Kävin hiussiirrossa, nyt alkoi siti epäilyttää. Siirteent ovat tippuneet, se oli tiedossakin kylläkin, silti hiusjuuret kuulema ovat säilyneet. Nyt on alkanut mietityttämään osasinko hoitaa oikein, pesut ja jos olet vaikka hipeloinut rupia että ne paremmin irtoaisivat jne.
Nyt on huolena siis lähteekö kasvamaan ja mikä on se onnistumis prosentti siirretyistä joista sitten hius kasvaa. Olihan kyllä luotettava sairaala jossa tehtiin toimenpide Nordstrom.
Haluaisin mielelläni kuulla joille on tehty siirtoja omista kokemuksistanne?
Hiussiirossa käynyt, epäilyttää...
31
1027
Vastaukset
- .kalju kohta
Kaunko meni että siirteet tippui? Harkitsen itsekin meneväni hiustensiirtoon.
Siis toimenpiteen jälkeen päänahka on pienia hiuksia täynnä, jotka tippuvat pian?
Eli pointtina on, jos menen kesäloman alussa hiiustensiirtoon, miltä pää näyttää kuukauden päästä töihin mennessä? Muutkin voi vastata, joilla kokemusta on..- hiusta päähän
Mulla kadessa viikossa ruvet ovat miltei pois, päänahka punertaa, ei turvotuksia enää tietenkään naamalla. Kyllä siirteet ovat ainakin reilusti jo vähenneet päälaelta.Ei ole vielä siis kuukauden kokemusta. Luulisin että kuukauden kuluttua olisi siirretyllä alueella vielä punerrusta hiukan. Kesällä etenkin eihän se olisi mitään, muutenkin iho auringossa tummennut.
- Kokenut ja nähnyt
Kaikki on varmaan aivan hyvin. Helposti syntyy tuollaisia ajatuksia. Kolmen kuukauden kuluttuakin näyttää vähän harvalta, mutta lopullinen tulos näkyy vasta 15 kk:n kuluttua siirrosta.
Punertaminen kestää 2-3 kk. Kahden kuukauhden kuluttua kukaan ei huomaa tapahtuneen yhtään mitään. Sinä itse näet hiuksia silellä täällä. Hiusten kasvu vaatii aikaa. - Yksi varmaa
Nordstrom rikastui entisestään.
- kiitos..
Paljonko tuli maksamaan?
-Olen itsekkin tuota ajatellut, mutta en tiedä kestäisikö talous.- hiusta päähän
Kymppitonni alle hiukan suunnilleen maksamaan tuli hiussiirto. Kämmenen kokoiselle alueelle vajaa neljätuhatta hiusta.
- kiitos,haaveeksi jäi
En millään pysty tuollaisia maksamaan, taitaapi sitten jäädä vain haaveeksi.
Missä te oikein olette töissä kun teillä tuollaisia summia on päähän laitettavana?
:)
itse olen metallialalla hitsaajana, ja palkka ei ole huonommasta päästä.
meni vähän asian viereen nyt,,,, - hiusta päähän
Kun ei tupakoi, ei käytä alkoholia jne...säästyy rahaa. Tupakointi maksaa vuoteen noin parisen tonnia ja entä muut huvitukset sitten. Äkkiäkkös säästää sen hiussiirto rahan...
Itse olen ollut raitis miltei parikymmentä vuotta ja tupakattakin miltei kymmenen vuotta. - sama teräsmies..
Kyllä ne rahat tuppaavat katoamaan,, vaikkei polta tai juo,,,
- Tupakoiva duunari
Kyllä mä vaan sain säästetyksi rahaa hiustensiirtoon, vaikka oon vain pelkkä ravintola-alan pätkätyöläinen ja vielä tupakoiva sellainen! Mulle hiustensiirtoon pääseminen oli todellakin niin välttämätön asia, että oli pakko saada säästetyksi rahaa sitä varten. Tein vaan pitkiä työviikkoja aina kun siihen oli mahdollisuus ja olin melkein aina kaikki juhlapyhät töissä. Nopeesti sitä sitten säästyy, kun siirtää palkasta joka kuukausi säästötilille muutaman satasen ja pienemmästäkin palkasta aina jonkun kympin.
Kävin siis Nordströmin klinikalla ja mulle siirrettiin vähän yli 2000 hiusta joiden hinta reilu 6000 euroa. Niin ja finaa kannattaa ehdottomasti syödä, sillä muuten koko hiustensiirto olisi ollut aivan turhaa, sivuvaikutuksista viis. - hiusta päähän
Tupakoiva duunari kirjoitti:
Kyllä mä vaan sain säästetyksi rahaa hiustensiirtoon, vaikka oon vain pelkkä ravintola-alan pätkätyöläinen ja vielä tupakoiva sellainen! Mulle hiustensiirtoon pääseminen oli todellakin niin välttämätön asia, että oli pakko saada säästetyksi rahaa sitä varten. Tein vaan pitkiä työviikkoja aina kun siihen oli mahdollisuus ja olin melkein aina kaikki juhlapyhät töissä. Nopeesti sitä sitten säästyy, kun siirtää palkasta joka kuukausi säästötilille muutaman satasen ja pienemmästäkin palkasta aina jonkun kympin.
Kävin siis Nordströmin klinikalla ja mulle siirrettiin vähän yli 2000 hiusta joiden hinta reilu 6000 euroa. Niin ja finaa kannattaa ehdottomasti syödä, sillä muuten koko hiustensiirto olisi ollut aivan turhaa, sivuvaikutuksista viis.Mulla oli tuolla kaapissa gefinaa 80 tablettia, eli vuoden annos miltei. Elikkä suosittelet käyttöä vasta hiussiirrossa käyneelle?
- Iho asiantuntija
Tupakoiva duunari kirjoitti:
Kävin siis Nordströmin klinikalla ja mulle siirrettiin vähän yli 2000 hiusta joiden hinta reilu 6000 euroa. Niin ja finaa kannattaa ehdottomasti syödä, sillä muuten koko hiustensiirto olisi ollut aivan turhaa, sivuvaikutuksista viis.Siis sä olet kyllä aika pihalla tai tekstisi on feikki. Ei finaa todellakaan syödä enää hiustensiirron jälkeen. Ne hiukset jotka on siirretty ei ole DHT:lle alttiita kuten kaljuuntuneet kohdat. Pikkasen rotia tähän keskusteluun. Ei kai lääkäri antanu tuollaista vinkkiä, on kyllä täys puoskari sitten kuten useat kaupalliset hius, silmä jne rahantekijälääkärit.
- Olet nähtävästi
Iho asiantuntija kirjoitti:
Siis sä olet kyllä aika pihalla tai tekstisi on feikki. Ei finaa todellakaan syödä enää hiustensiirron jälkeen. Ne hiukset jotka on siirretty ei ole DHT:lle alttiita kuten kaljuuntuneet kohdat. Pikkasen rotia tähän keskusteluun. Ei kai lääkäri antanu tuollaista vinkkiä, on kyllä täys puoskari sitten kuten useat kaupalliset hius, silmä jne rahantekijälääkärit.
ennemminkin oman perseesi asiantuntija kuin hiusten, kun et nähtävästi edes perusasioita tiedä.
- tietoaaaaa!
Iho asiantuntija kirjoitti:
Siis sä olet kyllä aika pihalla tai tekstisi on feikki. Ei finaa todellakaan syödä enää hiustensiirron jälkeen. Ne hiukset jotka on siirretty ei ole DHT:lle alttiita kuten kaljuuntuneet kohdat. Pikkasen rotia tähän keskusteluun. Ei kai lääkäri antanu tuollaista vinkkiä, on kyllä täys puoskari sitten kuten useat kaupalliset hius, silmä jne rahantekijälääkärit.
Ihoasintuntija on nyt täysin ummikko näissä asioissa.
Finaa syödään nimenomaan hiustensiirron jälkeen, ettei hiusten lähteminen jatku niillä alueilla, joihin hiuksia ei ole siirretty.
Paras menettely on se, että finaa syödään vuosi ennen hiustensiirtoa ja katsotaan palaako hiuksia päähän. Finan syöntiä jatketaan siirron jälkeen. Näin se menee.
Ihoasiantuntija on täysin pihalla tai kirjoituksesi on täysi feikki. Hanki tietoa ja pistä rotia tähän keskusteluun. Tekstisi on täyttä höpinää, ei tietoa.
- kaljuuntuva hitsari
Eihän se niin sanonut, vaan jos käyt hiussiirrossa niin sen jälkeen gefinaa on syötävä?
mutta onko se niin, jotta finaa on hiustensiirron jälkeen pakosti syötävä?
Toisaalta ne jotka hiussiirtoon menevät ovat melko varmasti koittaneet kaikki konstit eka, eli varmaankin fina resepti löytyy jo. - Näinonnärhennäppylät
Eihän sitä ole pakosti syötävä. Finaa voi syödä myös ennen hiustensiirtoa, jos haluaa pitää ne hiukkset päässä, jotka siellä vielä on.
Kannatta käydä hiustensiirrossa vata sen jälkeen kun on vuoden syönyt finaa, että on nähnyt palauttaako se fina myös hiuksia, kuten joillekin paluttaakin.
Sitten voi korjata hiukset siirrolla ja finaa syömällä pitää loput hiukset pääsä. sirretyt pysyvät ilman finaakin päässä loppuelämän.
Itse olen syönyt dutasteridiä 7 kk eikä mitään sivuvaikutuksia. Vain jouluna ja juhannuksena paneskeleville insinööreille tulee sivuvaikutuksia kun ne kuulevatkin sanan finasteridi tai dutasteridi. - hiusta päähän
Kolme kuukautta siirrosta, eipä vielä tulosta näkyvillä. Ootellaan ihan rauhassa, mutta siltikin jopa huolestuttaa välillä. Punoitus on kyllä miltei poissa, välillä tuntuu kyllä osin tunnottomutta. Laiminlyönyt olen kylläkin hieronnan, se vain on unohtunut, pitää kai nyt alkaa hieromaan päälakea.
Jos on jollain kommentia, kommentoi?
Aijon kyllä kommentoida välistä miten edistyy hiuskasvuni.
Muuten Prioriniä suosittelen, ainakin itselläni on jotenkin hiukset laadultaan parantuneet ja tuntuvat tuuheammilta.- fuefue
Itsellä Fue siirrosta 3kk.Hieman alkaa hiusta puskemaan.Harvakseltaa,mutta tässä vaiheessa kai ihan normaalia
- hiusta päähän
Viisi kuukautta siirrosta, hiukset kasvaa kyllä ja nyt olen jo tyytyväinen. Kyllä kannatti hiussiirto.
- Kokenut ja nähnyt
hiusta päähän kirjoitti:
Viisi kuukautta siirrosta, hiukset kasvaa kyllä ja nyt olen jo tyytyväinen. Kyllä kannatti hiussiirto.
Se tuottaa äärimmäisen onnellisuuden tunteen kun näkee kuinka hiukset alkavat kasvaa. Siinä häipyy samalla muistakin asioista johtuva masennus. Lisäksi se on mukava asia ystäville ja sukulaisille kun saa vääntää juttua ja vitsiä siitä hiustensiirrosta. Nykypäivänä hiustensiirrontekemistä ei enää kukaan pidä turhamaisuutena.
On todellakin paljon syitä, miksi kannattaa mennä hiusten siirtoon.
Minä rauhoittelin sinua tuolla ylempänä jo aiemmin. Kyllä ne hiukset sieltä aina alkavat kasvaa. Toisilla menee vain hiukan pitempää. Syö nyt vain MSM-jauhetta ja osta purkki vahvaa B-vitamiinia niin kasvu säilyy hyvänä. - husta päähän
hiusta päähän kirjoitti:
Reilu kuusi kuukautta siirrosta .. Olen jo ylpeä tukastani ja annas olla kun kasvaa vielä..
- Trichophytic closure
husta päähän kirjoitti:
Reilu kuusi kuukautta siirrosta .. Olen jo ylpeä tukastani ja annas olla kun kasvaa vielä..
Juu, se on mahtava tunne kun hiukset alkavat todella näkyä ja peittää kaljua.
Marketissakaan ei oikein malta olla kävelemättä peilin ohi katsomatta peiliin. On se vaan niin mahtava tunne.
Toiset kuusi kuukautta niin lopputulos alkaa olla valmis. Vaikka tarkastuskäyntu on 9 kk kohdalla, se ei tarkoita sitä, että silloin lopputulos olisi nähtävissä. Monesti se vie 18 kuukauttakin. Heitä vaan Berexiä ja tuota MSM-jauhetta naamariin niin ilo on kahta suurempi.
Onnittelut! - hiusta päähän
Trichophytic closure kirjoitti:
Juu, se on mahtava tunne kun hiukset alkavat todella näkyä ja peittää kaljua.
Marketissakaan ei oikein malta olla kävelemättä peilin ohi katsomatta peiliin. On se vaan niin mahtava tunne.
Toiset kuusi kuukautta niin lopputulos alkaa olla valmis. Vaikka tarkastuskäyntu on 9 kk kohdalla, se ei tarkoita sitä, että silloin lopputulos olisi nähtävissä. Monesti se vie 18 kuukauttakin. Heitä vaan Berexiä ja tuota MSM-jauhetta naamariin niin ilo on kahta suurempi.
Onnittelut!Mahtavaa on näin jo varttuneemallekin. Tuolla toisaalla jo mainitsinkin seitseman kuukautta täynnä. Kun tutkailin otsan laidalta hiusrajassa on paljon noi tuuman mittaisia hiuksia, joten lopulliseen tulokseen menee se vuosi ja ehkä kauemminkin.
Joten antaapa tukan kasvaa..
- Kokenut ja nähnyt
Usein hius alkaa vasta kasvaa kolmen kuukauden kulutua siirrosta, eikä siten mitään tulosta näy. Neljän kuukauden kohdalla pitäisi sitten jo näkyä pientä sänkeä.
Hiusten lepotila kestää yleensä sen kolme kuukautta, jonka jälkeen hius aloittaa kasvunsa.
MSM-jauhe olisi hyödyllinen keratiinin muodostumisen avuksi:
http://www.harmonia.fi/terveys/yritys/tutkimukset?id=13053551-rikin-rooli-elimistss-ja-hiusten
http://www.kampaamo-oranssi.net/images/LOPPUTYO.pdf - Kopuli
itselleni siirrettiin n. 1000 follikkelia Fue:lla. Kaikki eivät tippuneet leikkauksen jälkeen, vaan osa alkoi kasvaa suoraan. Tippuneet alkoivat kasvaa n. 3kk putoamisen jälkeen. Ehkä n. 80% kaikista siirretyistä hiuksista kasvoi viimeistään n. 8kk siirrosta. Loput eivät kasvaneet.
Tosin kaikki hiukset eivät pysyneet hirveän pitkään vaan ehkä 10-20% tippui n. 2,5 vuotta toimenpiteen jälkeen.- Melkoisesti
meni hukkaan, 30-40%.
- Tuohan tekisi
Melkoisesti kirjoitti:
meni hukkaan, 30-40%.
10 000 hiuksen siirroilla peräti 3000-4000 hiusta. Ei ihme jos alkaa näkyä, kuten tuolla "Huijarin uhri" nimimerkillä. http://keskustelu.suomi24.fi/node/2048288
Joillakin voi lähteä enemmän ja varsinkin useamman siirron jälkeen. - Trichophytic closure
Tuohan tekisi kirjoitti:
10 000 hiuksen siirroilla peräti 3000-4000 hiusta. Ei ihme jos alkaa näkyä, kuten tuolla "Huijarin uhri" nimimerkillä. http://keskustelu.suomi24.fi/node/2048288
Joillakin voi lähteä enemmän ja varsinkin useamman siirron jälkeen.Tuossa taitaa näkyä tuon FUE:n huono puoli. Itselläni tehtiin Strip- eli FUT-tekniikalla niin jäi tunne hiuksia lähti kasvamaan enemmän kuin siirrettiin. Hiuksista 80 prosenttia jatkoi kasvuaan ja 20 siirtyi lepovaiheeseen ennenkuin aloittivat kasvunsa.
Neljän kuukauden kuluttua siirrosta oma muotokuvani on aika mahtava.
Hiussiirto ulkomailla
Leikkaus Suomessa:
- 3000 hiusta (n.1500 siirrettä), hinta 8400€
- Toimenpiteen kesto 9:30-18:30
- Seuraavana päivänä turvotus erittäin kova, kesti 2-3pv. Kivut niin kovat, ettei pystynyt leikkauksen jälkeisenä yönä nukkua ollenkaan
- Panacodia yms särkylääkkeitä joutui syömään
- Rankka kokemus, en toivo sellaista kenellekään
- Arvet mitkä jäivät follicular unit micro graft leikkauksesta ovat rumat ja huonosti ommeltu kiinni
Leikkaus Georgiassa:
- 7500 hiusta (3100 siirrettä), hinta 3600€ sisältäen majoituksen, kyydit ja ruokailun. (lentomatkan maksat itse, lentolippu n. 300€)
- Toimenpiteen kesto 11:00-15:00
- Turvotusta ei ollut lainkaan seuraavana päivänä, vain pientä kipua ja kireyttä
- Lakki päähän ja pystyin menemään kiertoajelulle seuraavana päivänä katselemaan pääkaupunkia
Tiedän millaista on kärsiä itsetunnon ongelmista. Itselläni alkoivat hiukset tippumaan päästä jo 18-vuotiaana. Kärsin asiasta. Varsinkin se, että ystävät ja tututkin saattoivat mainita asiasta. Se vaikutti suuresti elämääni. 24-vuotiaana kävin Suomessa hiussiirrossa. Lopputulokseen en ollut tyytyväinen. Aloin etsimään 1,5 vuoden päästä uusia vaihtoehtoja. Niitä ei ollut.
Nyt 26-vuotiaana kävin Georgiassa hiussiirrossa. Epäilykseni olivat aluksi suuret, mutta se henkilökunta ja heidän positiivinen ilme ja luonne olivat mahtavan tuntuisia. Georgia on mukava ja hieno paikka. Jos et halua maksella itseäsi kipeäksi, niin suosittelen että mietit muitakin vaihtoehtoja kuin vain Suomessa tehtävää hiussiirtoa.
- Neuvot ja vinkit mitä saat minulta ovat ilmaisia!
- Kyseinen klinikka Georgiassa on erikoistunut hiussiirtoihin ja tehnyt niitä jo yli 15 vuotta. Heillä on kaksi tiimiä, jotka ovat olleet alusta asti mukana.
- Klinikka pystyy arvioimaan esim. Skypen kautta ja kuvien avulla paljonko siirteitä tarvitaan ja mitä se tulee maksamaan. Kaikki tämä voidaan hoitaa minun kautta.
- Autan lentolippujen ostamisessa yms.
- Klinikka hoitaa kyydit ja majoituksen Tbilisissa. Sinun ei tarvitse muuta, kuin päästä Tbilisin lentokentälle ja muut asiat Klinikka hoitaa.
Autan mielellään kaikkia ketkä ovat kiinnostuneita asiasta. Tiedän, että varsinkin nuoremmilla ihmisillä on itsetunnon kanssa ongelmia jos hiuksia ei ole päässä.
Rohkeasti kyselemään ja tiedustelemaan. Vastaan mielellään kysymyksiin.
Yhteystiedot:
Puh: 358 46 846 3994
Sähköposti: [email protected]
T: Max- hiusta päähän
>>Kävin hiussiirrossa, nyt alkoi siti epäilyttää.
- Kokenut ja nähnyt
Hyvä! Oikein hyvä!
Viiden kuukauden päästä hiuksesi ovat "valmiit". Seitsemän kuukautta toisessta siirrosta niin lopputulos ei ole vielä nähtävillä.
Itsekin makailin siellä "Norren tyttöjen" keskellä kaksi kertaa eli kaksi päivää ja laitettiin yhteensä 8300 hiusta päähän. Tukka on nyt oikein upea ja arpi täysin huomaamaton, oikeastaan näkymätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891