Oliskohan sulla joskus aikaa mullekin, vai pitäiskö varata vaikka yks viikonloppu ;)
"Touhutäti"
15
512
Vastaukset
- valitse sanasi parem
Mua et kuule tädittele, et edes leikilläsi!
Eiköhän sitä aikaa järjesty, jos autat sen järjestämisessä ;). - Secret
Ainakin minulla on vapaa ensi viikonloppu :)
Siihen mahtuisi ruokaa ja seuraa, Njam! - Toukotouho
Mun aikani menis yhtenä viikonloppuna vallan mainiosti, jos vaikka kukkakeppejä pystyttelis sinne ruusupenkkaan...ei siihen varmaan ihan viikonloppu rittäis, ja varmaan jotain muutakin tekemistä löytyis?
- Täti touhussa
Tule vaan juttelemaan, aina mulla aikaa on sulle.
- Secret
Ei se toinen voi vain tulla, hänet pitää kutsua. :)
- No eiköhän
se pidä kysyä siltä touhutädiltä itseltään, ei se noin onnistu. Touhuisia tätejä lienee
melkoinen määrä. - Täti touhussa
No kyllähän sen pitäisi olla selvä kuin pyy, mm. punaviinikastikkeessa. Pitäiskö viedä kukkia vai mitenkä muuten kutsua? Jos minä sitten sen kuun käyn hakemassa, riittääkö se?
- Secret
Tavita ei taivaita ei kuita . . . (Jari Sillanpää)
- hih,hii.......
Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.
- Ahkeraliisa kuulema
Mitä??! Tarkkaileeko joku tekemisisiäni ?
Riippuu siiitä, että kenelle aikaani antaisin?.. jos olisi se hän, niin varaisin aikaa hänelle ja toivottavasti ei viimeiseen viikonloppuun vain jäisi.. - no tota
kolise kapulaan, ni tuuttuut tänne landelle hengaan, vaix viikonlopux.
- Touhoankka
Jeeees, varataan jo! Mutta mikään täti en ole - siitä huolimatta.
- joo tota hei
soita vaikka, niin pyhitän ihan vaikka koko viikonlopun sulle. kato jossei susta mitään kuulu, saatan olla ihan missäpäin suomea vaan.
- ohi meni
Tää viesti ei ollutkaan muilla työnantajilla työskenteleville vaan aloittaja kaipaa jotain yrittäjänaista..
- ap
Tämä oli vedätys ja harhaa ja kuviteltua ja ...... unohtakaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770