Martina pr-emäntänä

jtteeerr

Täytyy antaa Martinalle täydet pisteet viikonlopun American car-shown pestistään. Martina emännöi osastoa, jossa tarjottiin erinomaisia kahveja maistettavaksi. Täytyy sanoa, että oli likka edukseen. Paljon paremman näköinen livenä, kuin poseeraamissaan kuvissa. Ja niin ystävällinen ja hymyilevä persoona. Haihtui kyllä heti kaikki pahat ajatukset häntä kohtaan. Taitaa suurin osa mielikuvista tulla näistä yleisöpalstojen kateellisten kirjoitteluista. Ja mitä viidakon tähtösiin tulee, niin se on kilpailutilanne ja Martina näyttää siinä kyntensä.

17

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pälvikaljun ex

Joku ei näköjään halua saada tuotteitaan kaupaksi. Toivottavasti ei näytä mitään muuta.

• Marcusnet

Veit sanat suustani;)

• Fartina

Jep. Pääsivätkö Martinan ihanat paksut viikset myös oikeuksiinsa livenä paremmin? Väräjävätkö hyvin ilmavirrassa?

• ärtsy90

..ja paskat sanon minä. kyllä jotkut on todella tolloja, kuten tuo maraa kehuva tässä edellä.

Ei käsitä millainen se on OIKEASTI.

• Pälvikalju rulez

Pyöräyttää ehkä kakin kameralle Viidakon jätöksissä. Onneksi en moista katso.

• upeetaMAHtavaa

Oliko siellä Gilletten osasto? No sitten ymmärrän. Hän on kyllä parasta mainosta Gillettelle. "Gillette, the best a woman can get... " Lauloiko myös tämän kappaleen siellä?
      Hienoa!

• Georges Gillette

Georges Gillette kiittää.

• paljastus

täytyy kyllä sanoa että oli ihan super-nami-maiskis hyvä fiilis, kun tämä mamma hääri hymy huulilla, palvelemassa rahvasta! Ihan siin pikaisesti toki joutu käymään välillä kättärillä tsekkauttamassa ett kakki on kunnossa ja sitt viel super mamina ennätin kuin ennättinkin viedä Vicken laskettelemaan. Se mimmi on kyll niin mahtava, super, ihan siis huippu....
      ....täytyy kyll sanoa....

• USA Show

Ei naurata ketään, mua ainakaan; lapsellista ja typerää, olevinaan hauskaa ja fiksua.

• paljastus
        USA Show kirjoitti:

Ei naurata ketään, mua ainakaan; lapsellista ja typerää, olevinaan hauskaa ja fiksua.

täytyy kyll sanoa että meni nyt super-nami-maiskis fiilis, ei muakaan naurata enää yhtään! Mutt hyvin moni palstan vakkari kuitenkin on huomioinut ett Martta-täti itse aika-ajoin postailee noit kehukommentteja. Kirjoitustyyli paljasti jälleen, täytyy kyll sanoa, tämä super-nami-maiskis mamma, kakki kuitenkin hyvin :)

• Oh my god again!
        paljastus kirjoitti:

täytyy kyll sanoa että meni nyt super-nami-maiskis fiilis, ei muakaan naurata enää yhtään! Mutt hyvin moni palstan vakkari kuitenkin on huomioinut ett Martta-täti itse aika-ajoin postailee noit kehukommentteja. Kirjoitustyyli paljasti jälleen, täytyy kyll sanoa, tämä super-nami-maiskis mamma, kakki kuitenkin hyvin :)

Haha ja hehee, ei Martina tänne kirjoittele, ne on ihan PROVOJA vaan, stalker hyvä, tai käänteishuumorin omaava ihminen:)

• Täh?
        Oh my god again! kirjoitti:

Haha ja hehee, ei Martina tänne kirjoittele, ne on ihan PROVOJA vaan, stalker hyvä, tai käänteishuumorin omaava ihminen:)

Ettekö ymmärrä ironiaa ja piilovittuilua?!

• Yeah
        Täh? kirjoitti:

Ettekö ymmärrä ironiaa ja piilovittuilua?!

Ymmärretään (ainakin toiset). Sitähän tämä nimmerkki "Oh my god again" tarkoitti tuolla sanonnallaan "tai käänteishuumorin omaava ihminen". Niin ainakin itse tämän käsitin:)

• Sarkastiina

Tuli ihan natinati mushmush-olo.

• poxpix

Ja pix pox;)

• Esko Ere Menko

Maran amisviikset TOD sopivat automessuille. Nappivalinta messuisännäksi. Paksu mahakin miehekkäästi. Wunderbaum vielä perseeseen :)

• Lipbeard

Jos Martilla olisi luku- tai minkäänlaista päätä, pojat varmaan toivottaisivat tervetulleeksi autonasentajalinjalle. Näkisivät välillä niiden toistenkin viiksien väliä arkihommien lomassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe