Sitä vaan ajattelein, että olis kiva vaikka ottaa matkan alkajaisiksi viinit Helsinki-Vantaalla :)
Lähteekö kukaan 21.4.2012 Alanyaan (AM)?
18
319
Vastaukset
- junttu pellekö oot
Mieti nyt ensin, lähtisikö kukaan vai menettekö vain omalla porukalla ja tyhjällä koneella? No, todennäköisesti ainakin joku muukin lähtee, eli kysymykseesi vastaus: lähtee varmasti.
Viinithän voi ottaa siellä kentällä, tuskin sä muilta ihmisiltä apua tai tukea rahallisestikaan siinä tarviit, vai?- No eihän
turkinmatkaajilla tunnetusti rahaa tunge ulos perseestä, joten saattaahan tuo olla tarjoajaakin vailla!
- Taija;)
No eihän kirjoitti:
turkinmatkaajilla tunnetusti rahaa tunge ulos perseestä, joten saattaahan tuo olla tarjoajaakin vailla!
Aloittaja pyysi seuraa lentokentälle... Miksi sen takia pitää haukkua ihmistä pelleksi. ???
Joten kukahan se pelle tässä nyt on. Voitteko oikeesti mennä kirjoittelemaan näitä asiattomuuksia ja haukkumisia johonkin muualle tai sitten pyytämään tohtorisedältä hieman vahvemmat lääkkeet :) - läheisriippuvainenko
Taija;) kirjoitti:
Aloittaja pyysi seuraa lentokentälle... Miksi sen takia pitää haukkua ihmistä pelleksi. ???
Joten kukahan se pelle tässä nyt on. Voitteko oikeesti mennä kirjoittelemaan näitä asiattomuuksia ja haukkumisia johonkin muualle tai sitten pyytämään tohtorisedältä hieman vahvemmat lääkkeet :)Seuraa lentokentälle? Voi luoja, eiköhän sitä seuraa löydä sieltä kentältäkin tai viimeistään siellä Alanyassa.
- Taija;)
läheisriippuvainenko kirjoitti:
Seuraa lentokentälle? Voi luoja, eiköhän sitä seuraa löydä sieltä kentältäkin tai viimeistään siellä Alanyassa.
Kyl mä oon ainakin monesti pyytäny seuraa netin kautta reissulle, kun yksin oon ollu lähössä. Ja aina on tavattu jo kentällä ja yleensä pidetty yhteyksiä koko loman ajan ja jatkettu siitä sitten frendeinä kotimaassa :)
- tuija :)
Taija;) kirjoitti:
Kyl mä oon ainakin monesti pyytäny seuraa netin kautta reissulle, kun yksin oon ollu lähössä. Ja aina on tavattu jo kentällä ja yleensä pidetty yhteyksiä koko loman ajan ja jatkettu siitä sitten frendeinä kotimaassa :)
Pyytäny???
Jos yksin lähtee, ni eiks se ole tarkoituskin lähteä ja olla yksin reissussa? Mulla ainakin. Ja mieluummin tutustun paikanpäällä paikallisiin ja kenties muihin kuin suomalaisiin, joita näkee täällä Härmässä ihan riittämiin.
Ja kyllä sieltä sitä seuraa löytyy, jos on tarvis, sen kun painaa Heikin paariin KOFFia juomaan!
- Alanyaamamma
Minä ainakin lähden silloin.Tjäreborg.....
- No ei
vitttu lähde!
- hyssss
Minä lähden huomenna eli 14 päivä. Olen siellä kun sinä tulet !Sielläpä tavataan ! kleopatra rannalla ;=)
- NUINAA
NO EI LÄHDE, KYSEINEN LÄHTÖ SIIRRETTY EIKÄ VIINIÄKÄÄN SAA KENTÄLTÄ TUONA PÄIVÄNÄ, GOD HELP MEEEEEE.......
- ehnnnna
-.- ihme porukkaa täällä.. jos ei mitåån järkevää sanottavaa voi mennä muualle,,
- rhyehe
Ihan samaa sanoisin aloittajalle.
- bikini girls
rhyehe kirjoitti:
Ihan samaa sanoisin aloittajalle.
kentällä voi vetää jo pohjat niin on sitten edustuskunnossa Turkinmaalla
- 20+1
Kysyä aina voi, vai mitä palstan pönöttäjät.En oikein ymmärrrä tuota vimmaa
saada haukkua toisia milloin mistäkin,antakaa kaikkien kukkien kukkia.
Mukavia lomia kuitenkin jokaiselle tasapuolisesti. - nainen-83
Näillä näkymin minäkin joudun matkustamaan Alanyaan viikoksi yksin juuri tuolloin, mutta uskoisin että viimeistään hotellissa tutustuu muihin eikä ehkä tarvitse koko lomaa yksin viettää :)
Hieman kyllä jännittää lähteä yksin lomailemaan...- Älä huoli
Munaa puskee joka suunnasta!
Hauskaa siitä tulee. - Allu81
Älä huoli kirjoitti:
Munaa puskee joka suunnasta!
Hauskaa siitä tulee.Jaaha sosiaalipummikin on herännyt taas ja nyt voikin sitten päivän kuluttaa häiriköimällä täällä :) Otappa ne aamulääkkeet ja lähe vaikka ulos, niin ei tarvitse tällä palstalla pelleillä ja pilata keskusteluja. Huvinsa toki kullakin. Säälittää sun tylsä elämäs ;)
- yksin kiitos mulle
"eikä ehkä tarvitse koko lomaa yksin viettää"
-tarkoitatko että ei saa viettää? Mä ainakin lähden siksi yksin lomalle, ettei tarvitse lässyttää jonkun kaverin kanssa joutavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864670Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1123870Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1903700Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.702113Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1541131- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924