Torstaina moni ystävistäni ja työkavereista olivat pelkkää hymyä.pääsiäinen ja monta päivää dokaamista.
Itse olin pääsiäisen töissä ja sain lukuisia viestejä mikä fiilis,sunnuntasita lähtien parilta tyypiltä lainnatko rahaa sais korjattua.
Ja eilen oli jo kamala morkkis rahat juotu.kamat hukassa ja tiistaina töihin...ei voi kun hihitellä.
Minä kärvistelin töissä ja tein ison tilin,nyt muutama vapaa ja rinteeseen,elämä on ihanaa.
No onko se karmea krapula pääsiäisen jälkeen....
7
263
Vastaukset 7
- hah hah
Ei oo rapulaa, oon vielä tuhdissa humalassa.
- perseenhaju
Minäkin olin su-ma töissä. Ei tullu ryypättyä ku muutama kalja alkupääsiäisenä.
- nivuset
Haiseeko sun nivuset vielä popparilta minä just haistelin ja aito kebab tuoksui.
- perseenhaju
nivuset kirjoitti:
Haiseeko sun nivuset vielä popparilta minä just haistelin ja aito kebab tuoksui.
se haisee perseelle, nivushiki haisee hieman juustonaksulle. Työpaikalla rapsutin juuri muniani.
- Gänässssä
Ei oo rapulaa kun jatketaan korjaamista työttömyystuella :o)
- Nivuset ryskyy
Nobea juodaan se on halpaa ja pahaa.
Tuntuu muuten erilaiselta kun työntää peukalon anukseen - elämä niinkuin yleisesti. Kannattaa kokeilla jos on aikaa. - asdassdadas
Eipä ollut krapulaa, ei.. En kyllä ryypännytkään kuin kerran mutta silti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 691350
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081255
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53577