Suudelman merkitys

-epäselvä-

Se viimeinen suukko jäi mietityttämään. Mitähän ihmettä se tarkoitti? Se ei ollut enää himoa, sen tiedämme molemmat. Oliko se vain pidä ittestäs huolta pusu vai jään kaipaamaan sinua suuresti suukko? En halunnut irtautua siitä syleilystäs, mutta pakkohan se oli.

14

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei lemmitylle

      se oli suukko "kaverille"

    • kaikki ohi on

      jäähyväissuukkonen, lähinnä velvollisuudesta annettu, kun huomasin sun sitä vielä haluavan

    • Sen tuntee

      Mietin suudelmista juuri tänään, että mistä löydän miehen, joka saa suudelmallaan halut hyrräämään kuten hän sai:( Kyllä se vaan on aika tärkeä asia, miltä suudellessa tuntuu. Haluaa vain lisää ja lisää.

    • erätauko

      Otetaan uusintamatsi.

    • Sen tuntee

      Heh ja sinä olet juuri hän. Oi rakkaani, miten kohtasimmekaan täällä;) Höpö höpö. Hänen kanssaan ottaisin matsin vaikka heti, mutta hänellä uudet kuviot.

    • ap

      Ne jotka täällä ilmoittelee suudelleensa jotakuta kaverimielessä tai velvollisuudentunteesta pidättehän huolen, ettei vastapuoli odota suukon tarkoittaineen jotain ihan muuta. Turhia toiveita on turha ylläpitää.

      Itse en sitä suukkoa vaatinut, pyytänyt, edes olettanut saavani. Silti suukon sain ja nyt turhaan murehdin sen vuoksi.Pidin siitä, en kiellä, mutta elämä ois paljon helpompaa ilman sitä.

      • Kun tietäisikin

        Jotenkin liian tuttu tunne, sen merkitys vain vieläkin hukassa. Sitä aina miettii välillä ja välillä tahtoo unohtaa ettei koske liikaa.. No kai se joskus valaistus tulee..


      • suut-elija

        olikse kielari, kunnon imutus vai semmonen lötsäys?


      • ap

        Kaipa se aikanaan unohtuu. Siihen asti aiheuttaa levottomuutta, kiusaa mieltä.

        Kyseessä ei ollut intohimoinen kielari. Tosin sekin koettu on, ja jotenkin sellainen ollutkin helpompi ymmärtää. Ei myöskään imutus, mistään lötsäyksestä puhumattakaan :)


      • kiss!!
        ap kirjoitti:

        Kaipa se aikanaan unohtuu. Siihen asti aiheuttaa levottomuutta, kiusaa mieltä.

        Kyseessä ei ollut intohimoinen kielari. Tosin sekin koettu on, ja jotenkin sellainen ollutkin helpompi ymmärtää. Ei myöskään imutus, mistään lötsäyksestä puhumattakaan :)

        Vaan mistä oli kysymys? Tunnut tietävän suudelmistasi aika paljon.
        Jos se oli vain sun tapa sanoa heipat.


      • ap
        kiss!! kirjoitti:

        Vaan mistä oli kysymys? Tunnut tietävän suudelmistasi aika paljon.
        Jos se oli vain sun tapa sanoa heipat.

        Ehkä paremminkin hänen tapansa sanoa heipat. Ei missään nimessä minun! Minähän olen se joka kaipaamaan jäi, vastauksia vailla elämää jatkamaan.

        En ollut viaton uhri, mutten myöskään suukkoa kalasteleva osapuoli. Yritin olla neutraali, onnistuinko? Näköjään en.


      • -
        ap kirjoitti:

        Ehkä paremminkin hänen tapansa sanoa heipat. Ei missään nimessä minun! Minähän olen se joka kaipaamaan jäi, vastauksia vailla elämää jatkamaan.

        En ollut viaton uhri, mutten myöskään suukkoa kalasteleva osapuoli. Yritin olla neutraali, onnistuinko? Näköjään en.

        Ymmärrän . jos se oli ainut suudelma mikä sait.


    • ei mukavaa laisinkaa

      Antaisin hänelle oikein märän kielarin ja tiedän mitä hän sanoisi sen jälkeen.... :D

    • -------

      mä ottaisin uusinta pöytäfutismatsin,
      voittaja saa päättää palkinnon tai rangaistuksen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe