Olen ollut kohtelias ja kysymättä liikaa tyttäreni asioita. Kertomalla rakastan häntä ja on tervetullut aina luokseni. Hän on nyt "vetäytynyt"eikä juuri naura. (syy:aikuinen?) Hän luki merkonomiksi (kaikki oli ok silloin) ja muutti myöhemmin melko suureen kaupunkiin. Hän yritti jatkaa koulua siellä, mutta hän keskeytti sen. Olen yrittänyt kysellä joko hän jatkaisi sitä? En halua tunkea nokkaani hänen asioihin muuten:).
Näetkö jaksaako hän ponnistella itsensä takaisin koulun penkille jo tänä syksynä? Yliopisto oli oma valintansa. Yrittääkö edes, se olisi jo paljon? Muuta? s.1988.Se olisi minulle paras äitienpäivälahja. Kiitän avustasi ja toivon, että ymmärrän sitten SYYT. Hänen pahaan oloonsa.
Sinulle pikkunäkijä
3
<50
Vastaukset
- pikkunäkijä
Tyttärelläsi on ollut rakkaushuolia, tai on edelleenkin. Hän ei tahdo kertoa asiasta kenellekään, mutta ahdistus helpottaa kyllä, kun hän saa ymmärrystä ja tukea.
Tyttäresi tulee selviytymään. Älä murehdi liikaa, vaan ole hänen tukenaan, vaikka hän ei asiasta mitään puhuisikaan. Kerro hänelle, kuinka sievä ja älykäs hän on, ja kuinka hänellä on suuri mahdollisuus voittaa joku ihana mies omakseen eräänä päivänä, sillä niin tulee tapahtumaan. Nosta hänen itsetuntoaan kaikella tavalla, sillä pettymys romanssissa on saanut hänet voimattomaksi.
Mies, jonka hän on tavannut, on mahdollisesti, mitä minulle tässä näytetään, sydäntenmurskaaja, ja sellaiset ihmiset tulee jättää omaan arvoonsa, eikä tuhlata omaa elämäänsä suremiseen. Varovasti kerro hänelle näistä asioista, mutta ei niin, kuin tietäisit asiasta, vaan ikäänkuin ohimennen sillointällöin.
Hänelle käy aivan hyvin. Ole sinäkin vahva, sillä sinunkin voimasi kantaa häntä yli vaikeuksien. - ahkeroimaantaas
Entä tämä tumma mies, pitkähiuksinen joka pukeutuu goottivaatteisiin? Näitkö hänet? Mitä näet hänestä? Hän on vieraillut luonani tytön kanssa? Ovatko he vielä yhdessä? En voi muuten tietää mitä tehdä
- ahkeroimaantaas
Tuo tumma mies.........kysymys ylhäällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808