Olen etsinyt sopivaa mainostoimistoa. Alalla tuntuu olevan sääntönä: Hyvä voi olla halpa ja kallis voi olla huono.
Tarjoan diiliä mainostoimistolle: Maksan palkkion siitä, miten markkinointi onnistuu.
Sovitaan diilin tarkemmat kohdat kasvokkain. Laita firmasi kotisivujen linkki tänne, soitan sinulle tällä viikolla!
Sinä mainostoimistoyrittäjä!
5
127
Vastaukset
- diipadiidaa
"Maksan palkkion siitä, miten markkinointi onnistuu."
Tässäpä oiva ohjenuora mainos-/markkinointitoimistoille. Jos palvelun myyntipuheessa vakuutellaan huimilla kasvuluvuilla ja rautaisella osaamisella, niin kaipa sille jonkinlaiset takeet voisi tarjota. Sama koskee myös kaikenlaisia konsultointiyrityksiä, eli maksetaan palkkio toteutuneiden lukujen perusteella. - mainostoimistoja?? ?
diipadiidaa:
Otin tarjouspyyntöjä omaan hommaani, halvin oli 2000e ja kallein oli melkein 12000e! Aika hurja on haitari. Voisin maksaa vaikka 50000e koko hommasta jos saisin varmasti tulosta. Kuten yrittäjäkollegat näette: Vielä ei kukaan ole luottanut omaan toimintaansa siinä määrin, että laittaisi linkkiä.- Copywriter/konsultti
Mainostoimistoja????:
Asia on kuitenkin niin, että se tulos ei tule pelkästään myynnin ja markkinoinnin ansiosta. Itse tuotteen tai palvelun pitää myös olla kilpailukykyinen.
"Voisin maksaa vaikka 50000e koko hommasta jos saisin varmasti tulosta"
Oletko valmis myös maksamaan tulokseen sidottua palkkiota, sen mukaan kun myyntiä tulee, vai haluatko vain halvalla huippusuorituksen? Mikä olisi se prosentti, jonka maksat komissiota mainostoimistolle per myyty euro?
Mieti sitä, että jos ulkoistat yrittäjäriskin liikekumppanille, niin sinusta tulee alihankkija, joka tekee "sen oikean työn" ja on päämiehensä armoilla! Itse varmaan kuvittelet, että yrityksen tuloksesta vastuunottava taho on työmuurahaisena palveluksessasi ja sinä olet johtaja. Näin ei todellakaan ole, vaan olet itse hänen alaisensa ja hänestä riippuvainen!
Mitä konsultointiin tulee: Jos haluat tuloksiin perustuvan hinnan, niin sitten sinun täytyy tehdä täsmälleen kuten konsultti sanoo.
Eihän asia voi olla niin, että konsultti neuvoo sinulle ratkaisut, ja sinä kaikkitietävänä hakkaat päätäsi seinään omaa tyhmyyttäsi ja täysin kelvolliset ja käyttökelpoiset konsultin neuvot eivät tuota konsultille mitään, vaan jäävät käyttämättä, kun et ymmärrä niitä?
Lyhyesti: et voi siirtää yrittäjäriskiä jollekin toiselle! - diipadiidaa
Copywriter/konsultti kirjoitti:
Mainostoimistoja????:
Asia on kuitenkin niin, että se tulos ei tule pelkästään myynnin ja markkinoinnin ansiosta. Itse tuotteen tai palvelun pitää myös olla kilpailukykyinen.
"Voisin maksaa vaikka 50000e koko hommasta jos saisin varmasti tulosta"
Oletko valmis myös maksamaan tulokseen sidottua palkkiota, sen mukaan kun myyntiä tulee, vai haluatko vain halvalla huippusuorituksen? Mikä olisi se prosentti, jonka maksat komissiota mainostoimistolle per myyty euro?
Mieti sitä, että jos ulkoistat yrittäjäriskin liikekumppanille, niin sinusta tulee alihankkija, joka tekee "sen oikean työn" ja on päämiehensä armoilla! Itse varmaan kuvittelet, että yrityksen tuloksesta vastuunottava taho on työmuurahaisena palveluksessasi ja sinä olet johtaja. Näin ei todellakaan ole, vaan olet itse hänen alaisensa ja hänestä riippuvainen!
Mitä konsultointiin tulee: Jos haluat tuloksiin perustuvan hinnan, niin sitten sinun täytyy tehdä täsmälleen kuten konsultti sanoo.
Eihän asia voi olla niin, että konsultti neuvoo sinulle ratkaisut, ja sinä kaikkitietävänä hakkaat päätäsi seinään omaa tyhmyyttäsi ja täysin kelvolliset ja käyttökelpoiset konsultin neuvot eivät tuota konsultille mitään, vaan jäävät käyttämättä, kun et ymmärrä niitä?
Lyhyesti: et voi siirtää yrittäjäriskiä jollekin toiselle!Ei kai tässä kukaan ole yrittäjäriskiä siirtämässä tai yrityskumppania ottamassa, saatikka etsimässä sateentekijää joka tekisi tappiollisesta bisneksestä voitollista, vaan ostamassa mainonnan suunnittelu- ja toteutuspalvelua. Asiakkaalla on jokin tarve ja myyjä tyydyttää sen tarpeen. Jos myyty tuote tai palvelu ei vastaa asiakkaan tarpeita, kauppa perutaan ja lasku hyvitetään. Kyllähän se varmasti myyjää sapettaa jos menee tehty työ hukkaan, mutta ei se asiakkaan vika ole jos myyjä on myynyt asiakkaan tarpeisiin vasaran vaikka sahaa olisi tarvittu.
- Nämä plussalle
> Sovitaan diilin tarkemmat kohdat kasvokkain. Laita firmasi kotisivujen
> linkki tänne, soitan sinulle tällä viikolla!
Minä olen välillisesti omistajana molemmissa näissä firmoissa.
http://feel.finnair.com/#/nutshell/
http://www.vr-konserni.fi/fi/index.html
Haluaisin että joku mainostoimisto ottaisi haastetta vastaan ja lupautuisi mainonnan keinoin nostamaan nämä firmat jatkuvasta tappioputkesta takaisin voitollisiksi.
Kosolti mainetta ja mammonaa tiedossa onnistuvalle. Uskaltaako kukaan mainosalan firma lähteä tähän leikkiin mukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780