Olisko neuvoja mistä halvin tilata aloituspakkaus jossa pari tupakkaa, kuten niissä kaikissa nyt yleensä on? Mielellään luottokorttimaksu mahdollisuus.
Mistä eGo-C halvin tilata?
64
1108
Vastaukset
- ihansama*
http://www.finnvape.com/category/14/aloituspaketit
http://www.esmoke.fi/category/1/aloituspakkaukset
http://www.savuton.net/ProductDetails.aspx?Orginal Joyetech eGo-C Musta&Tuotteen_ID=662231635 HUOM! Alkuperäinen Joyetech, eli laadukas! - onhannoitapaikkoja
http://www.startsmog.com/products/ego-c
http://www.nettihuuto.com/ilmoitus.php?i=1569855
http://www.nettimarkkina.com/ego-c/1000276
http://www.nettimarkkina.com/ego-c-sahkotupakka-sahkosavuke/996650
Eli suomestakin löytyy aika samoihin hintoihin - lavatube
Tuolla finnvapella ei ollut ego-c mallia ollenkaan halvempi ego-t mallikin vaan 900mah akuilla maksaa huimat 48€ eli ei mikään edullinen paikka ollenkaan vertailujen mukaan
- sibbb
Liberty FLights UK
eGo-T aloitussetti:
2 x manual eGo-T 900mAh pass-through batteries, can be used either stand alone or plugged in to a power source (5 click on/off for powering off the device)
2 x eGo T atomizers (Type A - conical shape, 1.2ml of liquid)
5 x eGo T cartridges - these come prefilled with 18mg Tobacco E-Liquid so about 6ml of free liquid
1 x usb lead
Postikuluineen Suomeen: £40.79
käyttäen virallista promokoodia: LIBERTYFLIGHTS
Lisää nikotiininesteitä saa samaan pakettiin samasta paikasta. Paras! - jppjp
Yli puolivuotta höyrytelleenä, jos aloittaisin nyt:
Tilaisin vaikka Elektrosavulta 2kpl 1000mah aitoja Joyetec Ego akkuja laturin.
Sitten vaikka finnvapelta muutaman paketin Mega dual coil cartoja. Matalaresistanssi ja mahtuu n5ml...
Noilla alkuun. Tankit ja muut on meikäläisellä käyttämättä nykyään "varalla".
- Aluks käytin paketin mukana tulleita a mallin tankkeja ja atoja.
- Sitten b mallin tankkeja ja atoja
- Sitten b mallin tankkeja ja silikonikorkkeja matalavastus atoja
- Nyt käytän noita Meca Dual Coil Cartoja
Noin mulla homma eteni tähän päivään.- jppjp
Niin ja akut on munmielestä vielä uuttavastaavassa kunnossa...siis ne jotka tuli Joyetc aloituspaketissa.
Mut nyt toimisin noin, kun yllä mainitsin jos aloittaisin höyryttelyn.
- böööppp
Aika ylihintaista kamaa tuolla näkyy olevan ja tuo 900mah akkukin aika pieni muiden tarjontaan verraten. Toisilta saa eGo-C 1100mah akuilla jo halvemmalla kun noi hinnat punnissa niin aika paljon euroissa enemmän. eGo-C kuitenkin ihan eri tasoa tuohon vanhanaikaiseen eGo-T malliin jossa ei pysty edes purkamaan atomisaattoria
- www.tupakka.com
Käsittääkseni viestin aloittaja etsii eGo-C mallia ei eGo-T kuten täällä tarjoiltu, eli ainakin tuolla www.startsmog.com löytyy kyseinen tuote 40€lla posteineen, libertyllä ei tuntunut olevan kyseistä tuotetta ollenkaan kun katselin siksi varmaan tarjotaan vanhaa vaihtoehtoa tilalle sieltä.
Luetun ymmärtäminen on ihan hyvä näillä palstoilla, ettei mene ihan offtopic.- gfdrrg
Tuo kyseinen mainitsemasi ego-c on kaikista paskista paskinta paskaa!! Atomisaattorissa on jokin pahasti vialla kun mitkään konstit ei saa sitä huonoa palaneen muovin makua pois siitä. 40€ meni ihan hukkaan.
- 5t6
gfdrrg kirjoitti:
Tuo kyseinen mainitsemasi ego-c on kaikista paskista paskinta paskaa!! Atomisaattorissa on jokin pahasti vialla kun mitkään konstit ei saa sitä huonoa palaneen muovin makua pois siitä. 40€ meni ihan hukkaan.
Eiköhön siinä ole vaihdettavat osat jos olet koskaan kyseistä mallia edes käsissäsi pidellyt. heh heh
- jppjp
Nuo kaikki aloituspakkaukset sisältää aton ja tankin ym hilppeitä.
Kyllähän niillä aloittelee, mutta melko varmasti kaikki tulee siirtymään jossain vaiheessa johonkin muuhun systeemiin. Yleensäkkin tankit on minun kokemuksen mukaan niipokkaita käyttää. Vuotoja monesti varsinkin ohuilla nesteillä, tai sitten ato ei saa tarpeeksi nestettä ja maistuu palaneelta.
Siksi yllä esitin oman kokemukseni mukaan miksi en hankkisi mitään aloituspakkausta.
Siis ottaisin Joyetec ego päivitys satsin johon tulee 2kpl 1000mah kunnollisia akkuja puolen vuoden takuulla. sitten tietysti laturin tarvitsee. Esim elektrosavulta.
Eli nyt on siis kunnon akut ja laturi. Sitten vain vaikka niitä halpoja ja hyviä Mega Dual Coil Cartoja finnvapelta. Eivät vuoda eikä maistu palanut.
En usko että kukaan kauan käyttää noita aloituspaketin atoja ja tankkeja olkoot sitten mitä mallia tahansa..
Akkujenkin ostossa kannattaa miettiä ostaako merkkituotteen vähän kalliimmalla ja saa mitä luvataan 1000mah ja puolen vuoden takuulla. Vai pihtaako muutaman euron ja kirjottelee sitten täällä parin kuukauden päästä että akku ei kestä...missä vika?- eGo-T:llä aloittanut
Itse olen höyrytellyt n. 5kk ja toimisin ihan samalla tavalla kuin itsekkin kirjoitit. Eli en enään tilaisi aloituspakkausta vaan tarvittavat ostat, eli akut, laturin ja cartoja. Kysyisin sinulta että miten ovat noi mainitsemasi Finnvapen Dual Coil Cartot kestäneet, kuinka monta kertaa ole voinut uudelleentäyttää, montako viikkoa ovat kestäneet? Itse tilasin Elektrosavulta tälläisen http://www.elektrosavu.fi/ce4-clearomizer-p-828.html ja höyry on ollut hyvää ja tasaista, tosin ei ole ollut vielä montaa päivää käytössä. Hinnassa on aikamoinen ero näissä tuotteissa.
- jppjp orginal
eGo-T:llä aloittanut kirjoitti:
Itse olen höyrytellyt n. 5kk ja toimisin ihan samalla tavalla kuin itsekkin kirjoitit. Eli en enään tilaisi aloituspakkausta vaan tarvittavat ostat, eli akut, laturin ja cartoja. Kysyisin sinulta että miten ovat noi mainitsemasi Finnvapen Dual Coil Cartot kestäneet, kuinka monta kertaa ole voinut uudelleentäyttää, montako viikkoa ovat kestäneet? Itse tilasin Elektrosavulta tälläisen http://www.elektrosavu.fi/ce4-clearomizer-p-828.html ja höyry on ollut hyvää ja tasaista, tosin ei ole ollut vielä montaa päivää käytössä. Hinnassa on aikamoinen ero näissä tuotteissa.
Itse käytän ehkä noin viikon noita Mega dual cartoja/kpl.
Sitten alkavat tuntua "ahtaalta" ja höyry ei enää ole hyvä.
Eka täyttö pitää tehdä kunnolla ja ajan kanssa.
Sitten jatkossa olen sen kumitutin ottanu irti ja valuttanu neste pullosta reunoja pitkin samalla pyörittäen cartoa, ettei mene keskireikään ainetta. Sen mitä suosiolla imee taas ok.
Jos on kunnon akku niin noi ihan rutisee kunnolla ja höyryä kyllä riittää, mutta imutus vähän niinkuin piipulla. Nappi pohjassa monet vedot ja höyry senkuin paranee... - jppjp orginal
En ole testannu noita sun linkin "cartoja". Muakin kiinnostaa kokeilla.
Alku ajatus vastuksen arvoja katsellen on että noi ei tuota ihan niin hyvin höyryä, kuin
2x1,5ohmin Mega dual cartot. Mut mene ja tiedä. Meinaan kokeilla... - eGo-T:llä aloittanut
jppjp orginal kirjoitti:
En ole testannu noita sun linkin "cartoja". Muakin kiinnostaa kokeilla.
Alku ajatus vastuksen arvoja katsellen on että noi ei tuota ihan niin hyvin höyryä, kuin
2x1,5ohmin Mega dual cartot. Mut mene ja tiedä. Meinaan kokeilla...Ei noista mitään hirveän kovia höyryjä tule, mutta sellaista tasen mukavaa höyryttelyä kuitenkin. Muuten harrastelen vakio atomisaattorilla "trippailua", eli muutama tippa suoraan atoon ja sitten höyrystelemään.
Millatavalla täytät ton finvapet carton ensimmäisellä kerralla. Youtubesta näkee videoita missä neste imeytetään suojakorkin avulla akkupäästä... - jppjp orginal
Ei noista mitään hirveän kovia höyryjä tule, mutta sellaista tasen mukavaa höyryttelyä kuitenkin. Muuten harrastelen vakio atomisaattorilla "trippailua", eli muutama tippa suoraan atoon ja sitten höyrystelemään.
Millatavalla täytät ton finvapet carton ensimmäisellä kerralla. Youtubesta näkee videoita missä neste imeytetään suojakorkin avulla akkupäästä...Jep. Eka täytön teen just että laitan suojakorkin siihen päähän joka ruuvataan akkuun. Käy esim b mallin aton suojatulppa. Sitten carto vaan pöydälle pystyyn ja täytän sen vanupuolen. Odottelen jotain 10min ja seuraan miten imee tarviiko lisää nestettä. Sitten kun ei ime enää se vanu, niin otan varovasti sen tulpan pois ja puhallan kevyesti cartosta reijän auki liiasta nesteestä. Sen ylimääräisen nesteen joka jää siihen suojatulppaan kaadan takaisin nestepulloon talteen. Sitten vaan tuti cartoon ja akku kiinni ja höyryiks...
- takuukorjaaja
Kaikillahan nuo tupakat ja akut on käytännössä samoja ja samoista tehtaista tulevat. Hinnnat vaan heittelee esim. tuon eGo-C kohdalla 40€-80 euroon ja se kuka haluaa maksaa enemmän niin maksaa ja se kuka ostaa halvalla saman tuotteen niin se ostaa.Myyjähän siinä tienaa vaan reippaasti enemmän kun maksaa tuostakin tuotteesta vaikka tuon 80€ ja yrittäjä nauraa partaansa että mistä näitä hölmöjä löytyy.
Laatueroihin uskoo kuka uskoo. Esim. tuo 6kk akku takuu on ihan sama kuinka pitkä se on sillä siinä tilanteessa kun se tilttaa, sanotaan ettei kuluminen kuulu takuun piiriin, sehän korvaa vain valmistusviat ei kulumista.
Itse jos myisin antaisin kaikille vaikka vuoden tai kahden takuun, mitään ei tarvitse takuun piiriin korjata kun sen aika tulee.
Kaikki tulee kuitenkin kiinasta ja samoista tehtaista. Toisille tehdään vähän eri teksteillä kun toisille, mutta tuote on täysin sama.- jppjp
Kyllä kiinasta tulevat kaikki. Mutta Tehdas joka tekee Joyetechit tuskin valmistaa kopioita muille.
Noilla kopioilla en ole huomannu mitään esim CE tai FC hyväksyntää. Eli tuskin laadun valvonta on kummoinen.
Tehdään vaan missä halvimmalla tekevät ja myyntiin halvalla. - enpä ostaisi ikinä
jppjp kirjoitti:
Kyllä kiinasta tulevat kaikki. Mutta Tehdas joka tekee Joyetechit tuskin valmistaa kopioita muille.
Noilla kopioilla en ole huomannu mitään esim CE tai FC hyväksyntää. Eli tuskin laadun valvonta on kummoinen.
Tehdään vaan missä halvimmalla tekevät ja myyntiin halvalla.juttujasi kun katsoo niin kopioit samat jutut kaikille keskustelupalstoille, eli ilmeisesti liityt tuon tuotteen myymiseen kun sitä niin paljon mainostat kaikkialla ja kehut kuinka kannattaa maksaa samasta tuotteesta enemmän kuin muille ym.ym. Tuskin se kuule myyntiäsi parantaa miten itse kehut itseäsi kun tarinat paistaa niin selvästi läpi.
Tännekin selvität ihan toista mitä aloittaja kysyi ja sotket palstaa. Koittasit nyt vaan pärjätä kaupassasi ilman keskustelupalstojen tarjoamaa ilmaista mainostilaa... Voipi olla että kaikki muutkin on tosin jo huomanneet kaikkiala eri palstoilla miten kehut tuotteitasi - tukes tietää
jppjp kirjoitti:
Tehdään vaan missä halvimmalla tekevät ja myyntiin halvalla.Käsittääkseni lähes kaikki ovat CE hyväksyttyjä, kolmesta paikasta olen tilannut ja kaissa ollut CE merkki. Sehän on vain valmistajan oma vakuutus että tuote on hyvä ja laadukas, kuka sitä nyt ei käyttäisi.
Tässä esim tukesin sivuilta ce merkistä:
CE-merkintä ei ole yleinen turvallisuusmerkki
CE-merkintä ei pääsääntöisesti ole yleinen turvallisuusmerkki eikä kaiken kattava turvallisuuden tae kuluttajille. Direktiivit eivät kata tuotteen kaikkia ominaisuuksia esim. käyttöominaisuuksia vaan vain tietyn osan esim. mekaanisen kestävyyden tai syttyvyyden. CE-merkintä ei myöskään erottele tuotteiden paremmuutta.
CE-merkintä on tarkoitettu etupäässä viranomaisia varten
Kiinnittämällä merkin tuotteeseen saa valmistaja tuotteelleen vapaan liikkumisoikeuden Euroopan talousalueella. Merkinnän kiinnittää valmistaja tai hänen valtuuttamansa edustaja, joka on tuonut tuotteen Euroopan talousalueelle. Merkinnän kiinnittäjän tulisi olla varmistunut siitä, että tuote täyttää kaikki sitä koskevat olennaiset direktiivissä määritellyt määräykset.
Eli ei erottele mitenkään tuotteiden paremmuutta ja on lähinnä viranomaisia varten. - jppjp
enpä ostaisi ikinä kirjoitti:
juttujasi kun katsoo niin kopioit samat jutut kaikille keskustelupalstoille, eli ilmeisesti liityt tuon tuotteen myymiseen kun sitä niin paljon mainostat kaikkialla ja kehut kuinka kannattaa maksaa samasta tuotteesta enemmän kuin muille ym.ym. Tuskin se kuule myyntiäsi parantaa miten itse kehut itseäsi kun tarinat paistaa niin selvästi läpi.
Tännekin selvität ihan toista mitä aloittaja kysyi ja sotket palstaa. Koittasit nyt vaan pärjätä kaupassasi ilman keskustelupalstojen tarjoamaa ilmaista mainostilaa... Voipi olla että kaikki muutkin on tosin jo huomanneet kaikkiala eri palstoilla miten kehut tuotteitasiJoopa joo. Mä en myy missään mitään, vaan ostan mielummin laadukkaita tuotteita.
Itse taidat olla noiden kopiotuotteiden mainostaja.
Haluan vain kertoa aloitteleville höyryttelijöille, etteivät tekisi esim samoja virheitä kuin minä. Minäkin luulin aluksi että olisin tyytyväinen johonkin ego tankkimalliin. Aluksi ei siis mun mielestä kannata ostaa kun kunnon akut ja laturi. Sitten nuo mainitsemani cartot on pelannu hyvin. Kaikki irtotankit ja atot (monta mallia). on käyttämättömänä. Kannattaa harkita myös noita akkumodeja.
Köyhällä ei ole vara ostaa halpoja paskoja. vähän kalliimmat kunnolliset tulevat pitemmänpäälle edullisemmiksi.
Nyt sitten joskus tulevaisuudessa kun mun akut alkaa olemaan tiensä päässä ajattelin kokeilla vaikka provaria
http://www.provape.com/ProVari-Variable-Voltage-p/provaristarter.htm
Kotona ym se olisi hemmetin hyvä. Ryyppyreissulle sitä ei uskalla ottaa. häviää melko varmasti jossain vaiheessa.
Niin ja näyttää että sinä sotket täällä suoraan arvostelemalla muiden omakohtaisesta kokemuksesta kertovia ohjeita. - jppjp
jppjp kirjoitti:
Joopa joo. Mä en myy missään mitään, vaan ostan mielummin laadukkaita tuotteita.
Itse taidat olla noiden kopiotuotteiden mainostaja.
Haluan vain kertoa aloitteleville höyryttelijöille, etteivät tekisi esim samoja virheitä kuin minä. Minäkin luulin aluksi että olisin tyytyväinen johonkin ego tankkimalliin. Aluksi ei siis mun mielestä kannata ostaa kun kunnon akut ja laturi. Sitten nuo mainitsemani cartot on pelannu hyvin. Kaikki irtotankit ja atot (monta mallia). on käyttämättömänä. Kannattaa harkita myös noita akkumodeja.
Köyhällä ei ole vara ostaa halpoja paskoja. vähän kalliimmat kunnolliset tulevat pitemmänpäälle edullisemmiksi.
Nyt sitten joskus tulevaisuudessa kun mun akut alkaa olemaan tiensä päässä ajattelin kokeilla vaikka provaria
http://www.provape.com/ProVari-Variable-Voltage-p/provaristarter.htm
Kotona ym se olisi hemmetin hyvä. Ryyppyreissulle sitä ei uskalla ottaa. häviää melko varmasti jossain vaiheessa.
Niin ja näyttää että sinä sotket täällä suoraan arvostelemalla muiden omakohtaisesta kokemuksesta kertovia ohjeita.Niin ja kannattaa myös tietenkin tutkia laitteiden valmistajien kotisivuja jos niitä yleensä on.
http://joyetech.com/
- 45+45
35€ näkyy olevan uusi eGo-C malli tuolla www.nettimarkkina.com
- bbbbzzzzz
Rupee olemaan halvempaa kun ulkomailla, eli aika kovat on hintahaitarit tuotteilla
- 15+1
www,startsmog.com
- 400+500
Vuoden takuu näkyy olevan startsmogilla ja akuilla 6kk eli samat ajat mitä noilla kalliimilla kaupoillakin mitä täällä mainostettiin.
Monista kaupoista en löytänyt takuusta mitään mainintaa tai sitten oli vain että takuu ei koske sitä eikä sitä eli ei kai sitten mitään. :)
Eli eipä tuo joyetech voi ainoana kehuskella pidemmilllä takuillaan, käsitykseni mukaan muut ovat pidentäneet takuitaan ja näin ollen samalla viivalla siinä mielessä. - yyyyyyyyyhhhhhhh
Libertyllä ainakin kallist anykyään ovat hilanneet hintoja ylöspäin koko ajan kaikissa tuotteissa
- jppjp
Nyt sitten hajos Joyetec akut, ei ne kauaa kestänyt. Taidanpa jatkossa tilata muualta tuotteet kun takuukaan ei korvannut niitä
- jppjp
Mistä olette tilanneet tuotteita ja mikä on ollut hinta/toimitusaika?
- jppjp orginal
Kuka olet?
- nynähdys
Libertyltä tilasin ja hinta oli melkein 100€ kuluineen, toimitusaika 2viikkoa.
- jppjp orginal
Jos välttämättä haluat sen Ego-c mallin niin tilaa säädettävällä akulla
Tulevia höyryttelyjä ajatellen säädettävät voltit ok.
http://joyetech.com/product/twist.php - ego-1234
Itse olen tilannut sekä joyetech että muita merkkejä ja nyt kolmesta eri kaupasta. Tilattu samat mallit niin eipä ole 4kk:ssa ollut ainakaan ollut mitään eroa käytössä eikä kestävyydessä.
Ainahan saa jokainen tilata mistä vaan ja mitä vaan, mutta pari tuttavaani tilannut noita 40€ satseja ja aikansa poltelleet ja todenneet ettei ole heidän juttunsa, niin mitähän järkeä on maksaa silloin tuotteista 100€ ja ylikin ?
Kaikkihan eivät innostu polttamaan sitä ja satsaamaan siihen satoja euroja.
Toisekseen, saat aika lailla 3 satsia noita halvemmista kaupoista kuin yhden tuolta kalliista kaupasta, no jokainen tyylillään. - jppjp alkuperäinen
kiinasta tilasin 50€ kuluineen meni aikaa n.2viikkoa ja alvit päälle tullissa
- yökkö2
www.startsmog.com tilasimme ego-c ja ego-t single aloituspaketit ja toimineet hyvin ja toimitus oli 3päivää
- gggggggggggggggggggg
joyetech tilasin maksoin kuluineen n 120€, tuli n.parissa viikossa. Polttelin kuukauden ja palasin normitupakkaan, tuli kallis kokeilu. Olisinpa tilannut jostain muualta halvemmalla, sillä noita ei käytettynä kukaan osta muistakaa se.
- jppjp orginal
Joo palaten taas mielipiteisiin. Todellakin aloituspaketissa minun mielestä ei ole järkeä.
Kunnon akut ja laturi aluksi ja sitten cartoja!!
Sitten voi alkaa ottamaan Parempia höyryjä...
Kiva katsella huvittuneena noita minunkin nimimerkin lainanneet kirjoittajat puhuu täyttä soopaa.
Kukapa on vaikka kokeillu kirjoittaneista Säädettävää joyetec akkua saati provaria???
Mulle voi soittaa niin laitan postiin noita aloituspakettejen atoja ilmaiseksi niiden teidän testattavaksi.
040-5790133 - jppjp alkuperäinen
Tässä ketjussa EI ole tarkoitus kerätä MIELIPITEITÄ ja joku kehtaa vielä varastaa nimimerkkini ja kirjoitella nimissäni täyttä huuhaata.
Eli pitäisi palata siihen mitä alkuperäinen on kysynyt eikä kertoilla kuka polttaa mitäkin. Koittaisitte pysyä toisilla palstoilla missä keskustellaan niistä asioista.
Tuossa yläpuolellakin taas joku hupipetteri kirjoitellut mitä soopaa sattuu.
Kertokaapa mistä olette tilanneet ja mihin hintaa? eGo-C oli siis kyseessä - jppjp orginal
Niinpä. Kiinnostas tietää kuka pökö varasti ton minun 2 vuotta käyttämäni nimimerkin
jppjp ???
Nyt en sitä voi käyttää enää kun on varattu nimimerkki.
Nyt käytän jppjp orginal, niin eikö joku taukki jo kirjottele nimimerkillä jppjp alkuperäinen.
Joku ei näköjään kestä jos antaa asiallisia neuvoja. Pitää kirjotella toisen käyttämällä nimimerkillä sontaa pilatakseen asiallinen nimimerkki ja jopa ilkeyksissään rekisteröidä se estääkseen alkuperäisen käyttäjän käyttää sitä.
Vielä jos tätä alkaa toi henkilö terrorisoimaan pitäänee rekisteröityä.... - tupakkaaaaaaaaaaaaaa
No niin välillä alkuperäiseen asiaan ja toivottavasti nämä nimimerkkien kinaajat ym.paskanjauhajat painuvat hel....in täältä palstalta sekoittamasta aihetta
- gkjhgjufytjftfttjftt
Miten ego-v6 aloituspakkaus onko kokemuksia?
- tyytyväinen
Täältä http://www.savut.net tilasin originaali joyetechin ego-c aloituspakkauksen, tulivat 2 päivässä. Tulee kopioihin verrattuna kunnolla savua ja akkukin kestää omassa käytössä 2 vrk.
- nimimerkki mikä vaan
Itsellä ollut kanssa kopioita että joyetachiä ja eipä mitään mainittavaa eroa ole tuotteissa ollut. Eli itse en jatkossa maksa ainakaan ylihintaa merkistä kun samaa tavaraa saa muualta puolet halvemmalla
- fjjytjtyyikgjj
Hirveitä hintoja kun vertaa muihin.
- trippaillen mennään
Pitää paikkaansa että tulee parempaa, tasaisempaa höyryä Joyetechin valmistamista tuotteista kuin kopioista. Itse käytin kopioita useamman kuukauden kun aloitin höyrystelyn. Nyt muutaman viikon olen käyttänyt Joyetechin valmistamia akkuja ja atoja ja höyryä tulee niin hiton hyvin että :) ei voi kuin suositella!
Olen tilannut tarvikkeeni finvape.com ja elektrosavu.fi putiikeista ja olen ollut kumpaankin tyytyväinen.- finnvape ei ole hyvä
Huvittavaa mainostaa omia tai tuttaviensa sivuja, paistaa tekstistä kilometrin päähä n läpi!!!
- trippaillen mennään
finnvape ei ole hyvä kirjoitti:
Huvittavaa mainostaa omia tai tuttaviensa sivuja, paistaa tekstistä kilometrin päähä n läpi!!!
Minulla ei ole hajuakaan finnvapen taikka elektrosavun omistajista. En tunne taikka edes tiedä heitä. Tilaamani tuotteet on toimitettu aina nopeasti ja olen ollut tyytyväinen asiakas joten voin mainita ja suositella kyseisiä firmoja.
- trippaillen mennään
Pieni korjaus edelliseen. Finnvape.com. Eli kahdella n kirjaimella.
- finnvape ex tilaaja
PAljonko saat mainostuksesta palkkaa?
- Pösse 908
Hei,
Haluaisin ostaa kunnon akkuja pari kappaletta ja sitten cartoja, eli en halua tankkien kanssa läträtä. Mistä kannattaa hankkia? Ei varmaankaan mitään alotuspakkausta? - twistaaja raisiosta.
Kunnon akut ovat nykyisin säädettäviä. Esim Joyetechin twist http://www.elektrosavu.fi/egoc-twist-1000mah-p-833.html on todella hyvä, siihen vielä kaveriksi joko bogen kartoja tankin kanssa tai sitten noita CE4 http://www.elektrosavu.fi/ce4-p-828.html .
Tuollaiset minulle myytiin kun myymälässä käväisin. Tyytyväinen olen ollut, tosin twisti olisi pitänyt ottaa pienempänä. Turhan pitkä mun käyttöön, enkä ole saanut akkua työpäivän aikana tyhjäksi. Pienempikin siis riittäisi. 50€ paloi, sisälsi yhden akun, laturin ja 4 CE4. - 39€
ego-c löytyy tuolta http://www.startsmog.com/collections/types?q=Aloituspakkaukset
mustana tai teräksen värisenä, tilasin itse pari kpl ja kotona parissa päivässä. Hyvin pelaanneet 1kk verran.- pölhölä2
Jep samasta paikasta tilasin ja oli nopea toimitus ja tuotteet toimineet hyvin.
- savupää
Samat tuotteet ja hinnat mutta laajempi valikoima ja hyvät nesteet
http://e-shopfinland.mycashflow.fi/ - ghyrwfsgvbnh
Ei hinnat ole ihan samat startsmogilla näkyy lisäksi oleva isommat akut paketeissaan ja saa myös nikotiininestettä.
www.sartsmog.com- ghyrwfsgvbnh
www.startsmog.com oli siis oikea osoite kun sattui kirjoitusvirhe paholainen
- cccccccccccccccccccc
ghyrwfsgvbnh kirjoitti:
www.startsmog.com oli siis oikea osoite kun sattui kirjoitusvirhe paholainen
35e oli ego-c tuolla startsmogilla 1100mah akuilla
- eGo-C tarjous
eGo-C black aloituspakkaus tarjouksessa 30€
http://e-shopfinland.mycashflow.fi/- batteriqqw
Näkyy olevan tossa 30€ pakkauksessa vaan noi 650mah onnettoman pienet akut, Itse niillä poltellut niin loppuvat aikas äkkiä kesken, höyryt rupeaa hiipumaan jo puoliltapäivin.
Toi iso akku on hyvä kun kestää koko päivän ei tarvii kantaa kahta akuua mukanaan.
- savupää
Ite oon eri mieltä.. pienet akut kulkee mukavasti mukana ja mahtuu rööki taskuun kun on aikas paljon lyhkäsempi tolla pikkuakulla.. Ja ei kyllä kukaan normiäijä saa tuota 650mah akkua päivässä tyhjäks. Mulla itellä kestää 650mah akku 2-5 päivää ja tankkeja menee1,5 päivässä
- c ego
Mulla ei riitä tollaset määrät kun polttelee, johan tota nestettä menee tankillinen melkein kerralla kun vetelee, kyllä mulla 5kpl palaa tankkeja päivässä ja tykkään kyllä käyttää isompia akkuja koska akku kun rupeaa olemaan vähän vajaa niin savuntuotto vähenee aikas lailla.
Isommissa akuissa se ilmiö tietysti tapahtuu paljon myöhemmin, onhan toi pikkuakku hyvä jos kotona polttelee ja saa laturiin aina tarvittaessa.
Naiset tykkää enemmän 650 akusta kun on käsilaukussa kuulemma kivemman kokoinen näin ainakin tuttavapiirissä kenellä s.tupakit käytössä. - bööw
http://www.startsmog.com/collections/aloituspakkaukset/products/copy-of-ego-c
Tuon tilasin maanantaina ja eilen sain kotiin. Tänään aloitin höyryttelyn ja hyvin tulee sauhua kun laitoin 20mg nestettä tankkiin niin on nikotiinia reippaasti.
Täytyyköhän toi head osa vaihtaa miten usein, mistä sen huomaa kun se on vaihtokunnossa? Väheneekö savu vai lakkaako se kerralla sitten toimimasta?
t.aloittelija - mattiust
Höyryn määrä vähenee kyllä sen sitten huomaat, vaihdat uuden osan tilalle ja jos parani niin head osa oli tiensä päässä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872