Haminassa nuorten asukkaiden asunnoista löyhkää naapureiden asuntoihin kanabis.
Työssäkäyminen, eikä opiskelu näitä nuoria aikusia ei kiinnosta.
He mieluummin nukkuvat aamulla pitkään ja päivät pitkät pössöttävät pilveä kotonaan.
Sitä he saavat omasta kotipuutarhastaan. Näin ainakin Poitsilassa Lavatiellä.
Sossusta saa rahaa elämiseen, ja ruohosta saa lisätuloja myymällä sitä nuorille.
Mikäs sen mukavampaa?
Haminassa on kannabis epidemia
6
387
Vastaukset
- IstutettuHamppuKasva
Sellaisia nää cannabiksen käyttäjät on. Yhteiskunnan paskasakkia ja luusereita järkiään.
Niistä pitää ilmoittaa poliisille välittömästi ja siten että kerrot niiden kasvattavan siellä hamppua ja ovat varmaanki siirtämässä niitä muualle. Käyvät nopeemmin hakemassa ne hamput sieltä pois. Ja sit vaan häätöä päälle kämpistä.
Saapi sitten tuo mun kamu paremman hinnan omasta hampustaan kun myy niitä sinne haminaan päin.. heh.. Noo.. ei vainiskaa pelleilin vaan.- oewufhwöih
"että kamu saa paremman hinnan" Itse olet se diileri jota vituttaa kun jengi kasvattaa mielummin kuin maksaa ryöstöhintoja. Kamu varrmaan? Joo ja pelleiletkin vain...
Juust ja jeah.
- EiJuopuneille
Itse olen nähnyt myös paljon keski-ikäisiä alkoholisteja jotka ryyppäävät päivät pitkät eivätkä käy töissä. Semmoista sakkia ne alkoholinkäyttäjät ovat. Viina haisee porraskäytävässä ja puukot heiluu. Pari kertaa vuodessa on joku tapettu kun on velkaannuttu viinatrokareille. Huutoa ja kiroilua. Lapset saavat huonoa esimerkkiä. Älkää hyvät ihmiset kokeilko sitä alkoholia!
- alkotappaa
Kai se riippuu ihan ihmisen luonnosta makaako siellä kotona eikä niinkään siitä mitä käyttää. Itse polttelen välillä savut ja käyn töissä, ajan mersulla ja asun omistus asunnossa. Kelealta tai sossusta en ole koskaan pyytänyt penniäkään.
Niin ja alkoholiakin käytän. Kauhistus!- VaiMukaMersulla
Ip-osoitteesi on talletettu. Osoitteen perusteella sossu maksaa sinun sähkölaskusikin kun surffailet netissä sossun maksamalla koneella. Henkilötietojesi perusteella sinulla ei ole minkäänlaista autoa eikä ajokorttiakaan, mutta sitävastoin sinulla on useita rattijuopumus tuomioita ja osa on vielä tuoniolle menossa. Cannabisviljelmän poliisit on jo viimeviikolla sinulta vieneet ja tuomio on tulossa. Joten älä täällä jauha sontaa.
- LihavaPena
Minä taas syön paljon sokeria ja kaloripitoisia ruokia. Kohta olen niin läski etten voi enää töissä käydä. Pitää mennä sossuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805