Johanna oli hyvännäköinen esiintyessään Keskisuomessa ja aika sutjakassa kunnossa.
Alkoholiakaan ei nähtävästi kovin runsasti ollut nauttinut.
Osaa hän näköjään käyttäytyä jos haluaa,tosin puvun vaihto yleisön edessä rinnat paljaana ei ehkä ollut fiksua.
Mutta hyvä näin kohta porukka kyllästyy hänen hyvään käytökseen,vai mitä.
Minä olen happy hänen puolestaan
Johanna Korpilahdella
8
291
Vastaukset
- orim
Hyvin on Johanna itsensä hinnoitellut suun aukomisesta neljän laulun verran. Osaa bisneksen niinkuin Nykäsen Matti.
- tuksutin parka
Se on jokaisen ravintoloitsijan ongelma jos Tuksun ottavat esiintymään ja maksavat 700-2000e neljän kappaleen suun aukomisesta.
Jos liput on n 10e saa niitä aika paljon myydä,varsinkin kun Tuksulla ei enää pahemin keikkoja ole.
Ilmiö Tukiainen alkaa hiipua ja ihmisiä ei hirveästi tämä sirkus jaksa kiinostaa,rahapulastahan tuo blogissaan valittelee,voi joko raha hanat alkavat ehtyä ja millä se Juia elää..........Tuksun rahoilla luulisin.
Ei kai ne miljoonia maksa seiskakaan siitä blogista ja nyt kun neiti ei ole räväyttänyt suosio hiipuu.
Toisaalta kuka hänen elämää jaksaisi seurata jos se olsi normaalia,oma kulta ja punainen mökki.
Suomessa on aina oltava joku pelle joka elää julkisuudella,mutta luulen että kohta on Tuksun aika ohi tai mistä sitä tietää. - Lumet sulaa jo
tuksutin parka kirjoitti:
Se on jokaisen ravintoloitsijan ongelma jos Tuksun ottavat esiintymään ja maksavat 700-2000e neljän kappaleen suun aukomisesta.
Jos liput on n 10e saa niitä aika paljon myydä,varsinkin kun Tuksulla ei enää pahemin keikkoja ole.
Ilmiö Tukiainen alkaa hiipua ja ihmisiä ei hirveästi tämä sirkus jaksa kiinostaa,rahapulastahan tuo blogissaan valittelee,voi joko raha hanat alkavat ehtyä ja millä se Juia elää..........Tuksun rahoilla luulisin.
Ei kai ne miljoonia maksa seiskakaan siitä blogista ja nyt kun neiti ei ole räväyttänyt suosio hiipuu.
Toisaalta kuka hänen elämää jaksaisi seurata jos se olsi normaalia,oma kulta ja punainen mökki.
Suomessa on aina oltava joku pelle joka elää julkisuudella,mutta luulen että kohta on Tuksun aika ohi tai mistä sitä tietää.Kyllä Tuksun päivät suomalaisen viihteen kiintotähtenä on menneen talven lumia. Jos sellaista aikaa muiden kuin Tuksun omasta mielestä edes olikaan. Lavalla edestakaisin kävelemistä ja tukan haromista ei voi oikein esiintymisenä sanan varsinaisessa tarkoituksessa edes pitää. Sen enempää kuin Tuksun rääkymistä lauluna.
- Arty-Farty
Ihanko itse tuo aloituksen kirjoitit. "Minä olen happy", päivän ensimmäiset remakat naurut, kiitos.
- toppi tyttö
Hyvä että sinäkin piru parka saat joskus nauraa......
- Tut-Tuk, J+J.
--
Ehdotan, että tänä keväänä kaikilla keikkapaikoilla pommitamme softisti kananmunilla, tomaateilla ja muilla harmittomilla elintarvikkeilla Tuksun pois keikkailemasta ja pois Suomesta, sinne Amerikkaan, missä on sitä klamuuria.
Tuksu ja Julle ovat keikoillaan siepanneet ihmisten omaisuutta, mm. kameroita ja kännyköitä, ja sitten heittäneet ne yleisön joukkoon, rikki.
Jotkut eturivin katsojat ovat saaneet nyrkiniskuja ja potkuja näiltä estraditaiteen tähdiltä.
Maksavan yleisön terrorisointi on saatava loppumaan, kerta kaikkiaan.
-- - Pääsiäis pash(k)at
"Rahatilanteeni oli sellainen, että oli pakko ottaa vastaan pääsiäisen keikat, vaikka mielummin olisin viettänyt pääsiäispyhät samalla tavalla kuin olen tottunut viettämään, eli joko vanhempieni ja sisaruksieni kanssa Tukholmassa, tai kuten aiemmassa parisuhteessani, mieheni sukulaisten kanssa syöden perinteisiä pääsiäisruokia ja nauttien tunnelmasta.
Ensimmäisessa pitkässä suhteessani vietimme aina jokatoisen pääsiäisen mieheni vanhempien luona syöden perinteisiä pääsiäisruokia. Vanhempani ovat pitäneet kiinni samasta perinteestä, pidän siitä että pääsiäisenä syödään lammasta ja jälkiruuaksi pashaa, ja läheiset kokoontuvat yhteen kuten esim. jouluna. Omat vanhempani ovat tosin myös kristittyjä, joten heille pääsiäisellä on suurempikin tarkoitus kuin vaan perinteet.
Kun olen saanut tällaisen kasvatuksen ja lapsuuden, minulle pääsiäisellä on tärkeä merkitys ja tuntui todella oudolta olla esim. pitkäperjantai töissä keikalla. Olisin ehdottomasti kieltäytynyt keikasta, mutta rahatilanteeni on sellainen, että nyt ei voi töistä kieltäytyä." - jk
vain iiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862