Ex mieheni on todella

ihana kaunis nainen

katunut kun jätti minut, nyt on 5 vuotta halunnut mut takasin mutta tuloksetta. En huoli. Olen niin kaunis että se häntä suututtaa, ja luonteeni on ihana, olen vaalea ja hoikka, ja mulla on hyvä työ, iso palkka, ja hieno omakotitalo, mies katuu.
On kiva nähdä kun iso mies katuu.

Mulla on nyt ihana uusi mies ja tosi tosi tosi komea. Entinenkin oli, mutta tyhmä, todella tyhmä.

Mitäs jätti, nyt katuu, olen erityisen kaunis nainen, ja tiedän, että tässä menee vielä kymmenen vuotta, ennenkuin mies luouttaa, jos sittenkään.

9

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hih hih hii,,,,,

Luonteesi ei kyllä kovin ihanalta kuullosta.....

• hekoheko

Niin, eikä hän vaikuta myöskään kovin älykkäältä, mitä todistaa se, että oli ensin "tyhmän, todella tyhmän" miehen ottanut.

• hauskaaaaa

:D

• tuo joulu armahin

Se oli yks joulu kun mä olin tommonen 12 vee ja mä join itteni ihan känniin. Se oli ‎niinku kossua ja votkaa ja sitte vielä kepua.‎
      Ja mä heräsin siihen kun joulupukki pani mua perrseeseen.‎

• muistojen kultaa

Nuo muistot rakkaat lasuuden, ei konsanaan jää unholaan.

• muistoejn kultaa
        muistojen kultaa kirjoitti:

Nuo muistot rakkaat lasuuden, ei konsanaan jää unholaan.

mun korjata näin täytyy, muuten sytämeni räytyy:

Nuo muistot rakkaat lapsuuden, ei konsanaan jää unholaan.

• äidit ne osaavat

Kyllä ne miehet katuu, kun tekevät häitäisiä ratkaisuja. Pman perheen jättäminen on yksi elämän suurimmista virheistä, joita mies tekee, tai onkin suurin. Jällkikäteen se on heidän helppo ymmärtää, kun ei ole mitään elämässä enää.
      Taaksin on vaikea kinuta, kun itse on lähtenyt tai jonkun usuttamana.

Nainen kyllä pärjää lasten kanssa muta miten on miehenl aita? Ilmankos he auliisti jättävä lapset äidille, kun tietävät ettei pärjää yhtä hyvin.
      Heille vastuu ja velvollisuus on sama kuin mollamaija roskiksessa. Ei siis mitään merkitystä.
      On kyllä miheiä jotka ottavat vakavissaan perheensä ja lapsensa ja vastuun, mutta sitten on niitä jotka eivät.

• näitä löytyy

Sattuupa olemaan naisia just näitä,lapset jää miehelle kun naisesta ei ole äidiksi saatikka uskolliseksi aviovaimoksi.
      Niin että eipäs yleistetä,molemmissa sukupuolissa löytyy arvosteltavia.
      Satun tuntemaan tapauksen jossa nainen pilasi elämänsä,kun tavallinen työmies ei enää kelvannutkaan vaan etsi rikkaampaa elättäjää,näin menetti niin lapset kuin miehensä ja kotinsa.Takaisin kinuamassa mutta kukapa tuollaista luuseria takaisin huolisi.Tämä rikas mies leikki vain niin kauan ,että nainen ehti erota miehestään,sitten lemppasi pellolle.

• pliiiis

saanks mä palvoo sua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen