Nyt sinä sanoit jo melko suoraan, ettei minun kannata haaveilla sinusta, koska et tunne tai ajattele asioista samalla tavalla, et siis usko haaveiden toteutuvan.
Jep. Selväksi tuli. Itken sitten loppuillan. Tuli todella paha olla.
Haaveet kaatuu
5
141
Vastaukset
- Secret
Haaveista kannattaa ehdottomasti luopua, kun ei ole niiden eteen valmis tekemään mitään.
Hanki uusia haaveita ja unelmia :) - /
etkä halua jutella ja tavata, senkin sanoit..Kyllä tässä menee nyt loppuilta surullisesti. Odotin kovasti että olisimme tavanneet, mutta päätit sitten toisin.
En kelvannut sinulle, se tuli selväksi. Suuri suru on nyt. - Samaa mietin
Pidä tunkkis! ei meistä koskaan ole yhdessä elämään, liian erilaiset....
- ----
toivottavasti et vetele johtopäätöksiä palstan perusteella sillä se olisi typerää.
ota huomioon että olethan voinut kirjoitella kenen tahansa kanssa joka haluaa uskotella olevansa joku toinen jopa.
ihan uskot vain irl juttuja - Jansson Hanson
Ei kannata uskoa näitä palstan juttuja ellei ole 99% sopivia tunnisteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882