Ostettaisiin shettis HALVALLA!

12.v tyttö

Hei! Olen 12.v tyttö joka unelmoi omasta ponista mutta se saisi maksaa vähintäään 10e-850e se voisi olla pieni vanhahko poni jos vaikka nuorikin se olisi mielellään shettis koska ne ovat minulle sopivan kokoisia. Jos sinulla on joku tämmöinen meilaa [email protected]

14

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määvaantäälläämurhaa

Hei!

Lähetin slle viestin sähköpostiin:)

• OSTAN

• MulleNYt Hettii

lähetä mullekkin:) Voisin ostaa 500-1000e ponin (shetun:))

• mulle sähkärii

• shettis fani

Moi mä oon 11v tyttö joka myös unelmoi shettistä ajattelin et mis asut voitais ottaa yhteinen tietty mä maksasin siit sit puolet

• awws

mulle kans voi laittaa sähkäriin jos joku myy halpaa shettis ruunaa tai tammaa? max 0-500€

Sähköposti:[email protected]

• shettisfani 400
    • _katherine_

jos ei ole varaa ponin ostoon, niin miten teillä olisi varaa sellaisen ylläpitoon?

• OstanNytPonin

Niimpä mä ostaisin ponin 500-1500e koska haluun hyvän ponin joka menee m´pitkään

• SHETTISFANI 400

toi ei oo voimas enää tuo shettisfani 400

• _::_

Määki haluaisin shettiksen se olis tosi ihanaa oon harrastanu 4 vuotta ja asun turussa sähkäri on [email protected]

• hevostalli.net

hevostalli.net on myynnissä shetu tamma on sairastanut kaviokuumeen ja maksaa 700e

• mieti vähän !

Vinkkinä teille että kunnon ponin saa sitten ihan hinnalla: 3000 ja ylöspäin ! ja ei ole järkeä ostaa ponia jolla on kavio kuume sillä ei pysty ratsastamaan ! ja muutenkin aikanoloa pistää tälläsiä viestejä tännne kun tää on kuitenkin julkinen sivusto ja säkäri perään mutta joo ei mullamitään enempää ! ::D mut ootte noloi ! ::D- kokemusta on ??montavuotta??

• Heppa HÖPERÖ!

Ostan setlannin ponin mailaa mulle
      [email protected]
      Voin maksaa 1000 ja varusteidenkaa 1500! Mutta ponin täytyy olla maasto ja liikenne varma muita edellytyksiä ei tarvi olla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      219
      3670
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      16
      3627
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      94
      2639
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      17
      2229
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2199
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      1936
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      49
      1757
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      14
      1616
    9. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1601
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      86
      1245
    Aihe