säälittävä narrilauma. kun ei muuten pärjää niin pitää alkaa filmaamaan. säälittävää
narrit
12
116
Vastaukset
- melart
ihan täysiä pellejä ja tuomarit avustaa vielä tutut päälle.
- näinseoli
saakos kohteliaasti kysyä missä filmi? Jos tarkoitatat Hardia niin ilmat sillä lähti oikeasti pihalle eikä siitä edes jäähyä tullut.
- yjeeyt
Olisiko jäähyn syy ollut "ilmojen pihalle laittaminen - 2 min." vai mikä? Olen samaa mieltä kanssasi että ei filmannut, mutta ei se jäähyn paikkakaan ollut. Muutama sukellukselta haiskahtava tilanne oli jokruilta ottelun aikana, mutta kuuluu vissiin pleijareihin, tai mistä minä tiedän. Kokonaisuutena ihan rehti ottelu kuitekin ja onnea stadiin voitosta. On kyllä tiukka sarja.
- näinsemeni
yjeeyt kirjoitti:
Olisiko jäähyn syy ollut "ilmojen pihalle laittaminen - 2 min." vai mikä? Olen samaa mieltä kanssasi että ei filmannut, mutta ei se jäähyn paikkakaan ollut. Muutama sukellukselta haiskahtava tilanne oli jokruilta ottelun aikana, mutta kuuluu vissiin pleijareihin, tai mistä minä tiedän. Kokonaisuutena ihan rehti ottelu kuitekin ja onnea stadiin voitosta. On kyllä tiukka sarja.
niin? siitähän ei tullut jypille jähyä. Jokerit pelasi 2 minuuttia enemmän ylivoimaa, edellisessä pelissä jyp 13 minuuttia enemmän. Se matsi oli se mikä oli tuomaroinnissa täysin pielessä, ei muut kolme.
- yjtnerh
näinsemeni kirjoitti:
niin? siitähän ei tullut jypille jähyä. Jokerit pelasi 2 minuuttia enemmän ylivoimaa, edellisessä pelissä jyp 13 minuuttia enemmän. Se matsi oli se mikä oli tuomaroinnissa täysin pielessä, ei muut kolme.
Ei tullut jäähyä ei, en vissiin ole muuta väittänytkään? Tulkitsin vaan viestisi niin, että "olisi pitänyt tulla jäähy".
Eikä ole missään jääkiekon säännöissä mainittu että jäähyjen suhde pitäisi olla tasan. Jos teet rikkeen niin pääset jäähylle, tapahtui aikaisemmin mitä tahansa. - näinsemeni
yjtnerh kirjoitti:
Ei tullut jäähyä ei, en vissiin ole muuta väittänytkään? Tulkitsin vaan viestisi niin, että "olisi pitänyt tulla jäähy".
Eikä ole missään jääkiekon säännöissä mainittu että jäähyjen suhde pitäisi olla tasan. Jos teet rikkeen niin pääset jäähylle, tapahtui aikaisemmin mitä tahansa.joo mutta kaikihan näki että jypille jätettiin siinä ottelussa 4 jäähyä, selvää vielä, viheltämättä. Siitä se ero olisi jo normalisoitunut 5 minuuttiin jypille.
- ljbkjb
näinsemeni kirjoitti:
joo mutta kaikihan näki että jypille jätettiin siinä ottelussa 4 jäähyä, selvää vielä, viheltämättä. Siitä se ero olisi jo normalisoitunut 5 minuuttiin jypille.
Itse en kyseisiä tilanteita havainnut (punamustavalkoiset lasit?), eli en ota kantaa. Tosin ei lauantaina jokeritkaan ihan pienestä kahvaamisesta jäähylle päässeet, vaan tuomari antoi pelata.
- jäähytarkkailija
nytt vielä "ratkaisumaali" eli 2-0 hyvin kyseenalainen ,olisi voinut hylätä 2min 10
maalivahdin ajamisesta,mutta sm liiga haluaa vielä pitkittää sarjaa vaikka väkisin.- näinsemeni
kiekko ennen sitä maalissa, jypille jäähy koukkimisesta ellei olisi maaliin mennyt.
- isojonne
Varma tieto kertoo että Iso Jonne on sopinut treffit, ruutun kanssa
keskiympyrään kun pelin voitto on jypille ratkennut,katsotaan
uskaltaako ruutu tanssiin. - tuomari68
taas yritti tuomaristo avittaa narrit voittoon,filmaus läpi rankkari no "supertähden"
kädet jäätyi ja oikeus lopulta voitti, pronssipelissä espoo vielä luuttuaa
areenan narreilla 7-1.- näinsemeni
jyp voitti, ei oikeus, oikeus ei pelaa jääkiekoa. jyp oli parempi, tuomarit hyviä, olihan Levonen paikalla, en huomannut yhtään tuomarivirhettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391