En usko ihan Saulin puheisiin että jospa näillä ahneilla kapitalisti sijoilla rupeis se omatunto kolkuttamaan,eihän niillä mitään omaatuntoa ole ja koska nyt kokkareilla on täys värisuora niin kurjuus ja köyhyys tulee lisääntymään ja RKP avustaa siinä parhaansa mukaan.
Jyrki jakaa parhaansa mukaan nyt rahaa europankeille,Jutalla ei ole siihen mitään valtaa.
Tosin kun lasku tulee niin eihän kokkareet ole silloin osapuolia,tämä on Fantastisen absoluuttinen totuus.
Kokoomuksella täys värisuora..
1
<50
Vastaukset
- noin vain on
Demarit on yksi kaikkein katalin koko porukassa.
Juttakin on jo ainakin "kolmasti kieltänyt".
Huvittaa tuo kaposemme demarius, kun se pulpahtaa oitis esiin, jos Jungnerin tai jonkun demun telkussa näkee.
Heti on niin taas demarit panneet joitain alta lipan että.
Demuparvi ja viherpiipertäjät, sekä RKP-krååkit pitäis pölläytää oppositioon, niin kyllä hommeli sitten paranis.
Niin meinas unohtua nuo vasemmanpuolen oikeistolaiset kokonaan.
Kuten muistamme jo Suvi-Anne Siimeksestä, niin siellä punaisesa kuoressa olikin oikeistokäki, joka oli pesinyt vääriin muniin.
Nyt on koko halituksella vain suurin tehtävä näköjään Keskustan, siis KESKUSTAN, aivan oikein luit, saattaminen hankaluuksiin.
Persut ovat luultavimmin vain demukokkareiden luomus, joka on pantu tuhoamaan kepua. Soini äänesti niinistöä, vaikka moittii kokoomusta, niin johan tuokin jotain kertoo, kun panttas äänensä "pahimmalle vihapuolueelleen".
Mutta kuinkas ollakkaan, demareiden ja vasureiden kinttuunhan tuokin kirves näkyi eniten osuvan.
En minä ole kepu, mutta minä olen päättänyt nyt äänestää kepua, varsinkin jos Väyrysestä tulee puheenjohtaja. No voin minä äänestää sitä demujen kiusaksikin, jos keput eivät käytä nyt Väyrysen tarjoamaa nousu tilaisuutta hyväkseen, vaan valitsevat jonkun tuhoojaviruksen johtoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse93772SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2063682Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1303382Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713362Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222237Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341555
- 321481
- 921423
- 151343