Ostettaisiin shettis HALVALLA!

12.v tyttö

Hei! Olen 12.v tyttö joka unelmoi omasta ponista mutta se saisi maksaa vähintäään 10e-850e se voisi olla pieni vanhahko poni jos vaikka nuorikin se olisi mielellään shettis koska ne ovat minulle sopivan kokoisia. Jos sinulla on joku tämmöinen meilaa [email protected]

14

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määvaantäälläämurhaa

Hei!

Lähetin slle viestin sähköpostiin:)

• OSTAN

• MulleNYt Hettii

lähetä mullekkin:) Voisin ostaa 500-1000e ponin (shetun:))

• mulle sähkärii

• shettis fani

Moi mä oon 11v tyttö joka myös unelmoi shettistä ajattelin et mis asut voitais ottaa yhteinen tietty mä maksasin siit sit puolet

• awws

mulle kans voi laittaa sähkäriin jos joku myy halpaa shettis ruunaa tai tammaa? max 0-500€

Sähköposti:[email protected]

• shettisfani 400
    • _katherine_

jos ei ole varaa ponin ostoon, niin miten teillä olisi varaa sellaisen ylläpitoon?

• OstanNytPonin

Niimpä mä ostaisin ponin 500-1500e koska haluun hyvän ponin joka menee m´pitkään

• SHETTISFANI 400

toi ei oo voimas enää tuo shettisfani 400

• _::_

Määki haluaisin shettiksen se olis tosi ihanaa oon harrastanu 4 vuotta ja asun turussa sähkäri on [email protected]

• hevostalli.net

hevostalli.net on myynnissä shetu tamma on sairastanut kaviokuumeen ja maksaa 700e

• mieti vähän !

Vinkkinä teille että kunnon ponin saa sitten ihan hinnalla: 3000 ja ylöspäin ! ja ei ole järkeä ostaa ponia jolla on kavio kuume sillä ei pysty ratsastamaan ! ja muutenkin aikanoloa pistää tälläsiä viestejä tännne kun tää on kuitenkin julkinen sivusto ja säkäri perään mutta joo ei mullamitään enempää ! ::D mut ootte noloi ! ::D- kokemusta on ??montavuotta??

• Heppa HÖPERÖ!

Ostan setlannin ponin mailaa mulle
      [email protected]
      Voin maksaa 1000 ja varusteidenkaa 1500! Mutta ponin täytyy olla maasto ja liikenne varma muita edellytyksiä ei tarvi olla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4145
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2283
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      844
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      843
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      840
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      765
    10. 35
      754
    Aihe