En kertakaikkiaan jaksa enää opiskella!

AP

Elikkäs... Olen 9:llä nyt ja "pitäisi" ottaa loppukiri opiskelussa, että jäisi hyvät numerot tokariin. Yhteishaku oli jo ja en oikein tiennyt minne menisin niin päätin hakea jollekkin mikä vähänkin kiinnostaa. Ongelmana on se, että en millään enää jaksaisi opiskella ainakaan tätä ysiä loppuun. Eihän tätä paljoa enää jäljellä ole, mutta jostain syystä ei kertakaikkiaan jaksa enää. En todellakaan ole mitenkään huono koulussa, minua ei kiusata tai minulla ei ole masennusta. Keskiarvoni oli väli tokarissa 8.3 josta olin todella tyytyväinen sillä sain nostettua sen siihen 8.0:sta. Kuitekin nyt ei vain jaksaisi millään opiskella yhtään. Olen parina päivänä jäänyt koulusta pois, koska en ole saanut nukuttua stressin takia koulua kohtaan. Vielä tänä keväänä minun pitäisi tehdä ATK:sta ja äidinkielestä päättötyö, mutta niitä en todellakaan jaksaisi tehdä. ATK:n työ 15 sivua ja äikän 7 vähintään. Olisin kovin kiitollinen jos joku keksisi mitään keinoa jaksamaan ja piristymään!

6

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ysikasi

Ysiä on jäljellä enää n. 35 päivää. Se ei ole paljon. Ota rennosti ja muista, että ensi vuosi on jo paljon helpompi...

• neuvonsulletepi

no älä sit opiskele hyvä mies!!

• AP

Sinänsä melkein varteen otettava idea. Toisaalta tämä on jo itsestään selvää. En ajatellut ajaa itseäni hulluksi pakottamalla opiskeluun.

• mcking mä
        AP kirjoitti:

Sinänsä melkein varteen otettava idea. Toisaalta tämä on jo itsestään selvää. En ajatellut ajaa itseäni hulluksi pakottamalla opiskeluun.

hahaahoo kukaan peruskoulusta hulluks tuu, voi juma mikä plösö oot. mitä sä täällä vingut surkeuttas, jätä koko paska mut älä tuu itkeen että mokasit noin helpon. sulle annettu mahollisuus jos ei kiinnosta annaolla toisia kiinnostaa,sä jäät ku paska rattaaseen.

• HOMOAMISLÄSKI

Itellä sama juttu, piristymiseen auttaa kaverit ja vaikka ööö runkkaa :DDDD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      179
      3655
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      68
      2096
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1288
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1094
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1000
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe