Omat tiedot netissä

Ei Ville Virtanen

Oletko googlettanut millaisia tietoja omalla nimelläsi löytyy eri hakukoneiden avulla?

Katsoin omiani pitkästä aikaa ja jäin miettimään, mitä pitäisi tehdä ellei haluaisi yksityistietojaan kaikkien nähtäväksi. Edes osoitetietojen salaaminen ei taida enää onnistua ilman poliisin apua. Aikaisemmin riitti, kun ei laittanut tietoja puhelinluetteloon.

28

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, on googlattu, mitään julkaisukelvotonta ei minusta ole.
      Minä olen viisaampi mies.

H.

• Harvinainen nimi

Ainakaan ei kannata menestyä missään kilpailuissaeikäi antaa mitään haastatteluja jos aikoo pitää nimensä pois nettisivuilta.

• "Harvinainen nimi"
        Harvoissa televisioesiintymisissänikään ei ole muuta hävettävää kuin ulkonäkö.
        Silloin, kauan sitten, karismanikin peittyi läskeihin.
        H.

• Harvinainen nimi
        hunksz kirjoitti:

"Harvinainen nimi"
        Harvoissa televisioesiintymisissänikään ei ole muuta hävettävää kuin ulkonäkö.
        Silloin, kauan sitten, karismanikin peittyi läskeihin.
        H.

Kirjoitukseni ei taaskaan koskenut sinua.

• Harvinainen nimi kirjoitti:

Kirjoitukseni ei taaskaan koskenut sinua.

"Harvinainen nimi"

Niin ne aina sanoo...
        H.

• Kuvatextit kans!

Lisään nimim. Harvinainen nimi, että myöskään ei kantsi asettautua mihinkään lehtikuvaan, ei ihan viattomaan paikallislehteenkään, sillä sepä tulee googlelle kuvatekstin kanssa, jotta justiinsa sinä olet ollut silloin siellä (harrasteessa, tms.) ja näin, kuvatekstin avulla Sinut löydetään, häh!

• olematon

Juu olen. Minua ei ole olemassa, koska yhtään osumaa ei löytynyt.

Pitäiskös tehdä jotain että pääsis framille?

• "olematon"

Parhaasi näytät tekevän.
        Varo kuitenkin naurunalaisuutta.
        H.

• olematon
        hunksz kirjoitti:

"olematon"

Parhaasi näytät tekevän.
        Varo kuitenkin naurunalaisuutta.
        H.

Ja miten niin pitäis varoa naurunalaisuutta? Höh. Jos haluan tulla mainituksi on aivan sama mistä mainitaan.

Kappas, nythän olenkin jo olemassa kun edes yksi minut huomasi. Näinkö helppoa tämä olikin?

• olematon kirjoitti:

Ja miten niin pitäis varoa naurunalaisuutta? Höh. Jos haluan tulla mainituksi on aivan sama mistä mainitaan.

Kappas, nythän olenkin jo olemassa kun edes yksi minut huomasi. Näinkö helppoa tämä olikin?

"olematon"

Mitenkähän on, 1943 vai HUNKSZ..
        Eroa heillä on kuin vesillä.
        HUNKSZ: ille ei naureta.
        H.

• olematon
        hunksz kirjoitti:

"olematon"

H.

Tämä mainitsemasi asia lienee parasta 1943:n ja sinun selvittää keskenänne. Jos selvitettävää on. Ja jos molemmat olette olemassa.

Lisään omaan meriittiini 2. mainintaa internetin ihmeellisessä maailmassa.

PS. Ei liene mainitsemallesi nimimerkille pahaksi jos hyväntahtoisesti hänelle/sille hyväntahtoisesti nauretaan.

Sulkeudun suosioonne, jota toki toivon lisääkin.

• hunksz kirjoitti:

"olematon"

H.

Älähän nyt oo turhan vaatimaton,usein kun tutkin juttujasi niin hirnunta pääsee.
        Varsinkin noitten ns runojen suhteen kannattaa olla varovainen.

• Tarkastettu on, muutama osuma sieltä löytyy.
      Julkista tietoa muutenkin, ei mitään typerää.

• Onhan niitä tietoja siellä,kuvien kanssa.
      Olin mä komee nuorena .

• meeriamanda

Löytyi sivukaupalla, vaan en viittini sivuja alkaa plaraamaan... ne mitä näin eivät olleet ´minua´:)) Muutenkaan, tuskin mitään mikä vahingoittaisi.

• Itteäni en löytänyt.
      Mutta saman nimisiä etu ja sukunimellä kahdeksan, ja jopa koko nimellä näkyy olevan kolme kappaletta suomessa.
      Eli ei mitenkään erikoinen nimi miulla.

• sitroen.

Kuuukkeli tunnistaa noin 44 hakutulosta. En viitsinyt tarkastaa, koskvatko ne kaikki minua. Muita hakukoneita en nyt äkkipäätä keksinyt...

• tavallinen tallaaja.

On aika monia saman nimisiä, etu ja sukunimeltään, vaikka ei kovin yleinen nimi olekaan.
      On asianajajia, jopa suurlähettiläs, jokunen yrittäjä. Itsestäni on muutama ihan tavanomainen maininta muutaman asian yhteydessä.
      En näe siinä mitään ihmeellistä.

• Tase pappa

Pitkä on näköjään litania. Eipä, onneksi, ole mitään sellaista, mistä pitäisi yöunet menettää.
      Jopa tunnen hienoista koppavuuttakin joistakin asioista, jota on tullut tehtyä.

• O - O

Kiitos muistutuksesta. Usein löytyy myös jotain uutta tietoa. Nyt löytyi mm. yksi tuttavan projekti, jonka olin ehtinyt unohtaa. Pitkiin aikoihin en ole törmännyt virheellisiin tietoihin tai harhaanjohtaviin yhteyksiin.

Mitä hakukoneita te käytätte tarkistamiseen?

Itse googlaan useimmiten ja välillä tarkistan myös Yahoon ja Bingin. Ne näyttävät kokoavan erilaisia tietoja.

• ????

Kuinka omat tiedot gooklataan ???

• Maija Mustikka

Jos nimesi on ????, kirjoita ruudun oikeassa ylänurkassa olevaan hakusana tilaan "????" ja klikkaa.
        Jos haluat minun tiedot, voit kirjoittaa "Maija Mustikka". Jos kirjoitat Maija Mustikka, tulee mukaan myös linkit joissa on joko Maija tai Mustikka.

• heh-heh!

Monta oli samannimistä.

• Ensimmäisellä haulla löyty yli miljoona tulosta, mutta kun laitoin nimeni sitaatteihin tulos tippui 4 300 kappaleeseen. Olen minä niin kuuluisa, no eihän ne tietenkään mun kaikki ollu. :)
      Osoitteen saa salaisiksi oman kaupunkinsa maistraatissa.

• Olen maailmankuulu.
      Sivukaupalla googlessa, sekä asiaa että sen vierestä. Etupäässä vierestä.

• 751 000 tulosta, kuvahakuna 66 800, onneksi yksikään ei johtanut tuhmille sivuille.

Oli niistä osumista joku jopa mun.

• Eipä taida olla mittää...olen oskari olematon :)

• Paljon näkyi olevan minusta tietoa, oikein yllätyin..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      146
      1100
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1055
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      807
    5. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      788
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      69
      785
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      735
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      720
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      652
    Aihe