Mitä kampaamoa suosittelette loimaalla. Kampaamo,jossa ammattitaidolla tehdään työt ja jonka hintataso ei ole kalleimmasta päästä. Hintaerojakin on,samasta työstä tuttavani maksoi n.20e vähemmän kuin minä eri paikassa. Haluaisin ehkä vaihtaa kampaamoa,mutta kun ei tunne paikkoja,on vaikea valita. valinnanvaraa kun kuitenkin on. Kampaaja joka osaa taidokkaasti leikata ja värjätä.
Loimaan kampaamot
37
6325
Vastaukset
Heippa! Hintataso todellakin vaihtelee ja se kannattaakin kysyä varausta tehdessä. itselläni on hyvät kokemukset Mariinan nuorista kampaajista. Jenna laittoi viimeksi raitoja ja lyhensi samalla. Hyvä paketti kokonaisuudessa eikä mitään turhia juoruiluja. Maksoi 60 euroa. Hyvää ja ammattimaista työtä.
- verot kansan........
Kirjoittiko myös kuitin? Joissakin kampaamoissa Loimaalla ei käy kuin käteinen ettei jää todisteita asiakaskäynneistä!
Tosiaan ikävää jos epäilyjä tuollaisesta toiminnasta on. Jos epäilyttää, niin parasta maksaa pankkikortilla. Silloin jää tuollainen vilunkipeli pois. Enpä muista, sainko erillistä kuittia. Uskon että olisin saanut jos olisin halunnut.
- sikamainen sika
Ennen mulla oli tapana käydä keskustan tazzi parturissa, hiustenleikkuussa, olen siis mies. hinta oli 3kk sitten kivunnut täysin käsittämättömään 29 euroon, noin puolen tunnin leikkuusta. piti todeta sen jälkee mielessään että ei saatana, ja vaihdoin paikkaa. nyt leikkautan tukkani 15e hintaan, kun menin 5km keskustasta sivuun.
- Jälkiviisautta
Samaisesta liikkeessä hiusten leikkaus ( 15 min) maksoi 34 ekua. Eipa paljon naurattanut vaikka kuittia ehdotettiin. Kuulemma hiusten leikkaus pitää sisällään aina pesun ja föönauksen. Olisi pitänyt kysyä varausta tehdessä. Mutta ei siis ikinä sinne enää.
- Minne mennä
Entäs naisten hiustenleikkuu?Eräässä Turuntien paikassa sillan lähellä on aika tähtietitelliset hinnat.
- Pari heppua
Ei kiitos Satakunnantielle enää.
- Sikamaisia hintoja
Olisko kellään suosituksia jostain hyvästä paikasta?
- tännekö?
Mikä oli toi paikka, 5 km päässä?Käykö myös naisille?
- kokeillut
miten olisi Parturikampaamo Punatukka Hirvikoskella? Tietääkseni ei ole miehille pakkopesua tai pakkoföönausta.
- sikamainen sika
no, voihan sen kertoakin. Kyseessä on siis hirvikoskella se parturikampaamo, joka on samassa kiinteistössä hirvokosken Osuuspankin kanssa. En nyt juuri saa nimeä päähäni. Halpaa on, ja tosi ammattitaitoista porukkaa, suosittelen.
- Tehkää sit itte
sikamainen sika kirjoitti:
no, voihan sen kertoakin. Kyseessä on siis hirvikoskella se parturikampaamo, joka on samassa kiinteistössä hirvokosken Osuuspankin kanssa. En nyt juuri saa nimeä päähäni. Halpaa on, ja tosi ammattitaitoista porukkaa, suosittelen.
Miks kaiken pitää olla halpaa ja hyväää??? Sillä teidän maksulla ne yrittää pärjätä laskujen, mahdollisten vuokrien/lainojen kanssa ja mahd lapsien kanssa.
- Nuorekasta
Entäs missä olisi hyvä kampaaja, joka kuuntelisi asiakkaan toiveita?
- hyvää pääasiassa
Heippa! En tiedä mistä sopiva löytyy, mutta ainakin totesin kampaajien koulutus on huippu laadukasta. Sain hienon leikkauksen, hyvän palvelun ja tosiaan asiakasta kuultiin. En tiedä mihin asiakkaan kuuntelu sitten on unohtunut. Kuitenkin enemmän hyviä kuin huonoja kokemuksia. Ammattitaitoista porukkaa he ovat. Ehkä emme osaa tarpeeksi hyvin selittää toiveitamme.
- suosittelen
jihuu,K-M aloittaa jälleen keskustassa.
Hänellä kävin ja aion käydä vastakin. - hyväjuttu
Vaihdoin kampaajaa :) Nykyinen on tosi hyvä.Kuuntelee myös asikasta.
- uusKesätukka
Itse kävin unicassa,tyytyväinen olen. 36€ maksoi tunnin leikkaus.
Jos joku ei tiedä niin ko. paikka on koulukuja 7- samaa mieltä
Unicassa on loistava palvelu ja hyvät tyypit, Virve ja Outi!
Suosittelen!
- ngjhfjhg
Unican tytöille peukkua täältäkin :)
- Uusisuuntaxxxx
Minne tahansa, pois Turuntieltä sillan vierestä.Suunta Unicaan!
- takatukkako?
Eveliinan kampaamoa, Turuntiellä
- Kycy
Unicassa pilattiin kyllä minun pitkät hiukseni .. laatu ratkaisee, Adam&Eva on suht hyvä, samoin Mariinan liike..Moni käy muualla kun ei loimaalla oikein ole mitään salonkilaatua hintaan nähden..
- 20
Loimaalla ei oikein ole mitään? Voi hyvänen aika, kuinka jumalattoman hienoa väkeä täällä oikein kirjoittelekaan. Mikä ihme siinä on, että aina pitää valittaa. Kaupungissa on kymmeniä kampaamoja, johan on kumma, jos ei yksikään niistä tee ilmeisen kuninkaalliselle persoonalle sopivaa laatua...
- Kycy
20 kirjoitti:
Loimaalla ei oikein ole mitään? Voi hyvänen aika, kuinka jumalattoman hienoa väkeä täällä oikein kirjoittelekaan. Mikä ihme siinä on, että aina pitää valittaa. Kaupungissa on kymmeniä kampaamoja, johan on kumma, jos ei yksikään niistä tee ilmeisen kuninkaalliselle persoonalle sopivaa laatua...
Ei, kyllä MINÄ käyn loimaalla, Adam&Evalla tai Mariinalla. Moni ystävätär ei käy näissä missään, koska kuulema ei ole sitä salonkilaatua..
Terv "ilmeisen kuninkaallinen persoona"
- Ei koskaan_sinne
Adam&Eva.Ei IKINÄ.Kallein.
- huppupää
Mariina on ihan paras..
- etuletti
Mariinaa suosittelen minäkin!
- mietityttää
Vähän epäilyttää koko ketju..ettei vaan jotkut kampaajat mainostaisi täällä itse itseään..kuten näillä sivuilla tapana on.
- hih hii.
Tiesittekö muuten että kirjoitan kaikilla nikeillä, joita tällä palstalla on. Minulla on satunnaisgeneraattori, joka arpoo aina uuden nimimerkin. Olen myös palkannut pari työtöntä 9 euron päiväpalkalla kirjoittamaan eri nimerkeillä keskusteluitani. Sinua kirjoittaa yksi palkollisistani, ja minä kirjoitan itse henkilökohtaisesti juuri tässä näin. Käsikirjoitin tämän keskustelun eilen illalla, siinä provoilun lomassa kun heitin samalla Aisuri-juttuja.
- Tietoa !
Sokos emotioniin tulee parturi kampaamo
- Tavallisii asiakkait
Ei ole totta.Ihan oikeat ihmiset ovat vertailleet eri paikkoja, harmi, jos se ei miellytä.Itsekin löysin tämän ketjun perusteella uuden paikaan, kiitti siitä!
- kuka tietää
Onko joku käynyt Hiusasemalla,on kerrostalossa aseman lähettyvillä(katutasossa). Onko joku Mariinan entinen työntekijä siellä töissä
- Minulta suos
Loimaan lähikunnassa Oripäässä parturi-kampaamo Annukka, suosittelut sinne!!! Edullinen ja kokeneempi kampaaja, ellei pieni reissu haittaa.
- Lähikampaaja
Taitaa etudellisuus putoa bensoihin, että suosittelut vaan lähi kampaajalle.
- käy Turus
11.Hetki Turun Forum,huippuosaamista olen käyttänyt jo vuosia...
- Ei pimeetä duunia
Tazzissa oon käyny vuosia ja aina ollu tyytyväinen. Kuitin oon saanu aina ja ihan pyytämättä! Viime vuonnahan ne hinnat tosiaan nousi aika paljon kun se alv nousi.
Mielummin kuitenkin ite maksen rehellisille yrittäjille jotka kouluttaa paljon itteensä kun jollekin pimeelle parturille.
Hei oikeesti! Kuka muka pystyy leikkaamaan 15e jos siitä maksaa alv ja muut verot oman koulutuksensa ja liikkeen pitämiseen menevät kulut JOS maksais noi ed. mainitut jäis varmaan jotain 3e tai jotain..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971917- 1621798
- 1141502
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911447Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1871161Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu331056Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja1751030En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59968Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46896Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39877