Mä olen oikeesti

että tiedäthän sen

tosi tosi vihainen..

27

358

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan sama

ei kuulu ei näy

• Secret

Minä en ole. Minun elämässäni asiat on nyt paremmin. Minulla on uusia kiinnostuksen kohteita, unelmia, asioita joita haluan, ihania ihmisiä . . .

Tästä huolimatta, en ikinä unohda mitä hän teki, kuinka paha oli . . .

• Secret

Pystyn kyllä ajattelemaan, että hän löytäisi kaltaisensa ihmisen rinnalleen.
        Olisivat varmaan yhdessä toisilleen pahoja, pirullisia, ja petollisia :D

Uskon, että hän on kykenemätön tunteisiin ja niihin ihaniin todellisiin asioihin,
        joita elämässä kyllä on . . .

• Légionnaire

Mistäköhän sä oot vihainen?

• Nimimerkitön ännä

Siitä että hän jätti mut kylmästi epätietoisuuteen(ei kertonut mitään syytä mihinkään) mutta silti kiusaa mua palstoilla ja tämä on tosi. Ja sille haukkujalle/jille tiedoksi että mun mielenterveys tutkittiin ja mut terveeksi todettiin eli mitä tästä voimme päätellä :) :)

• Mistä?

Ilmankos.

• ap

Siitä että mua kohdellaan kuin mitäkin roskaa.

• Yksi mies

Voisit edes kertoa oletko M, vai N? Lisäksi tarvittaisiin jonkinlainen nimimerkki ja vihje kenelle olet vihainen. Aika järjetöntä huudella tuolla tavalla. Ei ainakaan kovin sivistyneeltä ja koulutetulta ihmiseltä voisi tuollaista sallia!!!

• Turtunut (n)

Miksi sivistynyt ja koulutettu ihminen ei saisi olla vihainen...? Tuli vaan mieleen, että onhan kaikilla ihmisillä oikeus tunteisiinsa.

• ap

Nainen olen.

• Nainen olet.

Teen pilaa kaikesta kaikkialla koska minulla ei ole muuta elämää kuin Suomi 24 palsta ja kaikki muut keskustelupalstat joita mielelläni häiriköin.

Siis itse asiaassa nautin siitä > En ole käynyt ulkona 15 vuoteen enkä myöskään nuku kuin tietokoneeni päällä. Minulla ei ole oikeita ystäviä eikä sukulaisia, joten olen luonut sairaassa päässäni erilaisia mielikuvitushahmoja joiden kanssa keskustelen 24h/vrk.

• Tosimies71

Ei kai minun "Ajis" vain ole hoidon tarpeessa? En kyllä tällaiseen varautunut. Rakkauteni kyllä silti taipuu pieniin ihmeisiin sinua kohtaan!:-))

• Miksi sinua kiehtoo

niin paljon koulutettu nainen, jos saan kysyä?

• ap

mä olen amiksen käynyt lapsenlikka et siinä sulle koulua, enkä ole mikään Ajis. ;D

• ihan selvästi
        ap kirjoitti:

mä olen amiksen käynyt lapsenlikka et siinä sulle koulua, enkä ole mikään Ajis. ;D

mä kuvittelin Ajiksen olevan enginjööri.

• :;MJ
        ihan selvästi kirjoitti:

mä kuvittelin Ajiksen olevan enginjööri.

Sikrukin on enginjööri.

• ..
        :;MJ kirjoitti:

Sikrukin on enginjööri.

.

• Tosimies71
        Miksi sinua kiehtoo kirjoitti:

niin paljon koulutettu nainen, jos saan kysyä?

Niin siis tämä OIKEA "Ajis" on lääkäri. Minua kiehtoo hänen älykkyys, jota kuitenkin on pakko olla menestyäkseen siinä nopeita päätöksiä ja vaativassa työssä. Minä hölmö en lukenut niin hirveästi aikanaan ja nyt vasta luen lisää yliopistossa!
        Olen kaikesta huolimatta menestynyt hyvin elämässäni taloudellisesti ja osaan kaikenlaista käytännön ja teoriankin asiaa.
        HÄN ei siltikään minua välttämättä ota, mutta senkin asian kanssa on vain sitten elettävä.

• help
        Tosimies71 kirjoitti:

Niin siis tämä OIKEA "Ajis" on lääkäri. Minua kiehtoo hänen älykkyys, jota kuitenkin on pakko olla menestyäkseen siinä nopeita päätöksiä ja vaativassa työssä. Minä hölmö en lukenut niin hirveästi aikanaan ja nyt vasta luen lisää yliopistossa!
        Olen kaikesta huolimatta menestynyt hyvin elämässäni taloudellisesti ja osaan kaikenlaista käytännön ja teoriankin asiaa.
        HÄN ei siltikään minua välttämättä ota, mutta senkin asian kanssa on vain sitten elettävä.

Onko Ajis gynegologi vai urologi?

• Ok ymmärrän
        Tosimies71 kirjoitti:

sinua, enkä arvostele. Äly on hieno piirre ihmisessä, mutta sitäkin enemmän kiehtoo aistikkuus, joka naiselta voi vähän kadota, kun ura voi viedä niin paljon aikaa. Minä pidän siitä, että nainen on vain nainen, eli luonnon ja maanläheinen kaunis olento. Hän voi olla sinun ihanteesi ja hyvä niin, mutta katsooko hän sinua lääkärinä vai naisena?

• Tosimies71
        Ok ymmärrän kirjoitti:

sinua, enkä arvostele. Äly on hieno piirre ihmisessä, mutta sitäkin enemmän kiehtoo aistikkuus, joka naiselta voi vähän kadota, kun ura voi viedä niin paljon aikaa. Minä pidän siitä, että nainen on vain nainen, eli luonnon ja maanläheinen kaunis olento. Hän voi olla sinun ihanteesi ja hyvä niin, mutta katsooko hän sinua lääkärinä vai naisena?

Tuohon viimeiseen lauseeseen vastaten. En tiedä oikeasti itsekään mikä on totuus. Kuitenkin olen varma, että samoilla lääkkeillä "Ajiskin" kaatuu. Asiallista käytöstä, kovaa kalua kauan ja maallista mammonaa. Kaikkea löytyy, joten siinä mielessä pitäisi olla helppo juttu!?

• ----

kenelle ap on vihainen ja miksi =)?
      veikkaampa ettei hänellä kenelle ole vihainen ole aavistustakaan sun vihoistasi kerran täällä vaan räyhäät =)

• ja T:lle mennee

vaikka en ole näyttänyt suuttumustani kovin selvästi niin itse pitäisi älytä loukanneensa jos vähänkään on järkiä pääkopassa.

• Tosimies71

Puhut minulle? Mistä sinä nyt niin suuttunut olet?

• tiedän sen

en mä sulle puhu.

• nieskun narskun

Näitä palstoja lueskellessa tulee väkisinkin mieleen, että kaikkein loukkaantuneimmat taitaa olla narsisteja, joihin on jollakin tullut mitta täyteen. Ja eivät usko, että heidän seuraansa ei kaivata ja etteivät ole maailman napa kun omassa päässään..

• 24

Just niin mäkin olen. On se prkl ettei saa sitä mitä niin haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe