Koska Martinan mielestä blogikirjoitus näyttäisi saavan vilistä virheitä, niin kai niillä on lupa vitsaillakin.
Mitä luulette, onko Martinan vauvakoholla kakki kunnossa?
Entä onko hänen kohonlukutaitonsa parempi kuin oikolukutaitonsa?
(Lähde: Artistin oma blogi.
Osaan lukea kohoani erityisen hyvin ja tiedän ( tai olen luullut tietäväni ) mitä minä tarvitsen. --
Eilen sitten ystäväni Alex tuli mun ja Victorian kanssa syömään racletteja ja katsastamaan että kakki kunnossa.)
Onko Martinan vauvakoholla kakki kunnossa?
3
322
Vastaukset
- ....hmmmmmhmmm...
Enpä itse vitsaile toisten lukihäiriöille....ynnä muulle sellaiselle. Ei huvita sellaset vitsailut itteäni ollenkaan. Ehkä olen sitten huumoritaidoton? Joo, no sitten olen.
Mun huumori on ihan toisenlaista, kiitos vaan:O- Kohonsa kullakin
Sellaista se on: toiset eivät edes hymyile koskaan. :(
Esität jaloa ihmistä: et vitsaile toisten lukihäiriöille. Kuitenkin samalla levität ehkä perätöntä panettelua. Vai onko artistillamme diagnosoitu lukihäiriö? Ainakaan tällä palstalla tuollaista ei ole mainittu - kuin ehkä joskus naljailumielessä. Siinä samassa kuin täällä kehotetaan kanssakirjoittajia tarkistamaan lääkitystään.
Jos Martinalla tosiaan on lukihäiriö, se on ikävä asia. Vaikka samasta ovat kärsineet monet merkkihenkilötkin, niin Martinan superosaajaimagoon se saattaa heittää hupaisan varjon. Kaikkien haluama valtakunnan ykkösjulkkis ei olekaan niin täydellinen ja haavoittumaton, kuin mitä kuvaa on itsestään antanut.
Lyhyiden blogitekstien edes ylimalkaisen oikoluvun ei kuitenkaan pitäisi olla mikään ongelma. Sen hoituminen olisi niin yksinkertaista, että piittaamattomuus rinnastuu helposti tyhmyyteen. Onhan Martinalla ympärillään ystäviä ja kiiteltyjä supertiimejä, jos koneelliset oikoluvut eivät riitä.
En itsekään pidä vammaisille nauramisesta, mutta nämä julkut ovat asia erikseen. Jos joku tyrkyttää itseään näkyville, niin toki hölmöilyille on lupa nauraakin. Kaikkina aikoina on naurettu. Onhan se tervetullutta palautetta artistille itselleenkin - jos sattuu silmiinsä saamaan.
Martina on itse kertonut, miten määrätietoisesti hän on julkisuuteen itseään tuonut. Pitänee itseään siinä suhteessa rautaisena ammattilaisena. Tuolla tasolla varmasti mietitään pienimpiäkin imagoyksityiskohtia. Blogi olisi helppo oikolukea, mutta koska niin ei tehdä, fibojen voi katsoa tarkoituksella kuuluvan kokonaispakettiin; kakki on siltäosin kunnossa.
Jos se kuuluu julkiseen pakettiin, sille on myös lupa nauraa.
- Kromosomivaje
Kyllä se koho pullauttaa kakin pintaan. Sitten kaikki voivat ihailla miten pökäle on äitinsä näköinen. Isästä lienee jo hankalampi mennä sanomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869