........
        hgf kirjoitti:

tulisin ja jäisin

Tuliskitko tänään illalla? tiedät osoitteen..

• Nokujoku

Toinen ainakin ehkä vähän toinenkin, mut haittaakse? ;)

Mut honey, mielummin irl kun täällä, ei näitä ihan loputtomiin jaksa, ainakaan se toinen.

• mä en

kaikki tavikset laumasielut toistelee nykysin sanontaa- haittaaks se-..

• juu kyllä
        mä en kirjoitti:

kaikki tavikset laumasielut toistelee nykysin sanontaa- haittaaks se-..

hukkuu sopivasti massaan. :D

• Tosimies71

"Ajisko" se siellä huutelee? Ollaan tosi erikoisia joo!

• Ajistäällä

Tosimies rakkaani,
        Täällä Ajis.

• täälhää mää
        Ajistäällä kirjoitti:

Tosimies rakkaani,
        Täällä Ajis.

eipäs ku täällä. et omi mun miestä.tosi on

• popparit esiin
        täälhää mää kirjoitti:

Täällä naikkoset tappelee kirjoittelevasta tosimiehestä :D

• Tosimies71
        Ajistäällä kirjoitti:

Tosimies rakkaani,
        Täällä Ajis.

Kuka niistä monista "Ajiksista" mahdat olla? Ei ainakaan vielä ole se oikea Lahdesta, korkeasti koulutettu, 166cm vaalea kaunotar ilmoittautunut!

• tosimiesmun
        täälhää mää kirjoitti:

Minunpas on tosimies-rakkaani.
        Ei ole sinun ed. olet erehtynyt palstasta, mene vaikka kirkko kuulolla palstalle :)

• tuttu tyty
        Tosimies71 kirjoitti:

Kuka niistä monista "Ajiksista" mahdat olla? Ei ainakaan vielä ole se oikea Lahdesta, korkeasti koulutettu, 166cm vaalea kaunotar ilmoittautunut!

mä tunnenkin hänet, korkeasti koulutettu? mulle hän sanoi olevansa joku sättijuontaja

• fdsfsfs
        Tosimies71 kirjoitti:

Tuo juuri olen.

• Tosimies71
        fdsfsfs kirjoitti:

Tuo juuri olen.

Niin mikä olet "fdsfsfs" ? Oikea "Ajis" vai?:-))

• Ajismäoon
        Tosimies71 kirjoitti:

Niin mikä olet "fdsfsfs" ? Oikea "Ajis" vai?:-))

Joo olen. :)

• Ajiksen on

pakko olla ihan mieletön seksipommi... Huippu kroppa, hyvät munkit, muodokas takamus..eikö muka ole, senkin sonni kiskis

• Tosimies71
        Ajiksen on kirjoitti:

pakko olla ihan mieletön seksipommi... Huippu kroppa, hyvät munkit, muodokas takamus..eikö muka ole, senkin sonni kiskis

No ei se mikään seksipommi ole, mutta toki timmi kroppa siltä löytyy! Arvostan älyä, tietoa ja taitoa-se saa minut kuumaksi paljon pidemmän ajan, kuin jokin huippukroppa tyhmän pään kanssa!

• Taitaa olla
        Tosimies71 kirjoitti:

No ei se mikään seksipommi ole, mutta toki timmi kroppa siltä löytyy! Arvostan älyä, tietoa ja taitoa-se saa minut kuumaksi paljon pidemmän ajan, kuin jokin huippukroppa tyhmän pään kanssa!

oikea valioyksilö :)

• Tosimies71
        Taitaa olla kirjoitti:

oikea valioyksilö :)

Vastaus siihen mikä hän on ammatiltaan löytyy kyllä täältä! En kuitenkaan ala toistelemaan itseäni. Siis on tottakai "Ajis" valioyksilö. Valitettavasti minä en ole yhtä hyvin koulutettu, enkä ansaitsekaan yhtä hyvin. Minä "joudun" turvautumaan myös varakkuuteeni tulojen lähteenä. Olen käytännön ihminen monessa asiassa, mutta myös johtaja. Aika näyttää miten meille käy, mutta ainakaan vielä hän ei ole alleni kaatunut. Hänen vuokseen teen lähes mitä tahansa. Nyt kuitenkin toivotan kaikille kauniita unia ja oman kullan kuvia.

• toivotan onnea
        Tosimies71 kirjoitti:

Vastaus siihen mikä hän on ammatiltaan löytyy kyllä täältä! En kuitenkaan ala toistelemaan itseäni. Siis on tottakai "Ajis" valioyksilö. Valitettavasti minä en ole yhtä hyvin koulutettu, enkä ansaitsekaan yhtä hyvin. Minä "joudun" turvautumaan myös varakkuuteeni tulojen lähteenä. Olen käytännön ihminen monessa asiassa, mutta myös johtaja. Aika näyttää miten meille käy, mutta ainakaan vielä hän ei ole alleni kaatunut. Hänen vuokseen teen lähes mitä tahansa. Nyt kuitenkin toivotan kaikille kauniita unia ja oman kullan kuvia.

hänen "kaatamiseensa". Kannattaa opetella jokin hieno kieli, kun sitähän ne koulutetut arvostaa, eli kansainvälisyyttä ja kulttuuri tuntemusta. Sitten voisit tehdä jotain pyhiinvaelluksia kohteisiin silloin tällöin ja elämään ns. globaalisti. Kyllä se siitä ja öitä myös!

• Tosimies71
        toivotan onnea kirjoitti:

hänen "kaatamiseensa". Kannattaa opetella jokin hieno kieli, kun sitähän ne koulutetut arvostaa, eli kansainvälisyyttä ja kulttuuri tuntemusta. Sitten voisit tehdä jotain pyhiinvaelluksia kohteisiin silloin tällöin ja elämään ns. globaalisti. Kyllä se siitä ja öitä myös!

Justiinsa joo!:-) Aivan varmasti tuollaisista asioista juuri "Ajis" pitää. Palaveriin,,, illan mittaan taas tänne pyörimään.

• Tosimies71
        Tosimies71 kirjoitti:

Justiinsa joo!:-) Aivan varmasti tuollaisista asioista juuri "Ajis" pitää. Palaveriin,,, illan mittaan taas tänne pyörimään.

Päivä alkaa olla pulkassa. Vielä iltalenkki ja suihku, niin voin taas keskittyä olenNAISEEN.

• heijoo

mielummin muualla, löysin nää sivut vasta, niinkuin sutkin, sitä ikävää sitte täällä. muttei näitä oikeen pahemmi jaksa lukea.n>m.

• erikoisia vain:)

:) Ollaan, ollaan. Kaikki tavallamme erikoisia. Kumpa vain pääsisimme..

• Tosimies71

Oletko siis tuo esittämäni "Ajis" ? :-))

• ojas..

ja v.itut oon

• er.vain:)

Minäkö? Ei, en ole Ajis. Kaipaan jota kuta muuta kuin sinua.. Luulen;)
        Tai siis tiedän. Vuosilukuusi vedoten.

• 115

Tarkoitatko Ajies?

• Tosimies71
        115 kirjoitti:

Tarkoitatko Ajies?

Itse asiassa "Ajis" on vain lyhenne hänen nimimerkistään , jolla taas ei ole mitään tekemistä oikeiden nimien kanssa.

• Onko pienintäkään
        Tosimies71 kirjoitti:

Itse asiassa "Ajis" on vain lyhenne hänen nimimerkistään , jolla taas ei ole mitään tekemistä oikeiden nimien kanssa.

saumaa, että "Ajis" olisi täällä? Oletko usein tekemisissä hänen kanssaan?

• Tosimies71
        Onko pienintäkään kirjoitti:

saumaa, että "Ajis" olisi täällä? Oletko usein tekemisissä hänen kanssaan?

En ole koskaan vielä ollut, mutta haluaisin!:-((

• -------

venaas hetki vedän noi kolme dee lasit vielä päähän,
      no niin... popparit on taas esillä. anti palaa frank näytä rokin luonne

• zgfngf

Mutta toisillemme me vaikutetaan ihan normaaleilta, eiks vaan? :)

• gdfssdsd

Tietysti vaikutetaan toisillemme olevamme normaaleita, sehän tässä se hauskuus onkin.

• Pienihulluuspiristää
        gdfssdsd kirjoitti:

Tietysti vaikutetaan toisillemme olevamme normaaleita, sehän tässä se hauskuus onkin.

Ei kaksi hullua toisilleen hulluja ole, ulkopuolisten silmissä ehkä sitten sitäkin enemmän, ja varsinkin, jos niitä on vielä kaksi.

• abckissakävelee.
        Pienihulluuspiristää kirjoitti:

Ei kaksi hullua toisilleen hulluja ole, ulkopuolisten silmissä ehkä sitten sitäkin enemmän, ja varsinkin, jos niitä on vielä kaksi.

Hullu ja ylpeä siitä :)

• 219

Olen tiennyt sen aina.

• niin ollaan

saman olen huomannut ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      82
      11775
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11353
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4563
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4277
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      16
      4202
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4010
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3909
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3733
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      60
      3470
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3145
    Aihe