Sua varmasti jännittää ja pelottaa, mutta siihen ei olis mitään syytä. Mun tunteeni sua kohtaan on aidot ja haluaisin todellakin tutustua Sinuun paremmin. Tahtoisin myös et sä tutustuisit minuun ja huomaisit että muhun voi luottaa, eikä sun tarvis ikinä pelätä että jättäisin sut yksin jos sinulla ois vaikeeta, päinvastoin olisin sun tukena ja puolella aina, elämäni loppuun asti, jos vain tahtoisit niin...
Öitä!
JA muista Sinä olet valtavan kaunis ja täydellinen juuri tuollaisena kuin olet, Olet ainutlaatuisen ihana nainen. Maailmalle olet vain joku, mutta jollekin olet koko maailma.
http://www.youtube.com/watch?v=WWBbEJXnOFk
Miksi en muka voisi olla rakastunut juuri sinuun
78
1785
Vastaukset
- :(
olen erittäin vakuuttunut että et ikinä jätä.. mua yksin....
- ihana kirjoitus
jollekin...
- haavemaassa
Ihana viesti :) Juuri tuollaista toivoisi eräältä. No haaveissa voi elellä, harmi että oon niissä yksin :(
- vainen vain:)
Sulaa tähän viestiin.. kumpa tällainen joskus tulisi minun kohdalleni:)
Hyviä ja kauniita unia! - romantikolle:)
Lepoa yöhön. - iso ikävä syliisi
kauniisti kirjoitit , toivottavasti kerrot tai edes lähetät viestisi sisällön suoraan hänelle , usko pois nainen joka tuollaisen viestin saisi olisi todella ...
- Yllätysvieras
Ihana viesti, muttei kumminkaan ole mulle... :(
- mut öitä
Ihan sama mitä täällä enää sanot ilman tunnisteita. kaunis viesti jos se olisi kohdistettu jollekin, eikä kenelle tahansa.
- palstoillako.
Miten se luottamus oikein sinussa on näkynyt.
- 3,141
Kaunis viesti kenelle onkaan ja bonusta hyvästä musiikista. Tähän on hyvä kääriä itsensä uneen.
- Mikä saa sinut
kuvittelemaan, ettei hän itse tajua omaa ainutlaatuisuuttaan..
- siksi
Eipä ole ainakaan ole mulle kertonut, joten tää ei sitten ollut minulle. Hieno kirjoitus, kerro se hänelle....
- järki päässä
Palstapelle se taas hehkuttaa..heh ja höpsöt rakkaudentuskassa kärvistelevät naiset kusee hunajaa
- Stand by me
Voih ja Oih! Niin helppoa on suomalainen nainen saada hyvälle tuulelle ja onnelliseksi...Ottakaa miehet opiksi ja puhukaa sille omallenne...
Öitä muru! - kerro se mulle
En mä oo mikään täydellinen ihminen, mulla on myös omat pelkoni ja kadun sitä etten ole ollut tarpeeksi rohkea. Silti uskon että me kaikki ansaitsemme mahdollisuuden jos vaan voimme olla rehellisiä ja vilpittömiä toista kohtaan. Elämä
ei oo kellekkään helppoa ja pitää ymmärtää että kaikki me teemme virheitä, joskus toisen on vaikea ymmärtää miksi toinen toimii niin. Mutta sillä toisella voi olla siihen hyvä syy. ELämä vaan on joskus niin kovin monimutkaista, kunpa voisin sen Sinulle selittä ja Sä voisit mua ymmärtää. Tiedän kuinka sulla on ollut yksinäistä ja rankkaa ja se tuntuu musta niin pahalta, en toivo mitään niin paljon kuin et olisin voinut olla niinä hetkinä sun vierelläs...
nyt mun mentävä nukkuun, mene Sinäkin!
http://www.youtube.com/watch?v=u9sRJ-eOHnc&feature=related - Stand by me
Love you!-my friend -hopefully for life =)
- 0L1V14
Koska :-)
Minä olen surkea esiintyjä, takeltelen ja jännitän
Sinä vaadit kurinalaisuutta, minä en ikinä sovi sellaiseen muottiin.
En ole niin älykäs jotta voisin nasevasti haastaa sinua
Siinä ne tärkeimmät
lisäksi sinä olet aika pinnallinen koska
tukkani lyhyempi malli herätti sinussa suunnatonta vittuuntumista
eli mun pitäisi olla aina muodin mukainen
olen joko liian tylsä tai liian muodikas
milloin laiska prinsessa kotona
ärsyttävän itsepäinen ja välinpitämätön
olen oikeasti muuttunut ulkoisesti paljonkin
olen vanhentunut
lihonnut
rypistynyt entisestään
tämä oli totta ja minua hymyilyttää :) - prinsessa hellä
aivan ihana viesti
kumpa toi olis mulle
mun kaivatulta
oih...... - kerro se mulle
missä päin suomea prinsessa hellä on? :)
- Rupsu-Tuhkimo :)
mä voin kertoa, ku prinsessa ei vastannut - pks
- Kenelle kirjoitit???
Hei alkuperäinen kirjoittaja! Kenelle tarkoitit viestisi? Tuo "Stand by me" osui ja upposi ihan totaalisesti, joten kysynkin: Kuka olet ja ketä kaipaat?
- Mikä biisi?
Mikä biisi tässä on, kun ei aukea?
- voishan toi upotaki
josse ois john lennonia.
- eli vähän niinku
läheltä liippas..ehkä sun pitäis kokeilla fyysistä lähestymistä, jotta tuntisin rakkautesi. sanat, kuten tiedät, ei pahemmin mua hetkauta.
- turhauttavaa.
Miten niin joku ...maailmalle
- Kaikki naiset
voitais ottaa toi lopputeksti ja liimata vaikka peiliin. Tulisi hyvä mieli noista sanoista joka aamu ja ilta.
- I will stand by you
Totta kai voit olla rakastunut, niin minäkin sinuun. Miten osaatkin tulkita tilannettamme niin osuvasti.
- Nice:)
Kaunis biisi jälleen, taidat olla oikeasti rakastunut:))
- joo joo
Ilman Sua mulla ei oo oikeastaan mitään....
Voisin vähän halia ja pussailla Sua! :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ahnw6Bluw9Q&feature=related - YHKLJ
Johtuiskohan siitä ei roikut tuol treffipalstal aamust iltaan,usko siinä sitte prkl!!
- -------
No jos et ole ilmoittanut omasta kiinostuksestasi hänelle mitään,
niin onko se sitten mikään ihme jos ajattelee ettei sinua kiinosta, eiiiiii =)
Jos mä tietäisin et mun unelmieni nainen haluais mut niin eipä paljoo treffipalstat kiinostais vaan lopettaisin touhun samantien.
t.treffipalstalainen
- Ihanko todella
- cryst
hah et tainnu saada eli kuka voitti kuka?!
- Toi hyvän olon
Ilahduin avatessani koneen - tänään on hyvä päivä. Kiitos herkästä ja rohkaisevasta tekstistä. Tähän voin sulkea koneen ja jäädä mietteisiini.
Lämpimin ajatuksin . .
Iloa jokaiselle tähän päivään.
- Ihastukseksi jääkin
Jos aloitus olisi mulle, niin ja vieläpä Häneltä, jota mä olen ajatellut mielessäni jo jonkin aikaa, mutta irl:ssä on niin paljon todellisia ESTEITÄ, joita ei niin vaan ylitetä olkia kohauttelemalla, jotta voisimme päästä tutustumaan toisiimme................, niin tää on vain tätä elikkä mitään ei tuu tapahtumaan meidän välillämme koskaan.:(
- YHKLJ
Se on niin et kun mies tänne netin maailmaan pääsee niin paluuta ei ole. Kiinnostukseni kyllä tiesi,kyse ei siitä. Jotkut vaan nähtävästi on luotu puhumaan paskaa ym ym ym..
- Vastaanpa minäkin
Kaunis kirjoitus, vastaanpa minäkin, eilen en täällä illalla ollutkaan. Tarkoitettu varmaan jollekulle, jonka epäilee täällä aikaansa kuluttavan. Jos olis mulle, sanoisin että puhuttaisko joskus ihan kahdestaan. Vaan eipä taida olla, meillä on vain hubaa leikkiä :-p
Päivän runo:
Ja vas ljubil, ljubov byt mozhet
v serdce moei ne ugasla sovsem
Ja vas ljubil tak iskrenno i nezhno
cto dai vam Bog ljubomoi byt drugim
(no huh huh, ehkä vähän omahyväinen)
A.S.Pushkin - äiskänainen
minulla on entuudestaan lapsia, vatsassani on raskausarpia, se roikkuu ja tissitkin roikkuu...pehvani on kuin valtamerilaiva, minulla on rumat jalat, en siis ole rantakelpoinen ihminen, olen liian ujo, liian kiltti, toisaalta osaan olla aika viilee ja etäinen jos mua loukataan...suorastaan hyytävä, mutta sen mä tiedän että sinua rakastan enemmän kuin mitään lasteni lisäksi!
- tehtäskös näin
varmaan huomasit and ymmärsit noi pari viestiäin.siis niin, että, mentäs niitten sun fiilisten pohjalta tää juttu, ainakin alkuun, sillä en oikeen luota omiin antureihin tällä hetkellä, tässä asiassa.ja sinuun luotan, tiedät sen.,ni katotaan,miten tää lähtee rullaa. oon kyl ihan kypällä messis. joo tää oli sulle.,ap..got it?
- Pippuri
Epävarmana olen. Oletko Sinä valmis Minuun? Olet kuin toinen puuttuva pala, olen puolikas ilman sinua. Tämä epävarmuus syö minua sisältä joka hetki, eikä ole päivääkään, etten olisi sinua miettinyt.. Ikävä on kamala, tuskainen... Vaikak tiedän, että sinä jos joku ymmärtää minua, minä ymmärrän sinua. Tule ja kerro minulle. Olen hyvin ymmärtäväinen, kun johonkin on hyvä syy.
- tuli tosta
pushkinista mieleen, että kukas sen, saatana saapui moskovaan, kirjoitti? tästä kun on vuosia kun sen luin, tekis uusix mieli, vaan en muista kirjoittajaa..plese to meet you.....i hope you guess my name.....
- aapeelle
ja en muuten oo toi prinsessa hellä, vaikka sitäkin oon, heh. ja jos nyt jotenki jätät tän asian roikkuun jonnekki tänne, saat olla varma, että niiiiin möyhennän sut. tämä selvä?
- nettilekkisi
Ei kai siitä ole kysymys etkö voisi olla rakastunut ,vaan miten sen osoitat hänelle.
- kjgg
Laita sitten viestiä tulee tai soita,kuuntelen kyllä.
- kerro se hänelle
siksi kun se ei näy yhtään mitenkään et välittäisit tippaakaan.
- aapp
voitaisko katsoa leijonakuningas yhdessä? Ois kiva nähdä enemmän sitä sun ihanaa hymyä ;)
http://www.youtube.com/watch?v=n7P5jWu9JLo&feature=related- I'll stand by you
Mistä arvasitkin, että juuri nyt satun olemaan palstalla taas... Onpa hauska versio, hih! Aikas jännä, jos olisit se joka sydämessäni asustaa;) Onkohan vain toiveajattelua...?
- olen mykkänä
En tiedä mitä sanoisin.
- 1210
Aah ihanaa. No, ei voinut olla mulle. Hän todisti sen jo silloin...
- 1979....
mun syntymäpäivä toi sun nick
- .....(N)
jos olisit hän rakastaisin..ja rakastan elämäni loppuun saakka..halusi tai ei...en vaan voi sitä kertoa..hänelle..:(
- kun melkein aloitit
Kertoisit nyt
- L.
Tavattaisko?
- K
Lauri?
Ei tällä viikolla, ensi viikolla ?
- Kerrotko ?
Mikä oli sen elokuvan nimi , josta kerroit .Se oli joku ........... ja sateenvarjo ? Muistatko?
- Ehdotus1
Myyrä ja sateenvarjo
- Tiedät, tiedän...
Tositarkoitus! Tulisitko vastaan sen verran, että juteltais kunnolla jossain?
- ihastuntu korkeintaa
siksi koska sä et tunne mua hyvin, ei silloin voi olla rakastunut.
- ............
Kumpa saisin kuulla oikeassa elämässä sinulta tuon. Se veisi varmsti pelon ja jännityksen, ainakin suurimmalta osin. Minäkin haluaisin sinuun, vaikkei se siltä välillä näyttänytkään, menin lukkoon, jäädyin. Tulisitko luokseni tänään snaomaan nuo sanat. Jos niin, olen Sinun, annan sydämmeni sinulle. Se on kuin tarjottimella sinulle katettuna, jos nyt luotan, niin toivon että se on ikuista... Tämä kemia, joka välillämme on, on jotain, mitä en ole koskaan pystynyt käsittämään, ehkä siksi kuin se on niin monimutkainen, täydellinen.
- Ettästiijät...
Mihinkäs aloittaja hävisi????? Ei saa laittaa tällaisia aloituksia "ei kenellekään", vaan ne pitää laittaa just sille henk. koht. kelle ne on tarkoitettu.
- Söpö viesti
niin täynnä tunnetta oleva! Miks sä et laita tuota viestiä sille kenelle se oikeasti kuuluu? Yleismaailmalliset yhteydenotot eivät osu ilman tositarkkoja tunnusmerkkejä :-)
- jollakin on onnea
Nätti tuo aloittajan kirjoittama viesti, mutta ei ainakaan ollut mulle tarkoitettu. Musta ei ole kukaan ollut koskaan minkään vertaa kiinnostunut.
Toivottavasti aloituksen kirjoittaja kertoo tunteensa suoraan sille kelle on viestinsä kirjoittanut. Kuten sanottu, nätti viesti. Ihan kateeksi käy, että joku välittää jostain noin paljon. - 16+16
Ihana :) jep, siksipä kieltäydyin yhtäkkiä näkemästä sua sillon. Kun rupesi pelottamaan niin kovasti, enkä uskalla luottaa. Mutta, onneksi sä vissiin tajusit./muistit. Ihanaa että olet taas tossa. Koska minähän se tyhmä olin. Tunteet ei koskaan kuollut. Itseasiassa, tajusin kun sut taas näin että päin vastoin. Olet yhä ihaninta aikoihin. Enkä mä jostain syystä oikeastaan pelkääkään enää. Koitetaan taas. Tutustutaan :)
- oikein kaunista
Jos ihan oikeasti haluaa tutustua sen varmasti voisi kertoa tunnistettavammin ajatusten kohteelle tai mieluiten suoraan hänelle.
- yössä..
Ajattelen samoin rakkaastani. Joskus ei osaa ilmaista itseään. Kiitos tästä.
- 20+18
Kyllä sä olet mut jo vakuuttanut, että olet luotettava ja varmasti ihana ja huolehtiva mies :) Kyllä kaikki menee hyvin :)
Näemme pian ;) - Kerron.
Siksi ettet koskaan sanonut niin.
- Jos et sä soita
mä sinuun turhaan rakastuin
elin jo niin sun tarinoissa, yhteisissä kohtaloissa
jos olisit hän- .
mulla ei oo sun numeroa!!!!
- ap > n
Aamu oli sateinen, pilvinen ja kovin viileä
Silti niin kovin kaunis
Uusi aamu joka toi taas toivon tullessaan
Toivon Sinusta, Minusta, Meistä
Pieni hymy tuli kasvoilleni,
Vaikka se olikin ollut hukassa pitkään
Ei se ollut mihinkään kadonnut
Join kupin mustaa vahvaa kahvia
Lähdin ulos meren rantaan
Vaikka kylmä tuuli ja sade kylmetti kasvoni, sisälläni oli lämmintä
Pidähän Sinäkin itsesi lämpimänä!
Ja mukavaa Launtai-iltaa!
http://www.youtube.com/watch?v=JAHA4Jh5jkw - *********
siksi et voi, koska olen tälläinen...
- Nainen vastaa
Tää on niin ihana kirjoitus, kun nyt taas tän luin!!! Kiitos tästä!!! Tähän mä haluan uskoa ja luottaa.
- 0222
eipä näkynyt sua tänään, voi kuinka olisin halunnut nähdä sut tänään.
Ehkä sä et halua nähdä mua enää, ehkä sulla on toinen mies.
hyvä jos edes Sinä olet onnellinen
http://www.youtube.com/watch?v=31G6fxYJcJE- Toinen M
Jos valvoo yön niin ei jaksa vaikka haluaisi.Ei siihen muita miehiä tarvitse.
- hei taas
Mun lemppari on Silkkii. Tuo mieleen erään, jonka kanssa sitä käsi kädessä kuunneltiin. Toinen on se biisi, jossa sanotaan älä tyri nyt älä lyö nyt....älä antaudu angstin valltaan. Sä saat kyllä haluamasi tuntematon numero. Mä pidän teille peukkuja. Nyt tennarit tuuleen ja muistelemaan hyviä aikoja. Lämpöä, kättä kädessä.
- tunnen sut
Mitenkä niin en haluaisi nähdä
http://www.youtube.com/watch?v=Eo7l2ixeLdE - nähtäiskö...
Ehkä pitäisi vain ahdistella nurkkaan ja katsoa mitä tapahtuu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022