Sulla on tasan viikko

vnvvvvnvvvvnvv

aikaa ottaa yhteyttä jos haluut tän asian vielä selvittää. Sen jälkeen en ota enää mitään sulta vastaan!

27

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh... :P

Tuon kun pistät vielä hänelle suoraan niin...

• enpä taida pistää

No siitä tää kiikastaakin kun minä en ole se joka ottaa yhteyttä. Se on nyt hänen tehtävä.

• joopa...

joo

• Samaa mieltä

sun kanssa, ei enää mitään mielenkiintoa näitä palstoja kohtaan.

• Banned For good

Mukavaa odotusta. Samoin teille arvon palstalaiset. I'm banned. Jos näin on, täytyy totella.

• dffdgfg

No mihin mä otan yhteyttä. olet unohtanut käyntikortin. Ei sinun tarvitse viikkoa odottaa, voit unohtaa minut saman tien. En ole sinusta kiinnostunut. Olet riian ruma.

• ................

Tuskin olet mua koskaan nähnytkään.

• jotenkin tuttu lause

Hyvä! Mä pääsen vihdoinkin eteenpäin. Kerrot sitten siellä fbssä että olen vapaa! siellähän te kaikki juoruatte keskenänne.Vituttaa tällänen tyhjän odottaminen, ilman mitään selitystä.
      Hyvää jatkoa elämällesi, toivottavasti ei törmätä missään.

• eipä ole mun asia:/

Tuo oli rumaa - erityisen rumaa!
      Ota oikeasti yhteys ja pyydä avaamaan..!

Elämäsi tulee olemaan ahdasta jos määrittelet noin ajoilla.. mitään!

• odottanut olen kauan

Pakko tälle jutulle on nyt jokin piste laitettava, en mä enää jaksa tallaista.

• ed.:)
        odottanut olen kauan kirjoitti:

Pakko tälle jutulle on nyt jokin piste laitettava, en mä enää jaksa tallaista.

:) No, totta! Samaa mieltä olen minäkin.. mutta ei aikamäärein!
        Ellei se aikamääre ole sovittu tapaaminen.. asia erikseen:)
        Mutta.. mutta.. missä ja koska.. Minä en kaipaa ylimääräisiä silmäpareja näkemään.
        Ja en muuten halua mitään pistettä;)
        Ota sinä yhteys.. jooko! Mä niin epäilen..

• ap
        ed.:) kirjoitti:

:) No, totta! Samaa mieltä olen minäkin.. mutta ei aikamäärein!
        Ellei se aikamääre ole sovittu tapaaminen.. asia erikseen:)
        Mutta.. mutta.. missä ja koska.. Minä en kaipaa ylimääräisiä silmäpareja näkemään.
        Ja en muuten halua mitään pistettä;)
        Ota sinä yhteys.. jooko! Mä niin epäilen..

en ota. ja jos sä mua häpeät niin anna olla koko asia.

ja oikealle tiedoksi että aloituksen nimimerkistä mut tunnistaa.

ap kirjoitti:

en ota. ja jos sä mua häpeät niin anna olla koko asia.

ja oikealle tiedoksi että aloituksen nimimerkistä mut tunnistaa.

Oi.. en minä missään nimessä häntä häpeä! En!
        Kyse on siitä, etten halua ylimääräistä hälinää.
        Juu, virhearvio.. en minä ole sinun hän.. etkä sinä ole minun hän.
        Mutta.. älä tee aikamääreitä. Ei ne ihmissuhteissa toimi. Vaikkakin joskus asiat on käsiteltävä, se on totta!

• ap
        ed.:) kirjoitti:

Oi.. en minä missään nimessä häntä häpeä! En!
        Kyse on siitä, etten halua ylimääräistä hälinää.
        Juu, virhearvio.. en minä ole sinun hän.. etkä sinä ole minun hän.
        Mutta.. älä tee aikamääreitä. Ei ne ihmissuhteissa toimi. Vaikkakin joskus asiat on käsiteltävä, se on totta!

On käsiteltävä joo mutta kyllä tää kolme vuotta alkaa riittämään. pakko mun on joku raja tälle odottelulle tehtävä.

ap kirjoitti:

On käsiteltävä joo mutta kyllä tää kolme vuotta alkaa riittämään. pakko mun on joku raja tälle odottelulle tehtävä.

Myönnän.. aikaa teillä on ainakin ollut. Tee siten miten parhaiten itseäsi säästät, siltä jo tuo kuulostaa. Toivon uusia ajatuksia sinulle.

• Tosimies71

Sinäkö siellä "Ajis" taas huutelet? Sinun pitäisi ottaa minuun yhteyttä. Monta kertaa jo olen antanut spostiosoitteenikin ja sinne on monet kirjoittaneet. Sinä vain et ole. Nyt sitten täällä uhittelet, kuin jokin pahainen kersa! Anna palaa nyt ja tehdään tehtävät, niin saat juhlaillallisen, kuten lupasin ja kaupan päälle matkan to the seven heaven with me!! :-))

• kiitti mut ei

Mä etin seuran muualta niin kauan kun olet varattu.

• Tosimies71

Hetkinen? Mistä olet saanut päähäsi, että olisin varattu? Sinulla on nyt aivan väärää tietoa! Oletko varmasti itse vapaa? Miten ihmeessä näin monta vuotta?

• kiitti mut ei
        Tosimies71 kirjoitti:

Hetkinen? Mistä olet saanut päähäsi, että olisin varattu? Sinulla on nyt aivan väärää tietoa! Oletko varmasti itse vapaa? Miten ihmeessä näin monta vuotta?

ou mai gosh. en tiedä, tosimies71. hitto olet varmaan todellinen saalis mutta en taida kaivata nyt sinua. anteeksi.

• Tosimies71
        kiitti mut ei kirjoitti:

ou mai gosh. en tiedä, tosimies71. hitto olet varmaan todellinen saalis mutta en taida kaivata nyt sinua. anteeksi.

Justiinsa joo! No sinun ei tarvitse minua kaivatakaan, jos et satu olemaan oikea "Ajis" Lahden läheltä, koulutettu vaalea kaunotar, 36-vuotias?

• Mul on 30 min.

aikaa ehtii kauppaan. Melkeen tunnin mittainen tauko ikävöimiseen odotettavissa, näin viralliseti aattelin ilmottaa. Auto on edellisistäkin viel tyhjentämättä, mut mikäs kiire täs, muuta ku sinne kauppaan.

• jos sun tarpeet on

erilaiset kuin viimekerralla niin sitten, mutta miksi et vain tyhjennä autoa ? onko se joku muonituksen turvaetappi ? tarkoitan, sinä päivänä kun kaikki kaupat on kiinni niin riittää kun käytkin vaan autolla.

• No en mä
        jos sun tarpeet on kirjoitti:

erilaiset kuin viimekerralla niin sitten, mutta miksi et vain tyhjennä autoa ? onko se joku muonituksen turvaetappi ? tarkoitan, sinä päivänä kun kaikki kaupat on kiinni niin riittää kun käytkin vaan autolla.

autossa ruokia säilytä, tai mistäs sitä tietää, mitä mä sielt viel löydän. Hauska kommentti sulla joka tapauksessa...:)

• LoL!

Uhkavaatimuksilla ja painostamallako luulet asioita selvittäväsi ja rakkautta saavasi?

Jos sillä henkilöllä on yhtään järkeä päässään, jolle tuo viesti on, niin hän ei sinuun yhteyttä ota.

Tuollaiseen valtapeliin ei kenenkään pidä alistua.

• -

Tää ei kuule ole mitään siihen verrattuna mitä hän on mulle tehnyt. Tuskin voisin enää anteeksi antaakaan.

• vakovuokko
        - kirjoitti:

Tää ei kuule ole mitään siihen verrattuna mitä hän on mulle tehnyt. Tuskin voisin enää anteeksi antaakaan.

eli ensin annat aikarajan toiselle mutta sitten et haluakaan antaa anteeksi mitään. oletko kenties väkivallan uhri vai miksi täällä vauhkaat?

• ap
        vakovuokko kirjoitti:

eli ensin annat aikarajan toiselle mutta sitten et haluakaan antaa anteeksi mitään. oletko kenties väkivallan uhri vai miksi täällä vauhkaat?

voisin antaa anteeksi mutta ei ole tarviskaan, koska sitä ei koskaan tapahdu että mitään yrittäisikään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe