Elikkäs... Olen 9:llä nyt ja "pitäisi" ottaa loppukiri opiskelussa, että jäisi hyvät numerot tokariin. Yhteishaku oli jo ja en oikein tiennyt minne menisin niin päätin hakea jollekkin mikä vähänkin kiinnostaa. Ongelmana on se, että en millään enää jaksaisi opiskella ainakaan tätä ysiä loppuun. Eihän tätä paljoa enää jäljellä ole, mutta jostain syystä ei kertakaikkiaan jaksa enää. En todellakaan ole mitenkään huono koulussa, minua ei kiusata tai minulla ei ole masennusta. Keskiarvoni oli väli tokarissa 8.3 josta olin todella tyytyväinen sillä sain nostettua sen siihen 8.0:sta. Kuitekin nyt ei vain jaksaisi millään opiskella yhtään. Olen parina päivänä jäänyt koulusta pois, koska en ole saanut nukuttua stressin takia koulua kohtaan. Vielä tänä keväänä minun pitäisi tehdä ATK:sta ja äidinkielestä päättötyö, mutta niitä en todellakaan jaksaisi tehdä. ATK:n työ 15 sivua ja äikän 7 vähintään. Olisin kovin kiitollinen jos joku keksisi mitään keinoa jaksamaan ja piristymään!
En kertakaikkiaan jaksa enää opiskella!
6
147
Vastaukset
- Ysikasi
Ysiä on jäljellä enää n. 35 päivää. Se ei ole paljon. Ota rennosti ja muista, että ensi vuosi on jo paljon helpompi...
- neuvonsulletepi
no älä sit opiskele hyvä mies!!
- AP
Sinänsä melkein varteen otettava idea. Toisaalta tämä on jo itsestään selvää. En ajatellut ajaa itseäni hulluksi pakottamalla opiskeluun.
- mcking mä
AP kirjoitti:
Sinänsä melkein varteen otettava idea. Toisaalta tämä on jo itsestään selvää. En ajatellut ajaa itseäni hulluksi pakottamalla opiskeluun.
hahaahoo kukaan peruskoulusta hulluks tuu, voi juma mikä plösö oot. mitä sä täällä vingut surkeuttas, jätä koko paska mut älä tuu itkeen että mokasit noin helpon. sulle annettu mahollisuus jos ei kiinnosta annaolla toisia kiinnostaa,sä jäät ku paska rattaaseen.
- HOMOAMISLÄSKI
Itellä sama juttu, piristymiseen auttaa kaverit ja vaikka ööö runkkaa :DDDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww831391EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje121206- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102791Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785- 54783
- 30706