PerusSuomalaisiin,sillä siellä saatte olla omia itseänne.
Kepulaiset TERVETULOA
4
<50
Vastaukset
- Kapt evp tos. aito
En kyllä kehtaisi esiintyä jollakin tavalla Soiniin yhdistettynä. On hän jo fyysisestikin niin rappioapostolin näköinen.
- justso sano mina
Olen ruotsinkielinen homoseksuaali ja harrastan oopperaa sekä nykytaidetta. Vastustan ankarasti metsästystä ja autoilua, mielestäni yksityisautoilusta pitäsi tehdä luvanvaraista ja metsästys tulisi kokonaisuudessaan kieltää. Koska olen myös pasifisti niin mielestäni armeija tulisi lopettaa.
Missä voin ilmoittautua Perussuomalaisiin?, ehdotan myös että minut valitaan puolueen varapuheenjohtajaksi, onko paikka vapaana?
t: Håkan Homelius- Kikklestöm - Rukkaset tuli...
jos persut ei liity pian kepuun, niin persut kuihtuu 5%:n puolueeksi.
Tokihan ne kuihtuu muutenkin, mutta tulisi yksi VAHVEMPI KESKUSTA.
Keskusta on tulevaisuutta, ei sinun kannata huolehtia muusta kuin, että persut eivät menettäisi ihan koko puoluetta.
Tuo uuden puoluetoimiston hankkiminen oli virhe, ja seuraavien valien jälkeen persujen viistöista edustajaa kuoleutuu ähkyvelkoihinsa.
Oletko itse ehdolla seuraavissa vaaleissa?
Jos olet, niin tuskinpa sinua valitaan, joten älä hupuloi rahojasi suotta.
Ei tällä palstalla ole mitään muita palkollisia puoluepukareita kuin demupellet,
muut ovat tavallisia kansalaisia, jotka huvikseen kiusaa kiivaita demuloisia.Liittykää toisinajattelevat Kepulaiset PerusSuomalaisiin siellä saatte olla omia aitoja itsejänne.
Kepussa teiltä VIEDÄÄN SANANVAPAUS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760