Tätä kannattaa kokeilla! ;)
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=3371260
Käsittele asia niin, että se on hyväksi. Se todella on hyväksi! :)
Hyvä uutinen, tiedoksi
14
198
Vastaukset
- Iholle
Kuule, on sitä harrastettu ihan riittämiin. Pitäähän ne halut jotenkin purkaa. Näivettyy muuten tähän paikkaan. Kyllä tässä miestä silti kaipaa ja toisen läheisyyttä. Ei vain jaksaisi noita satunnaisia vaakamamboiluja harrastella kovin usein. Helpottaa tietysti hetkeksi ihmisen nälkää, mutta kun sitä naisena haluaa muutakin kuin hetken panon.
- al.
Juuri siksi!
Ei ole mieltä rikkoa sisintään kun voi konkreettisen tyydytyksen saada muutenkin.
Hellyyden hakeminen on sitten jo toinen asia. Mutta halauksen kait voi saada muutenkin ja läheisyyttä. No, huonolla menestyksellä, mutta kuitenkin.
Mutta laukeaminen, jotta mieli pysyy vakaana.. On niin tärkeää! On se.
:) - totta..
al. kirjoitti:
Juuri siksi!
Ei ole mieltä rikkoa sisintään kun voi konkreettisen tyydytyksen saada muutenkin.
Hellyyden hakeminen on sitten jo toinen asia. Mutta halauksen kait voi saada muutenkin ja läheisyyttä. No, huonolla menestyksellä, mutta kuitenkin.
Mutta laukeaminen, jotta mieli pysyy vakaana.. On niin tärkeää! On se.
:)On tuota harrastettu mutta se ei korvaa miehen kanssa rakastelua.
Ei sitten millään.
- Iholle
Kyllä minä sen konkreettisen tyydytyksen mieluiten kuitenkin haluan kokea miehen kanssa. Mitä ihmettä? Pitäisikö vain halailla miehiä ja seksiä harrastaa vain sooloillen. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Rikkoutumisen uhallakin olen valmis ottamaan "riskin".
- Halut on
Ei sitä välttämättä rikkoudukaan, täytyy valita vain mieluinen kaveri, "toiseksi paras" :) Ei se naisestakaan huonoa tee, jos joskus himojansa ja halujansa miehen kanssa tyydyttää.
- Iholle
Pakko laittaa tähän vielä biisi. Helvetin hienot sanat vaikka onkin miehen suulla sanotut. Näinhän sen pitäisi olla. http://www.youtube.com/watch?v=hTMLw494haY&feature=related
- al.
Mietin vain sitä.. kun sitä oikeaa ei ole saatavilla, niin on aivan turha itseään rikkoa satunnaisilla. Sitä en suosittele - kenellekkään.
Jotta.. vasta kun on tunteet kohdillaan, niin halut yhteisiksi.
Muuten.. on hyvä pitää itseään hyvänä.
http://www.youtube.com/watch?v=UISlKqKm6o4- Iholle
Ymmärrän kyllä toisaalta pointtisi. Minä en kuitenkaan pysty odottelemaan sitä "oikeaa" loppuelämääni jalat ristissä. Onko sellaista edes olemassa? Olen realisti vaikka tunneihminen olenkin. Sitä kun on pitkään ollut yksin (huonossa suhteessa) ja sisin huutaa ihmistä vierelle. Haluaa koskettaa, tuntea ihon, tuoksut, suudella, luoja miten sitä kaipaakaan. Jos sellainen mieleinen sattuu kohdalle, miksi tukahduttaisin enää itseäni. Ilman tunnetta syyllisyydestä, huonommuutta. Olen nyt vapaa ihminen ja tietääkseni vielä kutakuinkin sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa. Toki samaan hengenvetoon myönnän, että jos se houdini/ihmemies sattuu todellakin kohdalleni, jolloin kaikki palapelin palaset loksahtaa paikalleen, se olisi enemmän kuin lottovoitto. Molemminpuolista rakastamista, arvostamista ja halua yhdessäolemiseen. Tällä hetkellä tuntuu vain niin kaukaiselta, että en jaksa uskoa. Heh, menipäs syvälliseksi näin aamusta. Ulkona paistaa aurinko, kevättä pukkaa. Mahtavaa. Avoimin silmin ja asentein päivään. Kukin tyylillään ja sitä kunnioittaen.
- E***
Iholle kirjoitti:
Ymmärrän kyllä toisaalta pointtisi. Minä en kuitenkaan pysty odottelemaan sitä "oikeaa" loppuelämääni jalat ristissä. Onko sellaista edes olemassa? Olen realisti vaikka tunneihminen olenkin. Sitä kun on pitkään ollut yksin (huonossa suhteessa) ja sisin huutaa ihmistä vierelle. Haluaa koskettaa, tuntea ihon, tuoksut, suudella, luoja miten sitä kaipaakaan. Jos sellainen mieleinen sattuu kohdalle, miksi tukahduttaisin enää itseäni. Ilman tunnetta syyllisyydestä, huonommuutta. Olen nyt vapaa ihminen ja tietääkseni vielä kutakuinkin sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa. Toki samaan hengenvetoon myönnän, että jos se houdini/ihmemies sattuu todellakin kohdalleni, jolloin kaikki palapelin palaset loksahtaa paikalleen, se olisi enemmän kuin lottovoitto. Molemminpuolista rakastamista, arvostamista ja halua yhdessäolemiseen. Tällä hetkellä tuntuu vain niin kaukaiselta, että en jaksa uskoa. Heh, menipäs syvälliseksi näin aamusta. Ulkona paistaa aurinko, kevättä pukkaa. Mahtavaa. Avoimin silmin ja asentein päivään. Kukin tyylillään ja sitä kunnioittaen.
Ei ole mitään oikeaa. Ykstotiseen ruokaakin kyllästyy. Syöt usein mitä on kaapissa saatavilla ja herkuttelet erik.aterialla joskus...Yksinkert.eikö totta? Rakkauden nälkään samat reseptit,olet oikeilla jäljillä---:)
- Secret
Tiedän. Eiköhän sitäkin tule harrastettua :). Mutta seksi toisen kanssa, toisen läheisyys on myös tärkeätä . . .
- up.
Vi*tun kanssa keskustelu
Niiin ?
Viimeaikoina olin tullut siihen tulokseen, että vi*tunkin kanssa voisi keskustella. Sittemmin huomasin olleeni väärässä, kuten olin aina oletttanutkin.
Miten teillä ?
No ?- huomattu
up. = ap.----ei siis tään ketjun aloittaja, vaan tuo ap. joka laittaa aina pisteen ap jälkeen. Vaikuttaa erittäin ilkeältä ihmiseltä.
- tämäkin huomattu
huomattu kirjoitti:
up. = ap.----ei siis tään ketjun aloittaja, vaan tuo ap. joka laittaa aina pisteen ap jälkeen. Vaikuttaa erittäin ilkeältä ihmiseltä.
sen aapeen. kirjoitus oli tuo "tänään torjuit jne..Kyllähän nää oppii tuntemaan:D
- puhut sitten
täysin väärää kieltä.
kyllä sulle vastaa, jos oikein osaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760