Ettei tämä kaikki ole jotain pilaa, leikkimistä.....
Kaikki tuntuu liian hyvältä, ollakseen totta....
Mä niiiin toivon
3
134
Vastaukset
- -------
sun pitäs varmaan ottaa selvää asioista ei täällä vaan tuolla ihan oikeassa elämässä mikä on mitäkin.
- Yksi mies
Kuka toivoo ja mitä toivoo? Helvetti tällaista. Kerro oletko M vai N ?
- Hei kuule...
luuletko todella että kukaan vakavissaan kirjoittelee näille palstoille? täällä haaveillaan, puretaan ja käsitellään tunteita joita ei voi kenellekään kertoa tuolla ulkona, jota myös elämäksi kutsutaan.Jos vakavissaan olis, siihenkin on olemassa ns.treffipalstoja, "sättejä" ja muita sosiaalisen median välineitä, jos haluaa suorittaa jonkinlaista esikarsintaa ennenkuin suinpäin tapaa ketään tuolla outsidedoor.Näillä palstoilla yleensä kirjoittajan identiteetti on aivan jotain muuta kuin henkilö itse.Kun eihän tännekään kuitenkaan aivan kaikkea voi, eikä kannatakaan kertoa, kun on olemassa mahdollisuus että joku ei-toivottu henkilö tunnistais vaikka kuinka anona kirjoittelis...niin oletin että tarkoitat tätä palstaelämää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760