Elikkäs... Olen 9:llä nyt ja "pitäisi" ottaa loppukiri opiskelussa, että jäisi hyvät numerot tokariin. Yhteishaku oli jo ja en oikein tiennyt minne menisin niin päätin hakea jollekkin mikä vähänkin kiinnostaa. Ongelmana on se, että en millään enää jaksaisi opiskella ainakaan tätä ysiä loppuun. Eihän tätä paljoa enää jäljellä ole, mutta jostain syystä ei kertakaikkiaan jaksa enää. En todellakaan ole mitenkään huono koulussa, minua ei kiusata tai minulla ei ole masennusta. Keskiarvoni oli väli tokarissa 8.3 josta olin todella tyytyväinen sillä sain nostettua sen siihen 8.0:sta. Kuitekin nyt ei vain jaksaisi millään opiskella yhtään. Olen parina päivänä jäänyt koulusta pois, koska en ole saanut nukuttua stressin takia koulua kohtaan. Vielä tänä keväänä minun pitäisi tehdä ATK:sta ja äidinkielestä päättötyö, mutta niitä en todellakaan jaksaisi tehdä. ATK:n työ 15 sivua ja äikän 7 vähintään. Olisin kovin kiitollinen jos joku keksisi mitään keinoa jaksamaan ja piristymään!
En kertakaikkiaan jaksa enää opiskella!
6
144
Vastaukset
- Ysikasi
Ysiä on jäljellä enää n. 35 päivää. Se ei ole paljon. Ota rennosti ja muista, että ensi vuosi on jo paljon helpompi...
- neuvonsulletepi
no älä sit opiskele hyvä mies!!
- AP
Sinänsä melkein varteen otettava idea. Toisaalta tämä on jo itsestään selvää. En ajatellut ajaa itseäni hulluksi pakottamalla opiskeluun.
- mcking mä
AP kirjoitti:
Sinänsä melkein varteen otettava idea. Toisaalta tämä on jo itsestään selvää. En ajatellut ajaa itseäni hulluksi pakottamalla opiskeluun.
hahaahoo kukaan peruskoulusta hulluks tuu, voi juma mikä plösö oot. mitä sä täällä vingut surkeuttas, jätä koko paska mut älä tuu itkeen että mokasit noin helpon. sulle annettu mahollisuus jos ei kiinnosta annaolla toisia kiinnostaa,sä jäät ku paska rattaaseen.
- HOMOAMISLÄSKI
Itellä sama juttu, piristymiseen auttaa kaverit ja vaikka ööö runkkaa :DDDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904