>Minä menin katsomaan exän viestit ja turpaan tuli ,että taju lähti. Exä oli nainen mutta hän oli erittäin voimakas koska urheili jatkuvasti. Itse olen tälläinen tavallinen mies 70 kg. exä kerrankin kun oli suihkussa ajattelin ,etta avaan puhelimen ja katson keltä sille tulee jatkuvasti viestejä. Yllättäen exä oli selkäni takana mutta ehdin lukea monta viestiä. Muuta en muisttakaan kuin ,että exä huusi ,että mitä luet hänen viestejä ja seuraava muisti on 1,5 tunnin kuluttua ja päätä särkee kovasti. Menin lääkäriin ja he laittoivat tikit huuleen 7kpl ,joka oli halki.
Lääkäri kysyi mikä kävi kerroin ,että kaaduin pyörällä.
Onneksi exä lähti uuden miehen matkaan.
Päähän sain
kunnolla
1
226
Vastaukset
- otanosaa
Ohoh!? Onpa sulla pahanlainen exä. Taisi olla hyvä että lähti, sillä miten sulle olis käynytkään jos olis sen yllättänyt rysän päältä? Tuollainen nyrkkisankaritar olisi voinut tehdä vaikka mitä siinä tilanteessa... sus siunakkoon... pelottaa ajatellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002195Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2182114Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011203
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611131- 1171060
- 60954