Eikös nykyvanhemmat hoidata lapsensa em. palvelupaikoissa? Aika fiksua toimintaa. Voi itse egottaa lapsilla, mutta muutaman euron tai uimalipun hinnalla ei tarvitse sietää lapsukaisiaan. —Miksihän he sitten hankkivat lapsia, jos eivät niiden kanssa halua olla?
Hoidetaanko Hop Lopissa ja uimahallissa lapsia?
9
138
Vastaukset
- Katja1980
Itse vien lapset Hop Lopiin, koska lasteni isä/avomieheni käskee aina ottaa lapsi tai lapset mukaan, kun menen jonnekkin. Harrastan vieraita miehiä, (isken niitä netistä,Suomi24 Oulu-chat) eli tapailen heitä Hop Lopissa tai sitten jätän sinne tytön tai pojankin ja menen vieraisiin. Se on ainoa henkireikäni tässä ahdistavassa perheleikissä.
En voi muuta. - Varma tieto
Lapsia tehdään vahingossa. Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Kato kiima iskee ja sitten vähän nusastaan ja unohdetaan se ehkäisy, ja kohta on penska tulossa ja pakko mennä naimisiin. Eihän sitä kukaan halua myöntää, mutta tämä on totuus.
Nyt tiedät, ja voit viimein lopettaa näiden aloitusten tekemisen tälle palstalle. Ihmeen kauan ootkin ollut hiljaa, tai sitten en vaan ole huomannut sun höpinöitä. - Äiti Tupokselta
Mitä maksaa kun vie Hop Lopiin penikat hoitoon siksi aikaa kum menen miehiin vieraisiin.
- Hankitaanko lapset?
Miten ne hankitaan? Maksaako paljon jos on suomalainen, vai onko joku somali halvempi?
Outoa tuo sanonta, hankitaan lapsi(a). Eikös ne tule ihan vanhan menetelmän mukaan, ei hakkimalla, vai onko joku sektori mikä niitä myy, jotta voi ostaa haluamansa lapsosen.- Varma tieto
Tuo on joku peräkammarinpoika, joka on katkera perheellisille. Se luulee, että ihmiset oikein harkiten hankkimalla hankkii ja tekemällä tekee pentuja. Se ei tajua, että yleensä kersat on puhtaasti vahinkoja, ja näin on aina ollut ja tulee olemaan, muuten ihminen lajina kuolisi sukupuuttoon. On tietysti joitain tapauksia, jotka on haluttuina syntyneet, jos on ollut jommassa kummassa vanhemmassa hieman vikaa, ja on pitänyt luontoa vähän avustaa. Tämä on kuitenkin vähemmistö. Mitä tuosta tarvii enempäänsä tuon aloittajan ja kaltaistensa kitistä, siinä mitään kadehdittavaa ole, ellei sitten aloittaja itse ole steriili, ja kärsii siitä... Itse olen aika varma, että juuri tuosta on aloittajan kohdalla kyse. Mitä tuota tarvii myöskään perheellisten yrittää suitsuttaa sitä lapsiperheen onnea ja ihanuutta, ja lässyttää että "lapsia ei tehdä -ne saadaan.." paskanmarjat! Pelkkää valhetta, ja jos rehellisiä ollaan, niin moni vanhempi meinasi saada sydänkohtauksen kauhusta, kun kersa ilmoitti tulostaan. Kyllä kai se luonnonlaki on, että sitten kun se pentu syntyy, niin sitä yleensä vanhemmat rakastaa (kaikki tosin ei), mutta kyllä se kannattaa olla edes itselleen sen verran rehellinen, että myöntää ajatelleensa aika vitun monta kertaa, että parempi kun ei olis niin helposti akka/itse (riippuen sukupuolesta) paksuksi pamahtanut. Moni paska ja tuhoon tuomittu avioliittohelvettikin olisi jäänyt syntymättä, kun oltaisiin muistettu se ehkäisy. Lähes kaikki me ollaan holtittoman yleensä kännisen nussimisen ja tyhmän kiiman tulosta, kun järki seisoo vielä kovemmin kuin kyrpä. Ja nyt aloittaja voi viimein lopettaa katkeran kitinänsä aiheen tiimoilta... Te jotka steriilejä ette ole, voitte taas muistaa sen EHKÄISYN.
- Näihässeon
Varma tieto kirjoitti:
Tuo on joku peräkammarinpoika, joka on katkera perheellisille. Se luulee, että ihmiset oikein harkiten hankkimalla hankkii ja tekemällä tekee pentuja. Se ei tajua, että yleensä kersat on puhtaasti vahinkoja, ja näin on aina ollut ja tulee olemaan, muuten ihminen lajina kuolisi sukupuuttoon. On tietysti joitain tapauksia, jotka on haluttuina syntyneet, jos on ollut jommassa kummassa vanhemmassa hieman vikaa, ja on pitänyt luontoa vähän avustaa. Tämä on kuitenkin vähemmistö. Mitä tuosta tarvii enempäänsä tuon aloittajan ja kaltaistensa kitistä, siinä mitään kadehdittavaa ole, ellei sitten aloittaja itse ole steriili, ja kärsii siitä... Itse olen aika varma, että juuri tuosta on aloittajan kohdalla kyse. Mitä tuota tarvii myöskään perheellisten yrittää suitsuttaa sitä lapsiperheen onnea ja ihanuutta, ja lässyttää että "lapsia ei tehdä -ne saadaan.." paskanmarjat! Pelkkää valhetta, ja jos rehellisiä ollaan, niin moni vanhempi meinasi saada sydänkohtauksen kauhusta, kun kersa ilmoitti tulostaan. Kyllä kai se luonnonlaki on, että sitten kun se pentu syntyy, niin sitä yleensä vanhemmat rakastaa (kaikki tosin ei), mutta kyllä se kannattaa olla edes itselleen sen verran rehellinen, että myöntää ajatelleensa aika vitun monta kertaa, että parempi kun ei olis niin helposti akka/itse (riippuen sukupuolesta) paksuksi pamahtanut. Moni paska ja tuhoon tuomittu avioliittohelvettikin olisi jäänyt syntymättä, kun oltaisiin muistettu se ehkäisy. Lähes kaikki me ollaan holtittoman yleensä kännisen nussimisen ja tyhmän kiiman tulosta, kun järki seisoo vielä kovemmin kuin kyrpä. Ja nyt aloittaja voi viimein lopettaa katkeran kitinänsä aiheen tiimoilta... Te jotka steriilejä ette ole, voitte taas muistaa sen EHKÄISYN.
Kyllä lapsia hankitaan usein siksi, kun halutaan esiintyä perheteatterissa. Ei voi yleistää, koska kauniitkin ja komeat hankkivat lapsia, mutta he hankkivat sitten kolmikymppisten jälkeen pitkiin parisuhteisiin, joka fiksua ettei kaduta ja aiheudu muita lieveilmiöitä.
Lehdessä luki tuo, että statuslapset viedään näihin ko. paikkoihin kun niitä ei jakseta. Viikonloput ollaan aina sukulaisten nurkissa.
- 4dellkd
Joo, meilläkin pennut useasti siellä hoidossa,dd
- omat harrastukset
tärkeitä vanhemmille on aina, ja luullaan että kun jätän lapseni jonnekkin, niin ne muut hoitaa sitten lapsen ja mää saan tehdä silläaikaa mitä haluun, vaikka kaljoilla olla....!
Eli ei oteta selvää miksi lapsi voi olla jossain "hoplopissa", vaan itse mennään minne halutaan, luullaan että se paikka on lapselle "varapaikka ilman vanhempia"!
Informoikaa jo Kalevassa tai Foorumissa ISOLLA mikä tilanne on ko paikassa selkeästi ettei lapsia SAA JÄTTÄÄ yksin sinne!
Auttakaa jo noita avuttomia lapsien omistajia tai ilmoittakaa jo SOSSUILLE nuo tapaukset pikimiten!- Kopter—line
Tätä se tietää kun älykääpiöt sikiää ilman rakkautta. Kaikenmaailman koulukiusatut friikit koittaa egottaa ja hakea hyväksyntää jopa lapsilla, koita hankkivat lauman kun eivät muuhun kykene masennukseltaan.
Sais alkaa tiputtamaan helikopterilasteittan pieniä kortsuja estämään idioottien sikiäminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864670Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1123870Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1903700Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.702113Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1541131- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924