Tuksu on fiksu

kuusitoista

Luin juuri Johannan blogin j amielestäni hän osaa oikeasti kirjoittaa ja kirjoitukessa on ajatusta. Johanna ei ole mikään blondibimbo, kuten hänestä niin moni täällä on kirjoittanut, vaan hienosti ajatteleva suomalainen aikuinen nainen.

Tsemppiä Johanna, kyllä se elämä taas alkaa hymyillä ja varmasti sinulla keikkaa riittää.

21

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • villi kuutonen

      Oli taas reppana eksynyt väärään ohjelmaan :D

    • Johannan ex-fani

      Niin paljon, kuin inhoankin Johannan kännisekoiluja, niin kieltämäti Johannassa on jotain sellaista mistä pidän. Kunpa vaan Johanna osaisi olla selvinpäin, niin hänellä olisi viihdealalla tulevaisuus. Ei välttämäti laulajana, vaan juontajana/kommentaattorina. Hän on sanavalmis ja tietyllä tapaa herttainen, joten hänen tullessa haastattelemaan hänelle olisi vaikea sanoa ei.

    • Mies -63

      Ei ole älykäs millään tavalla.

    • tuksutinnn

      Johanna on kyllä fiksu jos muihin turhakkeisiin vertaa. Pakko se myöntää on, vaikka en hänestäkään pidä. Esim. Martina on Tuksuun verrattuna bimbojen bimbo.
      Johannasta huomaa, on edes lukion käynyt ja aloitellut opintoja ammattikorkeassa. Ei aivan niin pihalla.

    • Taas naurattaa

      Lisää tällaista.

    • En ymmärrä

      Miten jotkut saavat olla humalassa töissä, se minun mieltä hiukan askarruttaa.

      • 2+7=?

        Eivät kaikki työt ole valtion tai kunnan virkoja :)


      • Marskin ryppy

        Humalassa on hauskempaa, kokeile vaikka.


      • ravinteli

        niin, ja kenen työpaikalle saa tulla ryyppäämään?


    • tuksu helpottunut

      Tuksulla kävi hyvin kun Martina aloitti munausrallin. Tuksu ei ehkä ole enää halveksituin tyrkkis. Vaan Mara. Muistatteko esim. vuosi sitten, ei täällä muuta kuin Tuksua halveksittiin. Nyt on kohde vaihtunut. Tuksu saa olla aika rauhassa.

    • Minä vaan en

      Oletko jaksanut tätä roskaa niin kauan?

    • jk

      n iinkö

    • Näin se menee

      Sinä tulit ekaa kertaa palstalle, niinkuin kaikki aina? Ja viimeistä, eikö niin?

    • Tuksahduksia

      Suomen tunnetuimmalla mediavaikuttajalla T.T.A. Mikkosella oli tapana, vieraillessaan jonkun muun ohjelmassa, laatia haastattelijalle kysymykset etukäteen. T.T.A. halusi nähdä myös ohjelman käsikirjoituksen ennakkoon ja tehdä siihen myös tarvittaessa muutoksia. Näin vältettiin jo ennakolta ohjelmassa muuten mahdollisesti syntyvät kiusalliset ja yllättävät tilanteet. Tuksun olisi hyvä ottaa samanlainen käytäntö, hänestä tehdyt haastattelut ja ohjelmat olisi silloin paljon laadukkaampia ja totuudenmukaisia.

    • En puske

      Jenkeissä toi olisi miljonääri.

    • Tuleva tv-esiintymä
      • tuo on pakko nähä...

        Tuo täytyy kyllä kattoo, siinä on kuvattu poliisien työtä :D


      • Pakkovarmistus

        Onko tosiaan toi Hämeenlinnan keissi se missä Johku ja Julle haetaan koppiin?


      • Missä Piggy

        Seuraavaksi laardipallerot tekevät rikosilmoituksen Poliisi-TV:stä:)


      • 7+14=Ventti
        tuo on pakko nähä... kirjoitti:

        Tuo täytyy kyllä kattoo, siinä on kuvattu poliisien työtä :D

        http://www.youtube.com/watch?v=2H7_oa3G45c

        katso mieluummin tämä

        että Johanna on ollut todella kaunis nuorenpana - ennen silikoneja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe