Olen hankkinut purjelaudan v.1981 max&mare nyt etsin siihen uutta purjetta. Purjeen tulisi olla 4 m korkea. Mistähän löytyisi purjekangasta/ompelimo, miel Kainuusta
Surffilaudan purje
5
959
Vastaukset
- Robbie Naish
Heh nostalgiaa... Itse opettelin juuri samaisella laudalla purjehtimaan 1982.
Tuohon sopii alkuun ihan mikä vaan pressu, mutta onko sulla puomi yms. tarpeet olemassa? Jos on niin lähes kaikki tuon ajan purjelaudan purjeet sopii keskenään. Neliöitä noissa oli 5,7-6,3m2. - boy007
moi,
http://www.purjelautaliitto.fi/ löytyy tori josta voit kysellä.
Kuitenkin välineet on jonkin verran muuttunut ja ne jotka surfaa
käyttää jo ihan toisenlaista kalustoa.
Jos haluat nauttia psta uusi tai vaikka vähän käytetty moderni
lauta !
joni
http://sites.google.com/site/windsurfingprocourse/ Moi mulla 6 neliön katastettu purje ,masto ,puomi 2 divisjonan ,siisti ollut kuivassa osta pois. se on vm 1983
- Anonyymi
Huomasitko kysymyksen vuosiluvun? Tuossa ajassa kaveri on varmaankin jo kehrännyt langat uuteen purjeeseensa D
Apulaisargeologi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasitko kysymyksen vuosiluvun? Tuossa ajassa kaveri on varmaankin jo kehrännyt langat uuteen purjeeseensa D
ApulaisargeologiNoo kaveri on kai nauttinut vähän vanhempaa vuosikertaa ja sehän antaa kierroksia vaikka mihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752