Täytyy antaa Martinalle täydet pisteet viikonlopun American car-shown pestistään. Martina emännöi osastoa, jossa tarjottiin erinomaisia kahveja maistettavaksi. Täytyy sanoa, että oli likka edukseen. Paljon paremman näköinen livenä, kuin poseeraamissaan kuvissa. Ja niin ystävällinen ja hymyilevä persoona. Haihtui kyllä heti kaikki pahat ajatukset häntä kohtaan. Taitaa suurin osa mielikuvista tulla näistä yleisöpalstojen kateellisten kirjoitteluista. Ja mitä viidakon tähtösiin tulee, niin se on kilpailutilanne ja Martina näyttää siinä kyntensä.
Martina pr-emäntänä
17
367
Vastaukset
- Pälvikaljun ex
Joku ei näköjään halua saada tuotteitaan kaupaksi. Toivottavasti ei näytä mitään muuta.
- Marcusnet
Veit sanat suustani;)
- Fartina
Jep. Pääsivätkö Martinan ihanat paksut viikset myös oikeuksiinsa livenä paremmin? Väräjävätkö hyvin ilmavirrassa?
- ärtsy90
..ja paskat sanon minä. kyllä jotkut on todella tolloja, kuten tuo maraa kehuva tässä edellä.
Ei käsitä millainen se on OIKEASTI. - Pälvikalju rulez
Pyöräyttää ehkä kakin kameralle Viidakon jätöksissä. Onneksi en moista katso.
- upeetaMAHtavaa
Oliko siellä Gilletten osasto? No sitten ymmärrän. Hän on kyllä parasta mainosta Gillettelle. "Gillette, the best a woman can get... " Lauloiko myös tämän kappaleen siellä?
Hienoa! - Georges Gillette
Georges Gillette kiittää.
- paljastus
täytyy kyllä sanoa että oli ihan super-nami-maiskis hyvä fiilis, kun tämä mamma hääri hymy huulilla, palvelemassa rahvasta! Ihan siin pikaisesti toki joutu käymään välillä kättärillä tsekkauttamassa ett kakki on kunnossa ja sitt viel super mamina ennätin kuin ennättinkin viedä Vicken laskettelemaan. Se mimmi on kyll niin mahtava, super, ihan siis huippu....
....täytyy kyll sanoa....- USA Show
Ei naurata ketään, mua ainakaan; lapsellista ja typerää, olevinaan hauskaa ja fiksua.
- paljastus
USA Show kirjoitti:
Ei naurata ketään, mua ainakaan; lapsellista ja typerää, olevinaan hauskaa ja fiksua.
täytyy kyll sanoa että meni nyt super-nami-maiskis fiilis, ei muakaan naurata enää yhtään! Mutt hyvin moni palstan vakkari kuitenkin on huomioinut ett Martta-täti itse aika-ajoin postailee noit kehukommentteja. Kirjoitustyyli paljasti jälleen, täytyy kyll sanoa, tämä super-nami-maiskis mamma, kakki kuitenkin hyvin :)
- Oh my god again!
paljastus kirjoitti:
täytyy kyll sanoa että meni nyt super-nami-maiskis fiilis, ei muakaan naurata enää yhtään! Mutt hyvin moni palstan vakkari kuitenkin on huomioinut ett Martta-täti itse aika-ajoin postailee noit kehukommentteja. Kirjoitustyyli paljasti jälleen, täytyy kyll sanoa, tämä super-nami-maiskis mamma, kakki kuitenkin hyvin :)
Haha ja hehee, ei Martina tänne kirjoittele, ne on ihan PROVOJA vaan, stalker hyvä, tai käänteishuumorin omaava ihminen:)
- Täh?
Oh my god again! kirjoitti:
Haha ja hehee, ei Martina tänne kirjoittele, ne on ihan PROVOJA vaan, stalker hyvä, tai käänteishuumorin omaava ihminen:)
Ettekö ymmärrä ironiaa ja piilovittuilua?!
- Yeah
Täh? kirjoitti:
Ettekö ymmärrä ironiaa ja piilovittuilua?!
Ymmärretään (ainakin toiset). Sitähän tämä nimmerkki "Oh my god again" tarkoitti tuolla sanonnallaan "tai käänteishuumorin omaava ihminen". Niin ainakin itse tämän käsitin:)
- Sarkastiina
Tuli ihan natinati mushmush-olo.
- poxpix
Ja pix pox;)
- Esko Ere Menko
Maran amisviikset TOD sopivat automessuille. Nappivalinta messuisännäksi. Paksu mahakin miehekkäästi. Wunderbaum vielä perseeseen :)
- Lipbeard
Jos Martilla olisi luku- tai minkäänlaista päätä, pojat varmaan toivottaisivat tervetulleeksi autonasentajalinjalle. Näkisivät välillä niiden toistenkin viiksien väliä arkihommien lomassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057