Se viimeinen suukko jäi mietityttämään. Mitähän ihmettä se tarkoitti? Se ei ollut enää himoa, sen tiedämme molemmat. Oliko se vain pidä ittestäs huolta pusu vai jään kaipaamaan sinua suuresti suukko? En halunnut irtautua siitä syleilystäs, mutta pakkohan se oli.
Suudelman merkitys
14
274
Vastaukset
- ei lemmitylle
se oli suukko "kaverille"
- kaikki ohi on
jäähyväissuukkonen, lähinnä velvollisuudesta annettu, kun huomasin sun sitä vielä haluavan
- Sen tuntee
Mietin suudelmista juuri tänään, että mistä löydän miehen, joka saa suudelmallaan halut hyrräämään kuten hän sai:( Kyllä se vaan on aika tärkeä asia, miltä suudellessa tuntuu. Haluaa vain lisää ja lisää.
- erätauko
Otetaan uusintamatsi.
- Sen tuntee
Heh ja sinä olet juuri hän. Oi rakkaani, miten kohtasimmekaan täällä;) Höpö höpö. Hänen kanssaan ottaisin matsin vaikka heti, mutta hänellä uudet kuviot.
- ap
Ne jotka täällä ilmoittelee suudelleensa jotakuta kaverimielessä tai velvollisuudentunteesta pidättehän huolen, ettei vastapuoli odota suukon tarkoittaineen jotain ihan muuta. Turhia toiveita on turha ylläpitää.
Itse en sitä suukkoa vaatinut, pyytänyt, edes olettanut saavani. Silti suukon sain ja nyt turhaan murehdin sen vuoksi.Pidin siitä, en kiellä, mutta elämä ois paljon helpompaa ilman sitä.- Kun tietäisikin
Jotenkin liian tuttu tunne, sen merkitys vain vieläkin hukassa. Sitä aina miettii välillä ja välillä tahtoo unohtaa ettei koske liikaa.. No kai se joskus valaistus tulee..
- suut-elija
olikse kielari, kunnon imutus vai semmonen lötsäys?
- ap
Kaipa se aikanaan unohtuu. Siihen asti aiheuttaa levottomuutta, kiusaa mieltä.
Kyseessä ei ollut intohimoinen kielari. Tosin sekin koettu on, ja jotenkin sellainen ollutkin helpompi ymmärtää. Ei myöskään imutus, mistään lötsäyksestä puhumattakaan :) - kiss!!
ap kirjoitti:
Kaipa se aikanaan unohtuu. Siihen asti aiheuttaa levottomuutta, kiusaa mieltä.
Kyseessä ei ollut intohimoinen kielari. Tosin sekin koettu on, ja jotenkin sellainen ollutkin helpompi ymmärtää. Ei myöskään imutus, mistään lötsäyksestä puhumattakaan :)Vaan mistä oli kysymys? Tunnut tietävän suudelmistasi aika paljon.
Jos se oli vain sun tapa sanoa heipat. - ap
kiss!! kirjoitti:
Vaan mistä oli kysymys? Tunnut tietävän suudelmistasi aika paljon.
Jos se oli vain sun tapa sanoa heipat.Ehkä paremminkin hänen tapansa sanoa heipat. Ei missään nimessä minun! Minähän olen se joka kaipaamaan jäi, vastauksia vailla elämää jatkamaan.
En ollut viaton uhri, mutten myöskään suukkoa kalasteleva osapuoli. Yritin olla neutraali, onnistuinko? Näköjään en. - -
ap kirjoitti:
Ehkä paremminkin hänen tapansa sanoa heipat. Ei missään nimessä minun! Minähän olen se joka kaipaamaan jäi, vastauksia vailla elämää jatkamaan.
En ollut viaton uhri, mutten myöskään suukkoa kalasteleva osapuoli. Yritin olla neutraali, onnistuinko? Näköjään en.Ymmärrän . jos se oli ainut suudelma mikä sait.
- ei mukavaa laisinkaa
Antaisin hänelle oikein märän kielarin ja tiedän mitä hän sanoisi sen jälkeen.... :D
- -------
mä ottaisin uusinta pöytäfutismatsin,
voittaja saa päättää palkinnon tai rangaistuksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750