missa suomessa voi radalla harjoitella esim. 1000m ammuntaa,muualla,kun armeijan radoilla,jonne ei tahdo siviilit saada menna,jollei ole tuttuja kapiaisia?
pitkanmatkan ammuntaan
9
427
Vastaukset
- RifleHunter
No itse ainakin PYSTYISIN ihan tässä naapurin pelloilla kilometriin (tai jopa ylikin) ampumaan. Toistaiseksi on kuitenkin riittänyt 300 metriäkin näillä nykyisillä vehkeillä.
- ressu.
Liity ressujen Takiltaan.
- brno 458
heikunkeikun,opettele ensin ampumaan vaikka 100 meetriin se on hyvä alku.
- veturimies
Suomen rataverkolta jota hallinnoi Suomen valtion väylävirasto, Liikennevirasto löytyy monia jopa usean kilometrin pituisia suoria joilla ammutaan ylipitkille matkoille. Harvakseltaan kulkevat junat keskeyttävät toisinaan ammunnan.
Suomen rataverkon pääasiallinen liikenneoperaattori on tällä hetkellä valtion omistama VR Group jolta saa tarkat tiedot junien aikatauluista sekä ampumaluvat.
Ratojen sähköistyksellä (25kV) on havaittu olevan pientä merkitystä osumiin johtuen rautasydänluotien käyttäytymisestä sähkökentässä.- junanlähettäjä
Se ei ole tuo sähkökenttä pahin ongelma vaan ratapölkyt. Aina kun luoti menee ratapölkun yli, heilahtaa sen lentorata. Varsinaista nimismiehen kiharaa ja osumat menee sinne tänne. Onneksi raidepari pitää sivusuunan lentoradan aisoissa, joten tauluun kyllä osuu, mutta kasasta ei voi juuri puhua.
- J. Lehikoinen
Kasa alko levitä ja kamera tärähti kun ammunnan aikana tavarajuna pyyhki yli. Ei noihin aikatauluihinkaan voi luottaa.
Ampumamatka oli 2500 metriä.
http://www.plzi.com/matkat/juhannus2006/PICT0136.jpg - pitkiä ammuntoja
Meilläpäin tuo pitkänmatkan ammunta on hyvin suosittu harrastus.
Siinä lähes päivittäin sääolosuhteiden salliessa oikein kilpaillaankin.
Tänä kesäkautena tuo Niitynperän Mansikki on ollut ylivoimainen. Sen ammuminen kuuluu hyvissä olosuhteissa jopa 4,3 kilometriä. - savon kaupoi
Meilläe päen on erlaeset lehemäammuntamuodot hyvinnii ylleisiä.
http://www.henryrepeating.com/images/letters/james_hancock.jpg - .Heili karjalasta
Avot, kyl mei Kirjo on ammunt yli kuuve kilometri päähän. Enne sottii mei Mustikki ammu nii et Käksalmeen asti kuulu ja rajan takan luuliit et on liikekannallepano käynnis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043